STO DVACÁTÝ PÁTÝ DIALOG

17. března 2000



Peter: Vnímám či pociťuji, že se děje něco nezvyklého. Chápu, že to souvisí s něčím, co se děje spíše v duchovním světě než na planetě Nula a v zóně vymístění, třebaže s možnými budoucími důsledky pro ně. Nějak se to odráží v mé současné duchovní a fyzické kondici. Také Dr. Beth Ann Voienová prosí o objasnění některých termínů, které se objevily v Dialogu stém. Protože teď mám vědomý přístup k Tobě a ke členům své duchovní rodiny, snad to znamená, že bys rád hovořil na tato témata. Samozřejmě, jako obvykle, předtím, než zodpovíš mé vlastní požadavky, by možná rád hovořil o něčem, co v tomto čase považuješ za vhodné.

Pán Ježíš Kristus: Máš velkou pravdu, Petře, ohledně svých pocitů, že se děje něco nevšedního na naší straně, což se velmi silně odráží ve vnímatelných a zřejmých změnách tvé osobní duchovní a fyzické kondice. Budeme o tom hovořit o něco později v tomto dialogu. Ano, Petře, chtěl bych mluvit o něčem jiném před tím, než se pustíme do vysvětlování tvých pocitů a rozpoložení a než se budeme věnovat žádosti Beth Ann o objasnění jistých termínů, jež se objevily ve zmíněném Dialogu stém.

Nyní bych se rád dotknul problému vyvažování. Tato záležitost byla nadnesena mnohokrát v knihách Nového zjevení Pána Ježíše Krista. Avšak současné spoluoznačení tohoto slova má poněkud odlišný význam a pojmový obsah. Není to vyvažování pozitivního stavu vůči negativnímu a naopak, ale něco jiného. Lepší by bylo použít v tomto ohledu slova - vyrovnání všech principů, které jsou základem plnosti a kompletnosti života jakéhokoliv individua kdekoliv, ale obzvláště v pozitivním stavu a v životě Mých představitelů na planetě Nula. Jak si pamatujete, a bylo to mnohokrát předtím zmíněno, princip vyrovnání všech aspektů jedincova života a života pozitivního stavu je hlavním stavebním blokem, na kterém závisí pravý a ryzí život pozitivního stavu. Tento faktor odráží skutečnost, že všechno je ve Mně ve stavu a procesu Absolutního Vyrovnání. Jestliže všechny sentientní entity v pozitivním stavu odvozují svůj život z Mé Absolutní Přirozenosti, která kromě jiného vychází z tohoto rozhodujícího, vitálního a důležitého vyrovnání, pak v tom případě nesou a odráží tuto kondici - snahu po úplném a kompletním vyrovnání všeho, co obsahují a z čeho se skládají. Tento princip nedělá jejich život pouze možným, ale harmonickým, soudržným a dobře vyrovnaným.

Takže jak víte, aby se neživot negativního stavu mohl protivně uskutečnit, bylo nutné odstoupit od tohoto uspořádání. Jestliže je pravý život nebo život jako takový založen na principu vyrovnanosti a jestliže smysl tohoto života vychází z toho, aby se všemu obsaženému v tomto životě umožnilo vyrovnaně manifestovat, aktualizovat, uskutečnit a přerozdělit, pak v tom případě neživot negativního stavu a jeho lidský neživot se musel založit na úplně opačné zásadě - nevyrovnanosti, vychýlenosti, jednostrannosti a dávání přednosti jednomu principu před jiným - se kterou by takové uspořádání bylo základem jejich vlastního neživota. Dokud pokračuješ v životě vyrovnanosti a držíš se toho, je nemožné vynalézt, aktivovat a ustanovit něco, co je obsažené a je povahou neživota negativního stavu.

Ještě jeden bod je třeba si zde uvědomit, a to ten, že pravá podstata pojmu ‚já jsem‘ a pravý život jakéhokoliv ‚já jsem‘ jsou založeny na principu vyrovnanosti všeho, z čeho se každé ‚já jsem‘ skládá. Z toho důvodu, aby někdo byl někým, neboli aby každý mohl pojímat a měl privilegium bytí svým vlastním ‚já jsem‘, musí být všechno, z čeho se takové ‚já jsem‘ skládá, ve stavu neustálého vyrovnávání a vyvažování. V momentě, kdy je tento fundamentální princip jakýmikoliv prostředky a způsoby porušen, ten někdo a jeho ‚já jsem‘ přestává mít privilegium být tím, čím a kým je ve svém jedinečném, odlišném a individuálním ‚já jsem‘. V tom okamžiku dotyčná osoba ztratí svůj život a své pravé ‚já jsem‘ a nalézá se v neživotě a jeho ego stavech. Takže jak vidíte z tohoto základního principu, neživot a jeho ego jsou založeny na naprostém porušení všech aspektů tohoto principu. Toto je jeden z mnoha prostředků, kterými bylo možné vynalézt, aktivovat a ustanovit neživot negativního stavu, lidský neživot a jejich ega.

V tomto ohledu můžete říci, že problémem, vedle jiných probíraných v předchozích dialozích, bylo ustanovení skutečnosti vyrovnanosti a rovnováhy. Otázkou znovu bylo, zdali je tato kondice vyrovnanosti a rovnováhy skutečně nejzákladnějším principem pravého života neboli života jako takového a ‚já jsem‘ a zda všechno, co v té době všechny sentientní entity v tomto ohledu zažívaly, bylo skutečně něco, co se nazývalo vyrovnaností a rovnováhou. A opět otázka byla následující: Jak byste mohli jistě vědět se stoprocentní jistotou, že to, co máte a co prožíváte a co je základem možnosti mít tento život a své vlastní jedinečné, individuální a odlišné ‚já jsem‘, je skutečně takové, pokud nemáte žádné porovnání s něčím, co není takové povahy? Jinými slovy, jak byste mohli vědět, že váš život a vaše ‚já jsem‘ je závislé na principu a tkví v principu vyrovnanosti a rovnováhy, pokud není nic, co by vás mohlo přesvědčit o pravdivosti tohoto principu? Konec konců, co je vyrovnanost a rovnováha? Jak můžete pojmout, pochopit a rozumět těmto termínům, jestliže není nic, co je úplně odlišné od toho, co máte, nebo lépe řečeno, co předpokládáte, že máte. Jsou váš život a vaše ‚já jsem‘ skutečně zakořeněné v těchto principech? Jak byste je mohli definovat, jestliže nemáte žádný základ ani podklad, na kterém by taková definice mohla být formulována?

Tohle byla filosofická a tajemná otázka, která potřebovala být zodpovězena pouze jediným způsobem, který by byl přesvědčující a zkušenostně přijatý - umožněním ustanovit životní styl neživota a jeho ega, jež by byly postaveny na totálně a kompletně opačném principu - nic by v nich nebylo vyvážené a vyrovnané a všechno by bylo v naprostém nepořádku a protikladu k čemukoliv, co se dokonce jen vzdáleně podobá něčemu, jako je vyrovnanost a vyváženost. Současně, aby se mohl úspěšně založit takový neživot a ega, bylo pro všechny účastníky v tomto neživotě nutné stanovit dvě věci: Za prvé, že žádný jiný pravý život vůbec neexistuje, a za druhé, co mají a prožívají, je pouze jediný možný život, a způsob, jakým žijí svůj neživot, je totálně a kompletně normální stav věcí. Nic jiného není možné a ni uskutečnitelné. Aby byl takovýto neživot se svými egy vůbec možný, bylo velmi nutné mít takovéto uspořádání. Jakékoliv uvědomění si principů vyrovnanosti a rovnováhy i toho, co je a jaké to je být v takové kondici nebo stavu a procesu, by udělalo neužitečným jakýkoliv pokus trvale ustanovit něco, co je obsaženo v neživotě a jeho egu. Současně bylo z pozice členů pravého života nebo života vůbec také nezbytné dočasně zatajit skutečné důvody, zdroj a původ neživota nevyrovnanosti a nerovnováhy tak, aby nikdo v pravém životě nebyl rušen především přímou znalostí toho, proč něčemu takovému, jako je neživot, bylo povoleno přijít ke svému vlastnímu neživotu.

Důvod pro toto nezbytné uspořádání byl ve skutečnosti, že pokud by jim byla taková znalost dostupná nebo byla obsažena v jejich plné paměti, zažívali by něco, co by nemohlo být integrální součástí jejich pravého života a jejich ‚já jsem‘ - vinu a výčitky za to, že si dovolili učinit otázkou pravost svého života a všech podmínek, za kterých ten život mohl být ustanoven, aktualizován a uskutečněn. Jestliže by měli prožívat také emoce, už by více nemohli zažívat nic, co je obsažené v pravém životě. V tom případě by automaticky vypadli do tohoto neživota - negativního stavu a zóny vymístění.

Co musíte v tomto ohledu pochopit, jestliže můžete - a toto je něco nového - je to, že jsem ve Svém Absolutním Předvídání a Poznání všech a všeho byl schopen jasně předvídat, jaké druhy otázek budou položeny a jaký druh pochybností vstoupí do myslí sentientních entit o jejich kondici, jejich životě a o všem, co s nimi souvisí. Z toho důvodu jsem učinil předvídavá opatření a ustanovil příznivé podmínky pro to, abychom tu měli náležité, zkušenostní a přesvědčující odpovědi na všechny jejich možné otázky a možné pochybnosti tím, že se dovolí něco, co by je nad jakoukoliv pochybnost přesvědčilo, že to, co mají a z čeho sestávají, a to, na čem je založen jejich pravý život a jejich ‚já jsem‘, je pravé a pravdivé.

Toto je důvod, proč byl před nimi skryt pravý původ těchto otázek a pochybností a proč byly způsoby a příčiny založení a manifestace neživota negativního stavu, lidského neživota a jejich ega zahaleny do velkého tajemství až do této doby. Vše, co kdo věděl, bylo to, že je pravý život, pravý život ‚já jsem‘ a neživot, lidský neživot a neživot toho ne-‚já jsem‘ neboli ega. Na pozitivní straně také věděli, že mohou srovnávat jejich druh pravého života nebo života jako takového s tím, co je obsaženo v neživotě a lidském neživotě. Naproti tomu na negativní straně neměli žádnou znalost, jaké to je být a existovat v něčem, co se nazývá životem pozitivního stavu. Kdyby věděli, jaké to je na pozitivní straně a co je zač pozitivní stav a jeho pravý život, neexistovala by vůbec možnost ustanovit a manifestovat neživot negativního stavu a jeho lidský neživot a také jejich ega. V tom případě by se otázky a pochybnosti, které vstupovaly do jejich sentientních myslí, nemohly nikdy náležitě zodpovědět či vyřešit k jejich plné spokojenosti. Pokud by se tohle stalo, sentientní mysl by se neustále trápila svými pochybnostmi a nejistotami. Jakékoliv takové pochybnosti a nejistoty by zabránily plnému prožívání, zakoušení a projevování pravého života. Ale nikdo dodneška nevěděl, proč bylo dovoleno všemu s tou povahou, aby se takto přihodilo, nebo takto ustanovilo. A nejen to, ale všichni předpokládali, že toto uspořádání bude trvat navěky.

Důvodem, proč bylo dovoleno, aby tento dojem přetrval v domněnkách všech, dokud se všem nestalo dostupným Mé Nové zjevení, které se zabývá touto důležitou záležitostí, bylo, aby dojem pseudojsoucna a pseudobytí neživota negativního stavu a jeho lidského neživota byl takový, že je to tak, jak to má být až na věčnost, a jiné uspořádání není možné ani uskutečnitelné. Jakákoliv vědomost dočasnosti či přechodnosti jejich pseudoživota nebo neživota by znehodnotila potřebné poučení o jejich povaze. Neměli by žádný stimul ani motivaci pokračovat v ilustraci a demonstraci takového neživota. Na druhé straně taková plná znalost na straně těch, kteří jsou umístěni v pravém životě pozitivního stavu, by znemožnila věcem být tak, jak jsou; namísto toho by všechno bylo jen jako by, a ne, jak to je. Jak víš, nic rozhodující, podstatné a důležité povahy se není možné naučit z něčeho, co je jen jako by, a ne, jak to je.

Toto je důvod, proč jsem ve Své Absolutní Předvídavosti zařídil věci tak, jaké byly do tohoto bodu, aby se poskytla plná a úplná příležitost pro manifestování všeho, co bylo zapotřebí, aby byly dány odpovědi na všechny možné otázky a aby se rozptýlily všechny možné pochybnosti v sentientních myslích všech sentientních entit, které by je byly soužily. Je řečeno ‚by je byly‘, ane, že byly. Toto je důležitá věc předvídavosti. Nebylo nutné čekat, až ty otázky a pochybnosti vstoupí do jejich myslí. Kdyby bylo dovoleno, aby tyto otázky a pochybnosti naplno vstoupili do jejich myslí, úplně by anulovaly jakoukoliv možnost na jejich přežití v dostupném rámci pravého života čili života jako takového - pozitivního stavu. Otázky a pochybnosti této povahy nepatří do pravého života pozitivního stavu, protože ten je založen na úplné jasnosti a porozumění všemu, co je jim dostupné. Z toho důvodu, aby se předešlo rozpadu pravého života pozitivního stavu a aby se zachovala jeho integrita, jsem odpověděl na jejich otázky a pochybnosti před tím, než subjektivně vstoupily do jejich myslí, tím, že jsem zařídil věci uvnitř tohoto cyklu času/stavu způsobem, jakým byly až do tohoto okamžiku.

Toto je velmi obtížný pojem na pochopení v lidském aspektu vaší mysli. Pokud myslíte a pojímáte věci časoprostorovým lineárním způsobem, takové pojmy nedávají příliš velký smysl, pokud vůbec nějaký. Avšak nezapomeňte ani na zlomek vteřiny, že toto všechno se stalo v nečasové a neprostorové kondici. Proto předvídavost týkající se těchto otázek a pochybností v nečasové a neprostorové kondici, jakož i samotné tyto otázky a pochybnosti v sobě a samy o sobě, jak měly být položeny sentientními entitami v tom ne-čase, se odehrály v diskrétní modalitě simultánnosti a synchronicity. Co to znamená - simultánnost a synchronicita? To znamená, že v diskrétní modalitě nastávání se odehrávají v tomtéž čase/stavu. Avšak v momentě, kdy je aplikujete v subjektivním vnímání jedincova vlastního jsoucna a bytí ve vztahu k Absolutnímu Stavu, stávají se postupnými, jedna předchází druhou neboli jedna následuje druhou. Takže než se v pravé realitě života uskuteční toto předcházení a následování, jsou z bezčasové a bezprostorové diskrétní modality všechny odpovědi takovým způsobem a v takovém stavu, ve kterém je sentientním myslím umožněné subjektivní vnímání všech událostí - postupnosti, předcházení a následování.

V diskrétním modu je kvůli jeho povaze souběžnosti a současnosti a kvůli naprosté vzájemné oddělenosti všech jeho událostí možné a uskutečnitelné zodpovědět všechny otázky a pochybnosti před tím, než vstoupí do sentientní mysli ve vztahu k jejímu spojitému subjektivnímu modu. To je důvodem, proč se existence neživota negativního stavu a jeho lidského neživota přijala, jako že je souběžná s pravým životem pozitivního stavu a navzájem s ním nezávislá, ale také jako že by byla sama v sobě a sama sebou bez jakýchkoliv příčinných faktorů své existence, obzvláště na straně neživota negativního stavu, jak vyvěrá z těch otázek a pochybností, ale navíc, že toto uspořádání má být vždy takové, jaké je, a že v současném způsobu života a neživota nikdy nenastanou žádné změny. Jak víte, takové předpoklady jsou podpořeny všemi těmi sděleními v různých takzvaných svatých knihách, jako je například křesťanská Bible.

Jak můžete tušit z předchozího popisu, je tu objektivní diskrétní modalita jsoucna a bytí, ve které se všechny věci a události stávají simultánně a synchronně, vždy navzájem nezávislé a oddělené jedna od druhé, nemající žádný jiný kontakt než pomocí tajemných souvztažností; a potom je tu subjektivní modalita, ve které všechny věci a události nastávají v sekvenčním a souvislém modu jsouce navzájem jedna na druhé závislé v tom smyslu, že jedna předchází druhou a druhá následuje tu předešlou. V objektivní diskrétní modalitě - protože se všechny v ní odehrávají vždy tady a teď bez časového nebo prostorového faktoru a protože mezi nimi všemi není žádná přímá a zjevná propojenost - existuje možnost, že všechny odpovědi na jakékoliv otázky a pochybnosti, které nastávají v subjektivním modu sentientní mysli v sekvenční a pokračující modalitě, by mohly být vnímány, jako že se odehrávají předtím, než skutečně vstoupí do subjektivního modu sentientní mysli. Subjektivní pokračující a sekvenční modalita sentientní mysli je neschopna přímého vnímání čehokoliv, co se odehrává v objektivní diskrétní modalitě. Proto má v této modalitě sentientní mysl velmi malou nebo nemá žádnou znalost o simultánním a synchronním nastávání všech otázek a pochybností, které do ní vstupují, a současně takříkajíc přímo na místě i všech odpovědí na ně před tím, než mohou vstoupit do subjektivní modality jejího vnímání.

Protože se však subjektivní modalita sentientní mysli vždy zaměřuje na vnímání věcí sekvenčně a v pokračujícím modu, kdykoliv něco, co nastává na úrovni diskrétní modality simultánnosti a synchronicity, vstupuje do tohoto subjektivního modu, zažívá se to jako něco, co bylo, je a bude nezávislé na té mysli. V tomto případě podléhá požadavku subjektivní modality, který potřebuje zažívat věci tak, jako by byly a budou od jednoho času/stavu do druhého času/stavu. Tudíž postupnost a pokračování namísto souběžnosti a současnosti. V subjektivní modalitě vnímání se věci a události dějí tak, jak se dějí; kdežto v objektivní modalitě vnímání se neodehrávají stále dál a dál, ale vždy nastávají ve stejném času/stavu bez jakéhokoliv pocitu předcházení či následování.

Kvůli tomuto faktu není v subjektivním způsobu vnímání obsažena žádná znalost o tom, jak nastávají či probíhají věci a události v objektivní modalitě vnímání nebo její diskrétnosti. Ale protože se tyto události a dění promítají vždy z objektivního do subjektivního modu, objektivní modus přesně ví všechno, co se děje v subjektivním modu. Konec konců, všechny věci vznikají ve všem a jsou způsobeny vším, co se odehrává v objektivním modu. Ale v momentě, kdy se promítnou do subjektivního modu vnímání, tento má kvůli tomu, že subjektivní modalita ve své schopnosti pojímat a vnímat nevidí věci, jež se dějí v objektivním diskrétním modu nebo realitě, velmi malou nebo žádnou znalost toho, proč a z jakých důvodů se věci dějí tak, jak se odehrávají a kdy a kde se odehrávají. Proto můžete říci, že mnoho věcí je před subjektivním způsobem vnímání a reality ukryto.

Jak bylo zmíněno výše, bylo nutné mít toto uspořádání, aby se nerušil subjektivní způsob individualizované, jedinečné a odlišné sentientní mysli a jejího ‚já jsem‘ uvědoměním si důsledků, následků a výsledků otázek a pochybností okolo pravého života a všeho ostatního, co se toho týká, což by vedlo k rozkladu jejich pravého života a života pozitivního stavu obecně. Protože v diskrétní modalitě jejího vnímání se věci dějí simultánně a synchronně, neexistuje tu žádné nebezpečí takovéhoto rozkladu. Nemá žádné prostředky ani subjektivní osobní čas/stav, aby se zaznamenal a odehrál až do úrovně subjektivního způsobu vnímání a reality.

Avšak tato situace byla ustanovena jen dočasně a přechodně. Bylo nezbytné povolit, aby nastoupilo toto konkrétní uspořádání - objektivní způsob oproti subjektivnímu, aby se umožnilo náležitě a zkušenostně odpovědět na všechny takové otázky a aby se pochybnosti rozptýlily. Jinak by se negativní stav ve svém neživotě a v jeho lidském neživotě nikdy nemohl ustanovit a manifestovat. V tomto případě, nemajíce takové náležité odpovědi, by všechny tyto otázky a pochybnosti skutečně vstoupily do subjektivního modu sentientní mysli a způsobily jí takovou pohromu, že by nemohla přežít jejich dopad a uvědomění si, jaké druhy důsledků, následků a výsledků by odpovědi na ně měly.

Tato struktura a uspořádání jsou velmi typické pro tento současný cyklus času/ stavu/kondice/procesu. Toto uspořádání je na místě jen a jen kvůli potřebě odpovědět na všechny tyto otázky a odstranit všechny tyto pochybnosti. Avšak jakmile budou tyto otázky plně a vyčerpávajícím způsobem zodpovězeny a jen co budou všechny pochybnosti obráceny v jistotu, že věci jsou skutečně tak, jak mají být; a že život jako takový je skutečně reálným životem, a ne ničím jiným; a že to ‚já jsem‘ je skutečně ‚já jsem‘, a ne žádným jiným stavem; a že základ Stvoření a pravé sentientní mysli skutečně tkví ve vyrovnanosti a rovnováze; a ve všem ostatním patřícím ke struktuře a povaze života jako takového; pak už více nebude nutné udržovat toto uspořádání a ustanovení. V tom případě vstoupí do svého jsoucna a bytí něco nového a zcela odlišného. Toto nové a odlišné bude základem povahy, struktury a manifestace příštího cyklu času/stavu/kondice/procesu, který bude následovat po současném cyklu. Takže můžete říci, že v tom novém cyklu času/ stavu atd. bude něco jako splynutí, integrace, sjednocení a jednotnost objektivního diskrétního modu a subjektivního spojitého modu. Tato nová modalita by nedovolila, aby jakékoli utajování, omezování, oddělování a izolování nebo cokoliv takového nežádoucí povahy pokračovalo v sužování pravého života pozitivního stavu a jeho sentientních entit.

Tady máme něco, co jsi ty, Petře, na začátku tohoto dialogu nazval neobvyklým a záhadným. Ano, v současné době se na všech úrovních Mého Stvoření děje něco velmi neobvyklého a záhadného. Je to spuštěno všemi těmito hodnotnými, novými a neobvyklými informacemi, obsaženými v těchto Dialozích - obzvláště v těch, které se zabývají záležitostí, proč bylo pro Mne potřebné a nutné povolit vymyšlení, aktivaci a založení neživota negativního stavu, lidského neživota a ego stavů. Postupně a pomalu se ta znalost stává dostupnou pro každého kdekoliv a kdykoliv. Už nikdy nikdo nebude ochuzen o tuto důležitou znalost, bez níž by uzavření tohoto cyklu času/stavu/kondice/procesu, nastolení přechodného období, uvolnění nového a odlišného aspektu Mé Nové Přirozenosti a otevření nového cyklu času/stavu/ kondice/procesu bylo zcela nemožné.

To je důvodem, proč je tak důležité zabývat se těmito záležitostmi prostřednictvím těchto Dialogů, třebaže se na první pohled zdají být příliš abstraktní, příliš obtížné na pochopení lidskou částí vaší mysli a příliš nepraktické, abyste o nich uvažovali. Jak vidíte z těchto faktů, přesně opak je pravdou: jsou to ty nejpotřebnější a nanejvýš praktické záležitosti, které můžete mít.

Takže neobvyklé věci, konající se právě teď v pozitivním stavu, jsou ty, že je každý přímo informován o těchto důležitých faktech a že se na základě tohoto zjevení postupně nastoluje proces integrace jejich objektivní a subjektivní modality vnímání. Taková integrace je nezbytnou podmínkou, pokud má dojít k plné znalosti o tom, proč a jak byl vymyšlen, aktivován a ustanoven neživot negativního stavu a lidský neživot d jejich příslušnými egy, a pokud se ten neživot ve všech svých aspektech a projevech má navždy odstranit.

Jak se tato významná, vitální a nejdůležitější znalost zjevuje a činí dostupnou všem sentientním entitám v ostatních dimenzích, otevírají se dveře pro zahájení rozsáhlé, hluboké a důkladné rozpravy o všech těchto záležitostech a o všech faktorech souvisejících se samou strukturou a povahou tohoto cyklu času/stavu/kondice/ procesu a o tom, jak svými životy mohou přispět k ukončení nebo uzavření tohoto cyklu a k dosažení konce neživota negativního stavu a lidského neživota a všeho, co s ním souvisí.

Tato informace a zjevení se také stane dostupné všem v neživotě negativního stavu během čtení těchto Dialogů Mými pravými představiteli na planetě Nula. Vaše čtení a jeho aplikování a vaše přímá účast v těchto vzrušujících diskusích, jež se otevírají právě teď v jiných dimenzích (třebaže se na vaší straně budou tyto diskuse konat většinou na úrovni vaší nevědomé mysli), bude ke slyšení všemi těmi z pseudodimenzí, kteří jsou za tímto účelem na vás napojeni.

Pro typické lidi na této planetě bude vaše aktivní čtení, praktikování a účast ve zmíněných diskusích, tato informace a zjevení ve stavu dostupnosti tak, že se umísťuje do hlubokých zákoutí jejich nevědomé mysli. V příhodném okamžiku vstoupí do jejich vědomí jako něco rozpoznatelné a jako důvěrně známá záležitost k jejich přijetí. Opakuje se znovu, že toto je to, proč je vaše pozice jako Mých pravých představitelů na planetě Nula a vaše čtení a praktikování toho, co je vám zjeveno v Mém Novém zjevení, a obzvláště v těchto Dialozích, tak důležité a rozhodující. Pamatujte si to! Neupadněte do nesprávného názoru, že poslední dialogy jsou příliš abstraktní a filosofické. Věřte mi, z pohledu každého v pravém životě pozitivního stavu jsou těmi nejpotřebnějšími praktickými záležitostmi, které mohou mít. Jako Své pravé představitele na planetě Nula vás pokorně žádám, abyste představovali nebo odráželi pravý význam těchto skutečností. Toto splníte takovým způsobem, že budete pečlivě studovat vše, co je obsaženo v těchto konkrétních dialozích, a proberete jejich obsah mezi sebou.

A to nás přivádí k něčemu, co tě osobně znepokojuje, Petře. Z informace, kterou jsi dostal z jedné evropské země, se ti stalo zřejmým, že kdykoli se Moji představitelé té země sejdou, vše, o čem hovoří, jsou sexuální vztahy mezi nimi a to, jak tyto vztahy ovlivňují jejich životy. Toto je jednostranná, vychýlená, nevyrovnaná a nevyvážená situace. Strávit všechen váš čas diskusí jen na toto jedno omezené a omezující téma bez ohledu na všechny ostatní důležité duchovní záležitosti znamená být pod vlivem negativního stavu. Konec konců, jak si velmi dobře uvědomujete, jednostrannost, nevyváženost a omezení jen jedním tématem diskuse jsou typické pro povahu neživota negativního stavu. Jestliže tak činíte, stáváte se předmětem útoku renegátů a jejich poskoků. Tohle je velmi nebezpečná tendence. Ačkoliv je důležité, aby sexuální vztahy mezi vámi byly zahrnuty do vaší diskuse, nejsou ani důležitější, ani méně důležité než jakékoliv jiné duchovní záležitosti.

Abyste splnili požadavky být ve svých životech vyrovnaní a vyvážení a zobrazili a demonstrovali svým životním stylem všem lidem a všem ostatním v neživotě negativního stavu, jaké to je být vyrovnaní a vyvážení, důrazně se vám radí změnit povahu vašich životů i schůzek a rovnoměrně do nich zahrnout rozpravy a rozjímání o všech duchovních záležitostech, jak se zjevují konkrétně v těchto Dialozích a v ostatních zdrojích Mého Nového zjevení obecně, stejným způsobem, jako se to dělá v pravém životě Mého pozitivního stavu. Jestliže máte potvrdit, že jste uprostřed pozitivního stavu prostřednictvím vašeho ducha a duše, v tom případě se máte navenek ve svém lidském životě a mezi sebou chovat ve shodě s tím, že jste v pozitivním stavu. Takže vyrovnáte a vyvážíte svůj život a rovnoměrně zahrnete do svých diskusí všechny ostatní duchovní otázky, které jsou tak důležité a tak potřebné jako diskuse o sexuálních problémech a vašich sexuálních vztazích. Neignorujte tuto radu. Jinak se naleznete ve stavu neustálého pokušení renegáty a jejich pochopy. To by udělalo váš lidský život na planetě Nula více než mizerným. A to přece nechcete, že ne?

Neobvyklá situace, která probíhá právě teď v pravém životě pozitivního stavu, má přímou souvislost s tvou fyzickou kondicí, Petře. Jak sis všiml, během dvou posledních dnů jsi zažil značné zlepšení svého zdraví s výjimkou tvého levého chodidla, které ti neustále způsobuje závažné problémy. Tvé levé chodidlo má zajímavou duchovní souvztažnost. Jeho problémy jsou v zásadě omezeny na spodek a patu toho chodidla. Jak víš, kontakt s pekly je, symbolicky řečeno, na spodku a patě levého chodidla. Tvá pata a spodek chodidla jsou zraněné z tvého nedávného pobytu v peklech renegátů. To je vedlejší účinek toho pobývání v tomto pekle. Dokud bude tento styk z nějakých důležitých důvodů nutný, kondice tvého levého chodidla bude v tom, jaká je nyní, pokračovat. To je důvod, proč epidurál podávaný tvým neurologem, neúčinkoval. Nebude účinkovat nic, ať by to bylo cokoli, dokud budeš potřebný v té oblasti či stavu nebo místě.

Na druhé straně bylo v současnosti zjištěno, že jsi se nyní zbavil své rakoviny. Z toho důvodu se postupně a pomalu zlepšuje úroveň tvé energie a výdrže. Co to znamená? Tvá současná kondice ukazuje, že se stanovilo a rozhodlo ohledně tvého umístění. V této době, a prozatím, se stanovilo a rozhodlo, že jsi stále zapotřebí na planetě Nula ve svém fyzickém těle, dokud je potřeba sdělit či zaznamenat informace a zjevení o všech těchto důležitých záležitostech, obsažených v těchto Dialozích, jakož i kvůli budoucím diskusím o všech těchto tématech s Mými představiteli v Evropě a v této zemi. Avšak nezapomínej prosím, že se věci mohou změnit a mohou se změnit velmi rychle stejným způsobem, jak se náhle pro tebe změnily v listopadu loňského roku. Jestliže by nastala potřeba ukončit z tvého pohledu náhlým a neočekávaným způsobem tvé služby na planetě Nula ve tvém fyzickém těle, v tom případě budeš odvolán bez předchozího upozornění anebo přípravy. V tomto ohledu se musíš naučit žít podle svého vlastního předeslání, které rád říkáš jiným lidem: Dělejte všechno ve svém životě, jako byste v něm měli pobývat po dlouhou dobu, ale současně buďte připraveni odejít zítra nebo za hodinu, pokud to bude nutné a potřebné. Od teďka to takto bude ve tvém životě na planetě Nula, Petře.

Ale neočekávej, že tvá fyzická kondice bude někdy stejná, jako byla před tvou operací. Nemůže být nikdy stejná. Kvůli tomu bude nutné uskutečnit jisté úpravy a přizpůsobení ve způsobu, jakým máš fungovat. Například, jestliže budeš cestovat letadlem na dlouhé vzdálenosti, nebude pro tebe vhodné tak učinit v ekonomické třídě. Takové cestování by bylo pro tvou fyzickou kondici škodlivé. A ačkoli cestovat daleko pohodlněji (například v první třídě) je mnohem dražší než v ekonomické třídě, budeš opatřen včas finančními prostředky, abys mohl cestovat bez ohrožení svého fyzického zdraví. A je mnoho jiných situací, které budou vyžadovat takové úpravy a přizpůsobení, aby se tvá fyzická kondice zbytečně nezhoršovala.

Takže aby se znovu zopakovalo, neočekávej, že budeš ve stejné kondici, jakou jsi míval. Vím, že jsi na Mé rozhodnutí a určení v tomto ohledu reagoval poněkud rozpolceně a rozčarovaně. Naštěstí v tomto i jakémkoliv jiném ohledu tvým základním postojem je vše, co chci Já, a ne to, co chceš ty. Z toho důvodu tvé rozpolcení a zklamání pomine.

Peter: Moc děkuji za toto zjevení a informaci. Ano, plně přiznávám, že jsem rozpolcen a tak nějak zklamán Tvým rozhodnutím, ale nechť se opravdu koná Tvá Vůle bez ohledu na má zbožná přání. A teď byl bys ochoten stručně objasnit zmíněné výrazy pro Beth Ann? Týká se to výrazů ‚absorbovaný‘ a ‚plně využitý‘, jak se vyskytují ve sdělení, že ‚jsou na prahu svého kompletního absorbování, zvnitřnění, zexternalizování, manifestování, vstřebání a plného využití všemi a vším, co je zahrnuto v životě tohoto cyklu času‘ (Dialog stý).

Pán Ježíš Kristus: Ano, byl. Třebaže odpověď k této otázce by měla být zřejmá z kontextu významu toho zmíněného dialogu, pojďme ji rozpracovat. Jak víte, tento zvláštní cyklus času/stavu a obsah jeho života je charakterizován paralelní koexistencí pravého života pozitivního stavu, neživota negativního stavu a lidského neživota, jak bylo popsáno předtím v tomto dialogu a v předchozích dialozích. Kvůli této takzvané koexistenci je řízen jistými duchovními principy uvolněnými z Mé Absolutní Přirozenosti, které berou v úvahu potřebu konání se této konkrétní koexistence. Jinými slovy, každý v pravém životě pozitivního stavu, v neživotě negativního stavu a lidském neživotě prokazuje nějaký druh velmi důležitého užitku, vztahujícího se k obsahu duchovních principů, které ovládají tento cyklus času/stavu.

Aby splnil svůj účel, pro který vstoupil do svého vlastního jsoucna a bytí, a aby vyčerpal svou užitečnost, každý v něm bez ohledu na to, kde a kdy se nachází, a to buď v pozitivním, či negativním stavu nebo v lidském životě, potřebuje absorbovat a využít všechno, co se vztahuje k jeho účelu a poslání, jak jsou vytyčeny duchovními principy, které ovládají tento cyklus času/stavu. Absorbovat něco znamená, že aby to plně posloužilo svému účelu, musí se to stát integrální částí každé jednotlivé částečky a buňky vlastního ‚já jsem‘, nebo v případě negativních entit a typických lidí vlastního ne-‚já jsem‘.

Jinými slovy je to přijímáno jako integrální součást všech aspektů toho, co ustanovuje vlastní ‚já jsem‘. Plné využití všech aspektů těchto duchovních principů značí, že se nevynechalo nic z toho, co je obsaženo v povaze těchto duchovních principů a co by nebylo vzato v úvahu a co by nebylo zintegrováno a uskutečněno v realitě nebo nerealitě v životech nebo pseudoživotech všech a všeho v jsoucnu i bytí a v pseudojsoucnu i pseudobytí. A je to tak bez ohledu na to, zdali to je pravý život pozitivního stavu, neživot negativního stavu nebo lidský neživot.

Takže zde hovoříme o všech aspektech, kterými se tento cyklus času/stavu definuje. Bere v úvahu nejen ty, kteří jsou v pozitivním stavu, kteří naplňují své vlastní poslání a účel, ale také ty, kteří jsou v negativním stavu a lidském životě a kteří také naplňují své vlastní poslání a účel. Nejde o to, zdali jsou si vědomě vědomi těchto poslání a účelů. Svým životním stylem, ať už je jakýkoliv, ať pozitivní a dobrý, nebo negativní a zlý, ten účel a poslání naplňují. Bez vstřebání a plného využití všech aspektů duchovních principů ovládajících tento cyklus času/stavu by se v tomto ohledu nic nemohlo dokončit. Musíte se na povahu tohoto cyklu času/stavu dívat z pozice toho, že se v něm paralelním způsobem odvíjí jak pravý život pozitivního stavu, tak i neživot negativního stavu a lidský neživot.

Jak víte, současný cyklus času/stavu/kondice/procesu je velmi neobvyklý a jedinečný v tom smyslu, že pouze v rámci tohoto cyklu času/stavu atd., a v žádných jiných, se všechny otázky o možnosti nějakého jiného typu života, než je život pozitivního stavu, zodpovídají zkušenostním způsobem; a všechny pochybnosti, zda cokoli, co se vztahuje k otázkám, jestli jsou v pravém životě, v pravém ‚já jsem‘ a ve všem ostatním, co se jich týká, je opravdu takové, jsou postupně a pomalu rozptylovány. Avšak aby se tohoto nanejvýš žádoucího cíle jednou pro vždy dosáhlo, je absolutně nezbytné, že se všechno vztahující se k tomuto cyklu času/stavu/kondice/procesu naplní, absorbuje, plně využije, zvnitřní, zexternalizuje, manifestuje, zobrazí, demonstruje a přizpůsobí každým a vším, kdo/co je integrální součástí anebo se účastní dle své vlastní svobodné vůle a volby tohoto cyklu času/stavu/kondice/ procesu.

Jak také víte, současný cyklus času/stavu/kondice/procesu je ovládán speciálním typem nebo sadou duchovních principů uvolněných z Mé Absolutní Přirozenosti, které se vztahují ke všem výše zmíněným faktorům a které je nutné umístit uvnitř života každého v pozitivním stavu, jakož i uvnitř neživota negativního stavu a lidského neživota. Tato sada duchovních principů není něco nehmatatelného nebo nekonkrétního. Nezapomeňte, že tato sada umožňuje naprosto všemu se udát nebo vyjít najevo v průběhu tohoto cyklu času/stavu/kondice/procesu.

Ale nejenom to, ale tato sada velmi zvláštních a neobvyklých duchovních principů je sama kondicí, za které je život každého a všeho v pozitivním stavu, jakož i každého a všeho v neživotě negativního stavu a v lidském neživotě uvnitř současného cyklu, jak se projevuje v průběhu naplňování svého účelu, pro který byl původně aktivován a založen, vůbec možný. Žádná jiná sada nebo typ duchovních principů by to kvůli zvláštnímu a neobvyklému obsahu a významu tohoto jedinečného cyklu nevykonaly.

Všechny tyto duchovní principy, které ovládají současný cyklus času/stavu/kondice/ procesu, se naplňují specifikou života všech jednotlivců, kteří byli a budou přiděleni do tohoto zvláštního cyklu nehledě na to, kde se nacházejí nebo do jakého typu života či neživota si zvolili manifestovat, zobrazit a demonstrovat všechno, co je obsažené v požadavcích těchto duchovních principů nebo co ony obsahují, nebo to, jaká je jejich pravá povaha.

Aby se vůbec umožnilo završit všechno, co je obsaženo v těchto duchovních principech, je krajně důležité, že se všechno, co obsahují a z čeho se skládají, plně absorbuje a plně využije všemi, kteří se účastní tohoto cyklu času/stavu/kondice/procesu. Jinými slovy, tyto principy a to, co obsahují a z čeho se skládají se nejenže musí učinit záležitostí vnitřku i vnějšku u všech, kterých se to týká, ale oni je musí i absorbovat stejným způsobem, jakým například houba absorbuje vodu. Takže tyto principy proniknou do každé živé buňky ducha, duše a těla každého, stávajíce se tak integrální částí každé jednotlivé buňky, čímž je tato buňka naživu a je schopna fungovat ve své vlastní jedinečné kondici. To je přesně to, co znamená výraz ‚absorpce‘. A protože každý aspekt těchto velmi zvláštních a jedinečných duchovních principů potřebuje plně rozvinout svůj obsah, význam a cíl, pro který byl v první řadě ustanoven, a protože se tak může učinit jen prostřednictvím všech těch, kteří byli pověřeni být ve svém vlastním specifickém, individuálním, jedinečném a odlišném životě, neživotě a lidském neživotě, jak se určilo a podmínilo povahou zmíněných duchovních principů. Potřebují, aby je plně využili ve svých vlastních osobních životech, neživotech a lidských neživotech, aby vyčerpaly svou užitečnost a naplnily svůj účel, pro který byly především iniciovány a ustanoveny. A to je to, co skutečně znamená výraz ‚plně využít‘.

Tak jak vidíte z této rozpravy, pokud se to týká těchto záležitostí, není to věcí vědomí či nevědomí někoho, ale je to věc naplnění účelu, pro který byl vlastní život, neživot či lidský neživot uvnitř tohoto cyklu času/stavu/kondice/procesu iniciován, aktivován a ustanoven.

A to je vše, co se může říci k tomuto tématu. Myslím, že bychom měli pro dnešek skončit, Petře, protože začínáš být fyzicky velmi unaven a vyčerpán. Tak si udělej přestávku do té doby, než se stane zřejmým, že potřebuješ zaznamenat další dialogy se Mnou - pokud taková potřeba vůbec nastane. Zatím odpočívej, čti, edituj, dívej se na televizi a dělej všechno, co činí tvůj život, obzvláště jeho fyzické aspekty, pohodlným a klidným.

Peter: Mnohokrát děkuji za všechno, co bylo zjeveno v tomto dialogu. Nechám si od Tebe poradit a udělám, co navrhuješ. Tak do příštího rozhovoru - pokud k němu vůbec dojde.

STO DVACÁTÝ PÁTÝ DIALOG

Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html



Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT