19. dubna 2000
Peter: Ačkoli osobně nemám žádné otázky multiverzálního významu, v mé mysli
setrvávají některé kosmologické záležitosti, jakož i užitečnost lidského pojmu ‚Bůh‘ a
to, co opravdu znamená. Jaksi pociťuji velmi silnou spojitost mezi kosmologií a pojetím
‚Boha‘, jak ho chápou a pojímají lidští tvorové. Tato záležitost mi přišla na mysl
z výroku - mnohokrát Tebou citovaného v rámci Tvého Nového zjevení, že Ty, Pán Ježíš
Kristus, jsi jediný Pravý Jeden Bůh. Nějaký komentář k těmto či nějakým jiným
záležitostem, které bys považoval za vhodné dnes ráno probrat?
Pán Ježíš Kristus: Předpokládáš velmi správně, Petře, že existuje jistý stupeň
souvislosti mezi tím, co pojem ‚Bůh‘ opravdu znamená, a všemi těmito kosmologickými
záležitostmi, které máš na mysli ty, jakož i Ardyth. Zabývejme se nejprve pojmem ‚Bůh‘
a tím, jak se k němu vůbec došlo. Je vhodné tento pojem používat, nebo se od nynějška
stal zastaralým? Toto je velmi zajímavý bod. Oznamuje něco zcela nového, co doposud
nebylo nikomu a ničemu k dispozici. Tato záležitost vztahující se k pojmu ‚Bůh‘ má
původ v pozici a umístění Někoho, Kdož dle Své Přirozenosti je Absolutní ve všech
Svých Aspektech a Projevech, a někoho, kdož byl z tohoto Absolutního stvořen, kdož
ale faktorem toho, že vždy nebyl ve svém vlastním osobním a individuálním jsoucnu a
bytí v sobě, o sobě, ze sebe a sebou, je relativní k tomu Absolutnímu. Jak byste šli na to,
jak ustanovit jakýkoli vztah mezi těmito dvěma důležitými entitami - jednou naprosto
Absolutní a druhou naprosto relativní k tomu Absolutnímu?
Jak si pamatuješ z nedávných dialogů, které se zabývají těmito záležitostmi, aby se pro
toto naprosto relativní zajistil jakýsi pocit toho, že je mimo a odlišné od toho
Absolutního, bylo nutné oddělit relativní od toho Absolutního a dát mu subjektivní
pocit, že je někde jinde a někdy jindy, než je to Absolutní. Tak došlo k subjektivnímu
vnímání reality. Takže v praktickém smyslu tak, jak se to vnímá ze subjektivního
hlediska této situace, máte dva body v čase a prostoru, oddělené navzájem tak, že jsou
s to vnímat se navzájem jako jsoucí vně a navzájem oddělené. Jak však víte, takové
vnímání a rozlišování je jen subjektivní a fakticky je možno je do jisté míry klást na
úroveň iluzi - viděno objektivním vnímáním reality. Jak tato dvě vnímání uvedete
v soulad? Vezměte například list papíru a na jeho opačné strany namalujte malou
postavu představující dvě bytosti. Jestliže se papír umístí plošně, řekněme na desku či
stůl, jeví se tyto postavy jako navzájem vzdálené jedna od druhé. Jestliže však stejný
papír přehneme, aby se okraje přesně překrývaly, navzájem se budou dotýkat nebo
budou jedna na druhé, jako by zaujímaly stejné místo a čas. Náhle jste v této nové
pozici zanechali subjektivního vnímání tohoto nastavení a navrátili se k jeho vnímání
objektivnímu, v němž se dvě velmi odlišná individua nacházejí v simultánním a
synchronním vztahu zaujímajíce navzájem, filosoficky řečeno, tentýž prostor/čas.
Avšak s této naší situaci je jeden z uvedených jedinců v Absolutním Stavu a
Rozpoložení a ten druhý je ve stavu a rozpoložení relativním. Z hlediska někoho, kdo je
relativní, se Ten, Kdož je Absolutní, jeví jako hodně nad tím relativním a hodně mu
vzdálený. V tomto ohledu se Absolutní ve Své Absolutní Povaze a Struktuře jeví
relativnímu jako nepochopitelné, nepřístupné a hodně mimo čehokoli, co je relativní
s to pojmout. Z této situace se objevuje na straně relativního iluze, že Absolutní se vždy
nachází nebo je umístěno někde nebo někdy, jež relativní ze své pozice či situace
nemůže nikdy dosáhnout nebo k němuž nemůže přistoupit. Aby se tato podivná
situace definovala nebo aby se této situaci poskytlo zdání reality, relativní potřebuje
přijít na nějaké pojmenování, jež by reflektovalo způsob, kterým relativní může
pojímat a vztahovat se k Absolutnímu. Takže toto pojmenování bylo vyvinuto a
ustanoveno relativním, aby mu poskytlo jakési hmatatelné a konkrétní vnímání, či lépe
řečeno pevný orientační bod, z něhož by relativní mohlo pojímat a na základě toho se
vztahovat ze své vlastní subjektivní pozice k Absolutnímu. Pojem, který byl pro toto
označení použit, je pojem ‚Bůh‘.
Problémem u tohoto pojmu, jak byl relativní sentientní myslí vyvinut a ustanoven,
bylo, že dle své definice umísťuje Absolutno vně a mimo od vlastní pozice, místa,
prostoru, času, rozpoložení a procesu atd. toho relativního. Relativní není schopno
rozeznat možnost, že Absolutní by mohlo zaujímat stejné místo, stav, rozpoložení,
proces atd. jako to relativní. Z této omezenosti a nezpůsobilosti relativní zfabrikovalo
iluzi subjektivního modu vnímání tohoto faktu a na základě toho nevzalo na zřetel
možnost simultánního a synchronního objektivního modu spolujsoucna a spolubytí
jich obou. Takže Bůh jako Absolutní Entita je relativní entitou pojímán jako Někdo,
Kdož přebývá ve Svém Vlastním Stavu, Rozpoložení, Procesu, Místě, Čase atd. vzdálen
čemukoli, co relativní entity mohou pojímat nebo chápat. Toto je ovšem úplný opak
pravé reality Boží pozice, stavu, místa, času a čehokoli, co máte. Rozpornost tohoto
předpokladu ohledně Boha, jak byl/je pojímán relativním, je zřejmá z faktu, že Bůh
jako takový je Absolutní. Jestliže On/Ona je Absolutní, v takovém případě je kdekoli,
kdykoli, v každém, s každým, s čímkoli a v čemkoli. Jestliže byste mohli skutečně
pojímat Boha jako Někoho, Kdož je oddělený a izolovaný od bytí s vámi a ve vás, v tom
případě by nemohl být Absolutní. Avšak přesně o toto jde v tom, jak relativní vymezuje
a označuje Absolutní pojmem ‚Bůh‘.
Kvůli faktu, že pojem ‚Bůh‘ byl vyvinut a ustanoven na takovém nesprávném a
iluzorním předpokladu, nemůže odrážet pravou realitu Povahy a Struktury Absolutní
Entity, v tomto případě Mě jako Pána Ježíše Krista. Z těchto zřejmých faktů můžete
jasně cítit nepříhodnost této situace či nepříhodnost užívání označení ‚Bůh‘. Toto
označení Mne odvádí od každého, kdo je relativní. Přesto dle samé definice Mé
Absolutní Povahy, pokud Já Jsem Absolutní - což Jsem, v takovém případě by cokoli
relativní nemohlo ani na zlomek nanosekundy existovat v sobě, sebou, o sobě a ze sebe
bez Mé osobní a jedinečné přítomnosti v tom relativním, kterážto přítomnost
umožňuje tomu relativnímu vůbec být a existovat. Zároveň je velkou pravdou, že Já
jsem přítomen někde a někdy jinde mimo kohokoli či čehokoli, zatímco jsem přítomen
v nich, jakož ve všech časech a ne-časech. Takže jak z tohoto faktu vidíte, oba
předpoklady jsou správné.
Avšak tak, jak je pojem ‚Bůh‘ pojímán myslemi sentientních entit, obzvláště tak, jak ho
pojímá většina lidských tvorů, tento pojem neobsahuje důležitý faktor, že Bůh je
kdekoli a kdykoli, vyplňuje vše a cokoli, jakož i každého bez výjimky a výluky, jsa mimo
každého i v každém, uvnitř i vně kohokoli a čehokoli, jakož i uvnitř Svého Vlastního
Stavu, Rozpoložení, Procesu atd. V omezeném smyslu byste mohli říci, že toto pojímání
bylo částečně pravdivé před tím, než se odehrála inkarnace Boha ve formě a kondici
Ježíše Krista na planetě Nula. Jak si pamatujete, Bůh nemohl být přímo přítomen
v procesu aktivace, ustanovení a projevování se negativního stavu - něčeho, co nebylo
počato či nevzniklo uvnitř Jeho/Jejího Absolutního Stavu. V tomto omezeném smyslu,
z pozice těch, kdo obývají negativní stav a lidský život (ne-život), se Bůh tudíž opravdu
jeví jakoby vzdálený od nich mnoho miliard světelných roků. Nebo prostě popírají, že
On/Ona vůbec skutečně existuje. Ať zaujmete v tomto ohledu jakoukoli pozici, Bůh
jako takový se dle toho, co tento pojem obsahuje, nachází buď vzdálený od kohokoli a
čehokoli, nebo prostě neexistuje.
Aby se věci napravily a aby se zajistila přímá přítomnost Boha též v tom, v čem se tato
přítomnost postrádala, bylo pro Boha nutné přijmout subjektivní způsob vnímání
reality, jakým všichni relativní včetně těch, kdo se vyloučili z pozitivního stavu,
pojímají sami sebe a vše ostatní. Tímto faktorem či událostí se představa, že Bůh není
v těchto, s těmito, u těchto a v čemkoli a s čímkoli, co je obklopuje, přímo přítomen,
nastálo změnila. Nyní je ve formě a rozpoložení toho, co se stalo známým jako Pán Ježíš
Kristus, opravdu kdekoli a kdykoli včetně v někom a něčem, kdož/což se označuje jako
jsoucí v nejsoucnu a neexistenci a v ne-prostoru a ne-času. Vzhledem k této
fundamentální změně Bůh zanechal Svého Božství takového, jak jej pojímali relativní, a
stal se Někým zcela odlišným. Jak víte, stal se Pánem Ježíšem Kristem se zcela a úplně
Novou Přirozeností, která již nic nepostrádá. Enormní pokrok, který se učinil od doby,
kdy Bůh nabyl a ustanovil Novou přirozenost, fakt, že pozitivní stav obklíčil a sevřel
negativní stav a lidstvo na planetě Nula, a faktor dostupnosti Mého Nového zjevení
všem učinili termín ‚Bůh‘ tak, jak byl pojímán všemi relativními, jak se popisuje výše,
zastaralým. Nejenže se stal zastaralým, ale za současného stavu věcí tento definuje
pravou realitu toho, Kdo Já Jsem a Co je Má Pravá Přirozenost vůbec zač. Jak si
pamatujete z Velké knihy, byl v tomto ohledu vymyšlen a ustanoven nový pojem -
termín ‚Pán Ježíš Kristus‘. Tento termín samou svou povahou a strukturou zahrnuje
cokoli a daleko více, než co znamená a obsahuje pojem ‚Bůh‘.
Kvůli tomuto důležitému faktu od nynějška, pokud tak zvolíte dle své vlastní svobodné
vůle a volby, smíte zanechat používání výrazu ‚Bůh‘ ve své každodenní řeči. Chci,
abyste si vy, Mí praví reprezentanti na planetě Nula, jasně uvědomovali, že se právě
teď, jak jsou tato slova zaznamenávána, ustanovuje něco velmi nového a odlišného ve
vztahu k Mé Přirozenosti. Toto nové a odlišné nahrazuje cokoli staré a překonané ve
způsobu, jakým byla Má Přirozenost pojímána lidskými tvory a ostatními, protože to
splnilo svůj účel a vyčerpalo svou užitečnost. Toto nové a odlišné má přímý vztah
k rozvoji Mé Nové Přirozenosti od času a ne-času, kdy se ustanovila a byla získána.
Vzhledem k tomu nabývá termín ‚Pán Ježíš Kristus‘ nový, hlubší, jakož i objektivnější a
subjektivnější význam a smysl. V celém jsoucnu a bytí a pseudojsoucnu a pseudobytí
již nebude žádný stav, rozpoložení, místo, čas, paramísto, paračas či cokoli vůbec, ať
v módu objektivním, či subjektivním, které by byly schopné z nich, a obzvláště z jejich
vědomého uvědomění, vyloučit Mou přímou, stálou a neodvolatelnou přítomnost.
Jak víte, do tohoto bodu bylo z některých velmi důležitých duchovních důvodů
mnohým v zóně vymístění a do jisté míry též na planetě Nula dovoleno, aby si vědomě
či nevědomě neuvědomovali Mou přítomnost v nich, s nimi a u nich. Vyloučení Mé
přítomnosti s nimi, u nich, a v nich z jejich vědomého vnímání jim dávalo subjektivní
pocit, že Já, pokud vůbec existuji, jsem jim objektivně a subjektivně velmi vzdálen a že
nechci a netoužím s nimi vůbec nic dělat a ponechávám je jejich vlastním prostředkům
a způsobům, jakými chtějí pokračovat ve svém falešném životě či ne-životě. Toto
vnímání bylo do nynějška snášeno, aby se jim dala možnost ilustrovat a projevit plně
to, jaké to je být v této podivné kondici, která nedává žádný smysl nikomu, kdo v sobě
obsahuje byť jen trochu smyslu. Jak víte, dokonce i velmi malé vědomé uvědomění Mé
přítomnosti v nich a s nimi, tj. se Mnou, by jim znemožnilo splnit účel, kvůli němuž
souhlasili, že budou ilustrovat a projevovat tyto faktory. Proto bylo do tohoto bodu
Mou Božskou Prozřetelností dovoleno, aby ze své strany měli takové vnímání či pocit,
jež by jim umožnily počít směšnou ideu, že Já jsem s nimi, u nich, v nich nebyl
přítomen. Tato situace se plně odrážela v pojmu ‚Bůh‘. Ano, Já jsem nikdy nebyl
přítomen v jejich zlých, negativních, zkažených a mrzkých činech, chováních a
jednáních. Proto bylo dáno Mé dovolení, aby měli takový dojem. Jak víte, Má
přítomnost byla vždy v jejich schopnosti volit a měnit se. Nikdy však nepoznali, že toto
je neoddiskutovatelným faktem. Proto jsem pro ně ze všech praktických účelů byl
kdesi jinde či jindy, nebo neexistoval vůbec.
Jak je uvedeno výše, nyní se ale tato situace úplně změnila. Aby se v nich, s nimi a u
nich postupně a pomalu jejich vlastním tempem eliminoval takový dojem a
rozpoložení, rozhodl jsem se přizpůsobit a upravit Svou Absolutní Přirozenost jejich
zvláštnímu rozpoložení tak, aby Mne zcela přestali považovat za Někoho, Kdo buď
vůbec neexistuje, nebo Kdo je pro ně tak vzdálen a nedosažitelný, že si mohou rovněž
myslet, že neexistuje. Od nyní Já budu dle těchto přizpůsobení a uzpůsobení v Mé Nové
Přirozenosti osobně přítomen v čemkoli, co dělají a v tom, jak to dělají, jak myslí, jak
cítí, jak vytvářejí vztahy, jak se milují i jak ve všem ostatním bez výjimky a vyloučení -
bez jakéhokoli podílení se na čemkoli zlém, negativním, nepravdivém či bez jakékoli
podpory nebo posilování čehokoli zlého, negativního, nepravdivého či zkresleného, co
dělají či mají v úmyslu. Má přítomnost v tomto bude vlastně toliko za účelem umožnit
jim upustit od toho, aby byli takoví, jací v současnosti jsou. Jimi míníme všechny ty, kdo
se nacházejí po celé zóně vymístění se všemi jejími pekly a pseudosvěty, jakož i
všechny lidské tvory, kteří nejsou buď Mými zjevnými, či skrytými reprezentanty na
planetě Nula a jinde. Pokud se budou i nadále přidržovat pojímání Mé Povahy, jaké je
obsaženo v pojmu ‚Bůh‘, bude pro ně nemožné změnit svůj postoj ke Mně. Budou na
Mne stále pohlížet jako na Někoho, Kdo buď vůbec neexistuje, nebo Kdo není v nich,
s nimi a u nich přítomen. V takovém případě by však nikdo z nich nemohl být spasen
z tohoto nevhodného pojímání, jakož i z jejich negativního, zlého, nepravdivého,
mrzkého, zdeformovaného a zvráceného postoje a životního stylu (pseudostylu).
Prostřednictvím těchto Dialogů tím, že jsou integrální a důležitou součástí Mého
Nového zjevení, a prostřednictvím jejich čtení vámi jako Mými představiteli se Mnou
ve vaší mysli se všem v negativním stavu stanou zřejmé dvě věci: Jednou je to, že Já
jsem jim přizpůsobil a uzpůsobil Mou Novou Přirozenost tak, aby byli s to vnímat Mou
přítomnost s nimi, v nich a u nich během veškerých jejich činností a chování bez
jakékoli účasti v jejich negativním, zlém, nepravdivém atd. životním stylu
(pseudostylu), takže již nikdy nebudou mít o Mně dojem, že jsem Někdo, Kdo buď
vůbec neexistuje, nebo Kdo je od nich tak vzdálen, že neexistuje žádná možnost, aby
On/Ona měl nějaký zájem na něčem, co konají, či nekonají. Druhou je to, že Má
přítomnost s nimi, v nich a u nich jim dá základ, z něhož budou s to zanechat svého
zkaženého a mrzkého pseudoživotního stylu a nastálo konvertovat do pozitivního
stavu. Bez takové Mé přítomnosti by nikdy nebyli schopni upustit či být spaseni od
svého negativního stavu.
Aby se tyto změny reflektovaly, bude nutné se vzdát čehokoli, čím se Má Přirozenost
pojímala způsobem obsaženým ve starém pojmu ‚Bůh‘. Prostřednictvím těchto Dialogů
je každý na tuto nutnost upozorněn. Vy jako Mí představitelé jste těmi prvními na
planetě Nula a v říši zóny vymístění, kdo mají tuto informaci během vašeho čtení
tohoto konkrétního dialogu. Tímto procesem učiníte tuto informaci dostupnou
komukoli jinému v této říši, jakož i nevědomým částem myslí všech lidských tvorů. Na
základě toho se dostanou do pozice, aby redefinovali Mou Novou Přirozenost
v souladu s jejich pojímáním v Mém Novém zjevení. Takže pojem ‚Bůh‘ tak, jak jej
pojímají a chápou, nebudou již nikdy mít na mysli. Do jejich myslí hluboko pronikne
pojem ‚Pán Ježíš Kristus‘ tak, jak se pojímá v Mém Novém zjevení, nahrazující vše staré
a již nevhodné, a tímto faktorem je připravující na jejich konečné spasení.
Uvedená přizpůsobení a uzpůsobení v Mé Nové Přirozenosti jsou absolutní proporcí,
podniknutá z pozice Mého Absolutního Stavu a Procesu. Proto chápat či vytušit vaší
relativní myslí, čím jsou a jaká je jejich opravdová povaha, by bylo pro vás nemožné.
Postačí říci, že jsou nutná v absolutním smyslu, pokud se má úspěšně završit věčná
eliminace negativního stavu a jeho ne-života lidských tvorů s jejich egy a ustanovení
plnosti a úplnosti pravého života pozitivního stavu, jak z této situace vidíte, podjal
jsem se na další velmi důležitý krok k nejžádoucnějšímu cíli, trpělivě očekávanému
všemi, kterých se to týká. Tento krok nás všechny přivádí blíž k této době (ne
v lidském pojetí času).
Jak by se na základě všech těchto faktorů, z pozice pravé reality, objektivně a
subjektivně mohl pojem ‚Pán Ježíš Kristus‘ definovat? Jestliže pojem ‚Bůh‘ tak, jak byl
pojímán a chápán do tohoto bodu všemi obyvateli zóny vymístění a planety Nula, již
není vhodné a správné zachovávat (fakticky můžete říci, že tento typ Boha je ze všech
praktických důvodů mrtev), jaký druh definice lze v tomto případě nabídnout ve
vztahu k pojmu ‚Pán Ježíš Kristus‘, jak má být pojímán a chápán všemi kdekoli a
kdykoli? Především, jak víte, cokoli, co bylo obsaženo v pojmu ‚Bůh‘, je v čistě pozitivní
konotaci plně včleněno a obsaženo v pojmu ‚Pán Ježíš Kristus‘. Za druhé tento pojem
nyní obsahuje daleko více než pojem ‚Bůh‘. Za třetí, jak si pamatujete, odráží
všeobecnou obsažnost, něco, co nepostrádá vůbec nic včetně všeho prožitého, co
obsahuje povaha a struktura negativního stavu a lidského ne-života. Za čtvrté pak vše,
co je obsaženo a označeno tímto pojmem, zaujímá pozici v Absolutním Stavu a
v Absolutním Smyslu.
Z tohoto faktu můžeme odvodit následující definici pojmu ‚Pán Ježíš Kristus‘: Pán Ježíš
Kristus jest jediné Jedno Pravé Absolutní ‚JÁ JSEM, KDOŽ JSEM ABSOLUTNĚ‘ bez
začátku či konce a Kdož zkušenostně zahrnuje cokoli a kohokoli v jsoucnu a bytí
a pseudojsoucnu a pseudobytí se všemi jejich stavy, rozpoloženími, procesy,
zkušenostmi a vším, co mají, vlastní a obsahují, přítomné s kýmkoli a čímkoli,
v komkoli a čemkoli a u kohokoli a čehokoli, zároveň přesahující vše a cokoli
v absolutním smyslu; a Kdož z Jeho/Její Vlastní Svobodné Vůle a Volby umožňuje
každému a čemukoli být a existovat či pseudobýt a pseudoexistovat ve všech
jejich vlastních nekonečných jedinečnostech, individualitách, odlišnostech a
jejich vlastních osobních, individuálních a nekonečně odlišných ‚já jsem‘.
Na základě této Nové definice by bylo radno, abyste se vy, jako Mí praví reprezentanti
na planetě Nula, vedle každého, kdo zaujímá pozici v Mém pozitivním stavu, začali na
Mne obracet nebo ke Mně přistupovat, když Mne o něco žádáte či se modlíte nebo
meditujete anebo ať děláte v tomto ohledu cokoli, v souladu s obsahem této definice.
Od nynějška namísto toho, abyste o Mně hovořili či smýšleli jako o jediném Jednom
Pravém Bohu a není tu žádný jiný, můžete o Mně hovořit a smýšlet jako o jediném
Jednom Pravém Absolutním Já Jsem, Kdož Jsem a není tu žádné jiné. Toto je velmi
důležitý posun, který potřebuje prostoupit vaši mysl a rovněž potřebuje, aby se
ustanovil odlišný přístup ve vztahu ke Mně a ke komukoli jinému (obzvláště mezi vámi
samotnými).
Jak se nyní tato přizpůsobení a uzpůsobení v Mé Nové Přirozenosti a to, jak byl
definován výše pojem ‚Pán Ježíš Kristus‘, vztahuje ke kosmologickým záležitostem?
Mohu vás ujistit, že to má k nim přímý vztah. Jak si vzpomínáte, každá změna v Mé
Nové Přirozenosti nebo uvolnění čehokoli z ní má následný dopad na vše a cokoli ve
všech aspektech svého jsoucna a bytí, jakož i pseudostvoření ve svém vlastním
pseudojsoucnu a pseudobytí, závisí absolutně na Mně v tom, co jsou a jak jsou
uspořádány, zformovány a ustanoveny, proto když se něco takové velikosti ve Mně a se
Mnou uděje, znovu to uspořádá samu osnovu Mého Stvoření a pseudostvoření, aby se
těmto změnám přizpůsobilo a uzpůsobilo. Jinak by nemohlo postupovat a být tak, jak
má.
Toto opětovné uspořádání vyžaduje odlišné přerozdělení a umístění duchovních,
duševních, sexuálních a fyzických energií, které umožňují nastávání potřebných
přizpůsobení a uzpůsobení. Výsledkem je, že veškeré vesmíry, galaxie, sluneční
systémy, planety a nebeská tělesa multivesmíru se všemi jejich obyvateli a životními
formami jsou znovu umístěny a uspořádány tak, aby byly ve stavu úplné připravenosti
pro přijetí a umožnění toho, aby nastal příští, nejdůležitější a nejzávažnější krok
v dějinách jejich jsoucna a bytí a pseudojsoucna a pseudobytí. Jak si pamatujete, tento
jednotlivý krok má přímý vztah k věčnému ukončení tohoto cyklu času/stavu/procesu,
v němž byly vymyšleny, ustanoveny a projevily se ne-život negativního stavu, lidský
ne-život a jejich ega. Proto tento krok nazýváme jako nejdůležitější a nejzávažnější.
Při pohledu na tato fakta, jaká bude role každého jednotlivého jedince bez ohledu na
to, kde a kdy nebo v jakém místě, stavu, rozpoložení, času, paračasu nebo kdekoli se
takový jedinec v každém jednotlivém času/stavu nachází, ve schématu těchto
důležitých událostí, nových uspořádání a redistribucí uvedených duchovních,
duševních, sexuálních a fyzických energií? Z pozice lidského jedince bez ohledu na to,
čím je nebo jaká je jeho zevní a niterná pozice, existuje značně nesprávné vnímání
důležitosti role, kterou hraje jakákoli jednotlivá sentientní entita či lidský tvor. Toto
nesprávné vnímání vyvěrá ze zevního srovnávání takzvané nesmírnosti a ohromnosti
viditelného fyzického vesmíru (pseudovesmíru), který obsahuje miliardy a miliardy
galaxií, hvězd, planet a jim připadajících obyvatel, s jedním ‚drobňoučkým‘ a zdánlivě
nevýznamným jedincem. Co se tohoto týče, taková nevhodná či dokonce nesprávná
úvaha pochází z ustavičného náporu propagandy sil negativního stavu, které považují
každého jedince a vše, co se k němu vztahuje, a to, kým je a co v sobě obsahuje, za
nevýznamné, nedůležité, bezcenné, nepotřebné a nežádoucí.
Důvodem takového nesprávného uvažování je fakt, že síly negativního stavu za
žádných okolností nechtějí, aby nějaký jedinec v jejich doméně a na planetě Nula
objevil ohromnou důležitost každého jednotlivého individua, jakou hraje ve schématu
všeho dění, které neustále a nepřetržitě nastává v jsoucnu a bytí a pseudojsoucnu a
pseudobytí. Objevení tohoto faktu by učinilo pseudoživot negativního stavu
neplatným, protože, jak si pamatujete, ten je založen na odmítání důležitosti každého
jednotlivého jedince ve srovnání s pozicí, jakou jedinec v tomto ohledu má
v pozitivním stavu. Takže síly negativního stavu zfabrikovaly iluzi nesmírnosti a
ohromnosti prostoru/času, ve kterém se nachází jejich pseudovesmír, aby
uvědomování si této nezměrnosti a ohromnosti každého jednotlivého jedince
umenšovalo téměř v nicotu, když by srovnával svou velikost s velikostí vesmíru
(pseudovesmíru) v lineárním zevním měřítku, jímž se vše v něm nebo uvnitř něho
měří.
Problémem s tímto uspořádáním v pojímání lidské mysli je to, že neodráží pravý
objektivní způsob vnímání reality. Bere v úvahu jen takzvaný subjektivní způsob,
v němž se vše jeví jako lineární a sekvenční. A přece v pravé struktuře a povaze
Stvoření a pseudostvoření žádná taková linearita a sekvenčnost neexistuje. Jak víte,
Stvoření a pseudostvoření je upravováno a utvářeno v kruzích. Vzhledem k tomu je
možno prostor, čas, stav, rozpoložení či cokoli ve Stvoření a pseudostvoření složit a
přeložit a znovu uspořádat tak, že každý bod, pozice, umístění, stav, rozpoložení atd.
zaujímá přesně totéž jako každý jiný. Jinými slovy můžete snadno a pohodlně říci, že
každý takový bod, pozice, umístění, stav, rozpoložení, čas, paračas atd. je takříkajíc
v dosahu vaší individuální ruky. Když však ve vašem subjektivním modu vnímání
skutečnosti rozvinete tento kruh tak, že se stane rovným, náhle tu před sebou máte od
jednoho konce ke druhému mysl ohromující nezměrnost a nesmírnost a
nepojmutelnost prostoru a času, které je nemožné si představit či překlenout vaší
‚mrňavou‘ lidskou myslí. A to tu hovoříme jen o takzvaném fyzickém vesmíru
(pseudovesmíru). Jako daleko nepochopitelnější by pro subjektivní modus vnímání
reality či pseudoreality každé lidské mysli byla povaha a struktura duchovních a
intermediálních vesmírů či pseudovesmírů.
Avšak ani ze stanoviska lidských vědců-astronomů nejsou věci tak jednoduché. O
těchto záležitostech panují mezi nimi značné rozpory. Dovolte mi citovat jednu jejich
fantaskní premisu: „Představy astronomů o nekonečném prostoru naplněném
stovkami miliard různých galaxií, hvězd, slunečních systémů a planet jsou snad iluzí.
Namísto toho by se mohl vesmír konstruovat jako ohromná hala zrcadel. I v těch
nejvzdálenějších galaxiích lidé možná mohou spatřit přízračné obrazy své vlastní
galaxie. Co se jeví vzdálenou galaxií, může být ve skutečnosti světlo z velmi mladého
provedení Mléčné dráhy, která učinila úplný okruh 13 miliard let kolem konečného
vesmíru. Namísto miliard a miliard různých galaxií by vesmír mohl sestávat
povětšinou ze zrcadlení, opakovaných obrazů daleko menšího počtu galaxií. Tyto
obrazy by byly výsledkem různých světelných drah vesmírem skrze různé body
v historii galaxie. Proto mohou existovat dvojníci Mléčné dráhy vně odtud, pokud ale
existují, mohou se nacházet za horizontem toho, co jsou lidé s to kdy pozorovat.“ Co
vám tento citát připomíná? Pamatujete si, co bylo o této záležitosti řečeno v Novém
zjevení Pána Ježíše Krista? Zde se v Kapitole 17, strany 505-506 (anglické verze)
uvádí, že: „...každá planeta, sluneční soustava, galaxie a vesmír mají svou jednu vlastní
ryzí fyzickou celistvost, v nějakém prostoru, čase a nějaké dimenzi. Tato jedna
opravdová prostoročasová dimenzionální kompaktnost vytváří četné vlastní obrazy a
repliky, které se nacházejí v témž prostoru, někdy i v témž čase, ale v jiných dimenzích
a velmi často také v jiných časech.“ V době, kdy se tato slova zaznamenala, nebyl výše
uvedený předpoklad vašimi astronomy formulován. Přišli na něj mnohem později.
Na druhé straně nezapomínejte, co bylo o tomto naznačeno mnohokrát v Mém Novém
zjevení. Jsoucno a bytí Stvoření, jakož i pseudojsoucno a pseudobytí pseudostvoření ve
všech jejich aspektech a funkcích zcela a úplně závisí na uvědomování si
sebeuvědomování se všech ‚já jsem‘ a jejich neustálých, nepřerušených vědomých
funkcí a činností. Jak je možné, že je tomu tak? Všechny sentientní mysli, včetně mysli
lidské a myslí těch, kdo se nacházejí a jsou umístěni v pseudoživotě negativního stavu,
obsahují ve svých myslích, v kostce řečeno, obtisk a vzor struktury, povahy a dynamiky
Stvoření, jakož i pseudostvoření (u lidí a všech ostatních obyvatel zóny vymístění -
pseudostvoření). Neboli, abychom byli přesnější: celost Stvoření a pseudostvoření
odráží ve svém strukturálním plánu povahu, strukturu a složení sentientní mysli.
Protože tam venku (symbolicky řečeno) existuje nekonečný počet rozličných a
nekonečně odlišných, jedinečných a individuálních sentientních myslí, aby se tento
faktor nekonečné rozmanitosti, jedinečnosti, rozdílnosti a početnosti reflektoval, máte
tam venku čili uvnitř multivesmíru nekonečné počty namnoze různorodých,
jedinečných a nekonečně odlišných vesmírů, galaxií, slunečních systémů, planet a
rozličných jiných nebeských těles na všech úrovních multivesmíru - duchovní,
zprostředkující a fyzické. Totéž pravidlo platí na pseudostvoření či zónu vymístění, jež
byla zformována dle vzoru, povahy a struktury těch sentientních myslí, které se
rozhodly odštěpit se z pravého Stvoření a vybudovat své vlastní odlišné pseudosvěty
ze zvrácených idejí jejich vlastní mysli.
Výše uvedený popis o závislosti Stvoření a pseudostvoření na uvědomělosti
sebeuvědomění všech ‚já jsem‘ sentientních myslí a jejich operací, funkcí a aktivit máte
chápat tak, že veškeré Stvoření a pseudostvoření a všichni v nich se nacházející,
zaujímající v nich pozici a v nich umístění jsou naprosto závislí na Mé Absolutní
Sentientní Mysli v Mém Vlastním Absolutním Uvědomění Sebeuvědomování Mého
Absolutního ‚JÁ JSEM‘. V tomto smyslu strukturální plán, povaha a funkce Stvoření a
jeho celkový obtisk odráží ve své relativní kondici Strukturu, Povahu a Dynamiku Mé
Absolutní Sentientní Mysli. Nebo přesněji: strukturální návrh jakékoli sentientní mysli
v její podstatě, složení, dynamice a funkci, vnímání sebe sama a ve všem ostatním byl
profilován tímtéž z Mé Absolutní Sentientní Mysli. Ve své relativní kondici každá
sentientní mysl reflektuje a v sobě obnáší obtisk Povahy, Struktury, Dynamiky, Funkce
a všeho ostatního Mé Absolutní Sentientní Mysli. Skrze toto a tímto nastavením je
veškerému Stvoření s jeho multivesmírem a tím, co obsahuje, jakož i pseudostvoření se
vším, co obsahuje, umožněno být a existovat nebo pseudobýt a pseudoexistovat.
Vzhledem k tomuto činiteli závislosti, aby Stvoření a pseudostvoření vůbec bylo a
existovalo nebo pseudobylo a pseudoexistovalo, nemůže mít žádnou odlišnou
podstatu, strukturu, složení a vše ostatní, než má sentientní mysl nebo než vposled má
Má Absolutní Sentientní Mysl.
Takže nevezmete-li v úvahu tyto faktory, stává se důležitost každé individuální
sentientní mysli bez ohledu na to, zda jde o pravou sentientní mysl nebo lidskou
sentientní mysl či jakoukoli jinou sentientní mysl v negativním stavu, velmi zřejmá.
Jestliže je každá sentientní mysl ve své individualitě a podstatě jedinečná, nekonečně
odlišná a neopakovatelná a je sama sobě svým vlastním složitým a mnohoúrovňovým
vesmírem a pokud tímto faktorem vytváří a touto kriticky závažnou jedinečností,
nekonečnou růzností a individuálností umožňuje jsoucno a bytí multivesmíru, který
odráží tento faktor, v takovém případě je ta součást multivesmíru, která odráží
strukturální vzor příslušné individuální sentientní mysli, zcela možnou jedině a jen
existencí této velmi zvláštní, jedinečné, individuální a velmi odlišné jednotlivé
sentientní entity či lidského tvora nebo kohokoli jiného, kdož obsahuje takovou
sentientní mysl bez ohledu na to, zda si tato mysl vědomě uvědomuje, či nikoli, že je
tomu tak.
Jak z těchto zřejmých faktů vidíte, vaše aktivity, funkce, role, umístění, chování, postoje
či cokoli činíte, či nečiníte, ať jsou čímkoli, umožňují té součásti multivesmíru s vámi
souvztažné být a existovat ve své funkci, činnosti, roli, umístění atd. Tento faktor
závislosti lze popsat velmi hrubě a omezeně slovy jednoho z vašich světoznámých
astronomů, že když si dítě hraje s míčem ve svém kočárku a vyhodí ho odtud ven, pak
touto svou činností ruší přitažlivost a pohyb i té nejvzdálenější hvězdy ve viditelném
vesmíru.
Chápete, jak jste důležití ve vztahu k multivesmíru a pseudosvětům? Bez vás a vašeho
jsoucna a bytí nemohou být a existovat ani ony. Kdybyste nějakou nemožnou náhodou
zmizeli ze svého vlastního jsoucna a bytí nebo kdybyste ztratili své individuální, osobní
a intimní uvědomování si sebeuvědomování vašeho ‚já jsem‘, pak ta součást
multivesmíru, která souvztaží a je spojena s vámi, by zmizela také. A protože mezi
všemi součástmi, ze kterých multivesmír sestává, existuje vzájemná závislost, ztráta
jedné takové součásti představované zde vámi by se rovnala ztrátě všech ostatních
součástí. V takovém případě by se multivesmír rozpadl a přestal by být a existovat.
V tomto smyslu jste daleko důležitější než takzvaná nezměrnost a ohromnost
viditelného fyzického vesmíru (ve vašem případě tedy pseudovesmíru). Bez vás je tato
nezměrnost a ohromnost absolutně ničím.
Takže jak z těchto všech faktů vidíte, právě opak je pravdou: vy jste tím, kdož je
nezměrným, ohromným a jakýmkoli jiným vzhledem k tomuto srovnání, a
multiversální nezměrnost a ohromnost se odvozuje z vaší vlastní nezměrnosti a
ohromnosti. A protože ve svém vlastním soukromém, intimním, individuálním,
jedinečném a nekonečně odlišném ‚já jsem‘ odrážíte Mé Absolutní ‚JÁ JSEM‘ ve Stavu a
Rozpoložení těchto vlastností, jsem to Já, kdo nakonec jsem takový, dávající vám tutéž
povahu a strukturu, jakou mám Já. Následně multivesmír odráží tuto přirozenost a
uspořádání. A to je vše, co je třeba v této konkrétní době zjevit.
Peter: Velice moc děkuji za toto plodné zjevení. Jak si uvědomuješ, během záznamu
tohoto dialogu jsem obdržel několik otázek. Chceš, abych se jimi zabýval nyní, nebo
Tvou odpověď na ně odložíme?
Pán Ježíš Kristus: V této chvíli bych doporučoval Mé odpovědi na ně odložit na
příhodnější dobu - pokud vůbec. Jsi fyzicky velmi unaven.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html