STO DVACÁTÝ DIALOG

27. října 1999



Peter: Dnes ráno jsem zvědavý, zdali bys rád pokračoval v probírání nějakých jiných záležitostí souvisejících s obsahem druhé a třetí kapitoly Apokalypsy. Zvláště mě zajímá sedm aspektů Tvé Přirozenosti, ze kterých jsi oslovoval každou jednotlivou církev. Je v nich něco vedle toho a navíc k tomu, co bylo o nich zjeveno Swedenborgem a co platí pro současnou a aktuální situaci existující ve všech světech veškerého jsoucna a bytí, pseudojsoucna a pseudobytí, na planetě Nula a taky pro nás, Tvé představitele? Mimo to, jak se tyto aspekty vztahovaly ke Tvé současné Absolutní Nové Přirozenosti, která v době posílání oněch poselství ještě nebyla namístě? Kvůli všem čtenářům těchto Dialogů mě nechej všechny stručně shrnout: Za prvé, Ty, kdo držíš sedm hvězd ve své pravé ruce, kdo chodíš uprostřed sedmi zlatých svícnů. Za druhé, Ty, který jsi První a Poslední, kdo byl mrtví a přišel do života. Za třetí, Ty, kdo má ostrý dvousečný meč. Za čtvrté, Ty, který jsi Syn Boží, kdo máš oči jako ohnivé plameny a chodidla jako zušlechtěný kov. Za páté, Ty, kdo máš sedm Duchů Boha a sedm hvězd. Za šesté, Ty, kdo jsi svatý, kdo jsi pravda a který máš klíč Davidův. Ty, kdo otevíráš, co nikdo nezavře, a zavíráš, co nikdo neotevře. A za sedmé, Ty, kdo jsi Amen, Věrný a Pravý svědek, začátek stvoření Boha. Tak tady máme všechny. Mohl by ses k tomu dnes ráno vyjádřit?

Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, to bych rád. Ale pamatuj, že vám teď může být nabídnuto jen omezené vysvětlení. Nějaké aspekty smyslu a významu citovaného textu by buď byly pro lidskou část vaší mysli nepochopitelné, nebo by bylo předčasné je zjevit. Takže se soustřeďme na ty, které mohou být srozumitelné a pochopitelné a jsou důležité v současné situaci, ve které se všichni na planetě Nula a všude jinde nacházíte.

Jak víte, vždy, když hovoříme o nějakých aspektech Mé dřívější nebo současné Absolutní Přirozenosti, čelíme nepřekonatelným těžkostem při hledání nejvhodnějších slov vaší lidské řeči k vyjádření jejich pravého obsahu a významu. Jak by mohla nějaká zevní lidská relativní slova vyjádřit nebo sdělit něco Absolutní Povahy, Významu a Obsahu? Takže, cokoliv bychom v tomto ohledu řekli, by bylo pouze vzdáleným přiblížením pravé povahy a skutečnosti těch aspektů. Takže během našeho rozhovoru mějte tyto faktory stále na mysli. Jinak byste mohli skončit ztotožněním se s něčím, co je jen přiblížením pravé reality, a ne pravou realitou samou ve své esenci a substanci.

Takže po tomto řečeném vezměme tyto aspekty jeden po druhém. Jak víte z první kapitoly Apokalypsy, tajemství sedmi hvězd v Mé pravé ruce a sedmi zlatých svícnů se vztahovalo ke zmíněným církvím. Takže sedm hvězd byli andělé sedmi církví a sedm svícnů bylo sedm církví. Toto vysvětlení je samozřejmě z jedné pozice duchovních souvztažností k pozici jiné, aniž by dávalo jakýkoli náhled na to, co ve skutečnosti a fakticky Mé držení sedmi hvězd v Mé pravé ruce a chození mezi sedmi zlatými svícny, jakož i samotných sedm hvězd a sedm svícnů, skutečně znamená a označuje.

Sedm hvězd v současné konotaci jejich významu značí všechny duchovní ideje, pojmy, myšlenky, pocity, představy, principy, poučky a vše s nimi spojené v jejich plné a vyčerpávající úplnosti a způsobu, jakým se uplatňují v povšechnosti Mého Stvoření a ve všech aspektech svého jsoucna a bytí, jakož i v povšechnosti pseudojsoucna a pseudobytí, na planetě Nula a v zóně vymístění obecně. Že je držím ve své pravé ruce, naznačuje, že vím v Absolutním smyslu, mocí Své Absolutní Všemohoucnosti, Všudypřítomnosti a Vševědoucnosti (má pravá ruka) vše a cokoliv, co je v tomto ohledu rozšiřováno a propagováno kdekoliv a kdykoliv. Sedm zlatých svícnů značí v této konotaci všechny jedince kdekoliv a kdykoliv, kteří jsou šiřiteli, propagátory a praktikanty těchto duchovních idejí, pojmů, představ, principů atd. na jakékoli úrovni svého dobra a pravdy, nebo svých zel a nepravd, ale které Já, nehledě na jejich duchovní postavení, miluji a o které se starám (slovo ‚zlatý‘ souvztaží s dobrotou Mého Srdce a láskou Mé Moudrosti). Že procházím uprostřed sedmi zlatých svícnů, znamená, že oni všichni bez ohledu na to, kde a kdy, jak pozitivní a dobří, nebo špatní a zlí jsou, jak pravdivé, nebo nepravdivé jsou jejich pojmy, ideje, představy atd. a životní styly, žijí, fungují a jsou schopni být ve svých vlastních situacích, pozicích a životech, jakož i ve svých identitách, pouze faktorem Mé neustálé přítomnosti s nimi a v nich. Mé procházení uprostřed nich generuje všechny přímo ze Mne vyvěrající životní energie, jimiž ve svých vlastních očích fungují, živí a jsou na živu.

Z pozice této Mé vševědoucnosti a všudypřítomnosti, neustále opatřuji všemožné příležitosti pro tvořivý, produktivní a konstruktivní pokrok všech pozitivních, řádných a dobrých idejí, pojetí, představ a životních stylů, jakož i pro litování, napravení a zanechání těch špatných, negativních, zlých a nesprávných, jež ohrožují duchovní životy svých držitelů, šiřitelů, propagátorů a praktikantů. Jak jste si všimli z textu těch dvou kapitol v Apokalypse, kdykoliv nacházím něco nesprávného, nepravdivého, překrouceného, zlého, nebo dokonce smrtelného v něčích duchovních idejích a praktikách, vždy je na tato fakta upozorňuji a říkám, že pokud se nebudou kát, zříkám se jich. Faktor zřeknutí není použit nikdy předtím, než jsou komukoli zajištěny mnohé příležitosti kát se a polepšit se. A co obnáší takové kání se? Mezi jinými věcmi obnáší rozpoznání a přijetí z hloubi vlastního srdce, že jeden žije, propaguje a praktikuje nepravdy a zla, a současně vyjádří touhu se jich natrvalo zbavit a nahradit je jen tím, co přichází přímo ze Mne nebo co v souvislosti se současnou situací přichází z Mé Nové Přirozenosti přes Nové zjevení. Jak si vzpomínáte, nyní může být každý osvobozen od svých zel a nepravd a umístěn do pozitivního stavu pouze skrze Mé Nové zjevení a skrze přijetí Mé Nové Přirozenosti.

Pokud se tato situace aplikuje na Mou Absolutní Novou Přirozenost, všechny tyto faktory související s Mým držením sedmi hvězd v Mé pravé ruce a procházení se mezi sedmi zlatými stojany lamp ukazují, že pouze z pozice Mé Nové Přirozenosti se mohou jakékoli nabídky politování a polepšení se pro každého stát pravou skutečností. Bez Mé Nové Přirozenosti by žádná taková možnost neexistovala. Z pozice Mé Staré Přirozenosti by byl každý odsouzen k věčné smrti. Důvod pro tento tvrdý a nemožný následek spočívá ve skutečnosti, že v kondici Mé Absolutní Čistoty a Pozitivnosti bych bez žádné zkušenosti negativního stavu a lidského života ani na zlomek vteřiny nemohl vystát cokoliv nepravdivého a zlého. Abych však zabránil, že by se to kdy stalo, rozhodl jsem se změnit Svou Přirozenost a osvojit di Novou. Takže z pozice Své Nové Přirozenosti Já smím, mohu a jsem ochotný neustále pro každého zajišťovat ohromná množství příležitostí pro kání a napravení vlastních negativních a zlých způsobů. A o toto jde v tomto aspektu Mé Přirozenosti., jak se to odráží v prvním citovaném textu.

V druhém aspektu jsem označen jako První a Poslední, kdo byl mrtev a přišel do života. Jde tu o dvojí záležitost. V prvním případě být První a Poslední označuje, že nikdo přede Mnou a nikdo po Mně nemůže existovat a ani nikdy nebyl a nebude. Kdokoliv a cokoliv je a existuje, je a existuje uvnitř, lépe řečeno, je a existuje mezi Prvním a Posledním. V tomto smyslu je zřejmé, že nikdo a nic nemůže, nesmí ani není s to být a existovat vně nebo před tím či po tom Prvním a Posledním - po Mně. Toto je otázka všezahrnujícího činitele. Z důvodu, aby to bylo všezahrnující, bylo pro Mne nezbytné zažít něco, co nikdy předtím nebylo zahrnuto ve zkušenostní modalitě Mé Staré Přirozenosti - negativní stav a lidský život. A tady přichází druhá záležitost. Pro někoho, kdo je Absolutně Ryze pozitivní bez jakéhokoliv obsahu čehokoliv negativního uvnitř Své Přirozenosti, vstoupit do negativního stavu a jeho lidského života znamená zemřít nebo zakusit smrt. Procesem podrobení všech aspektů negativního stavu a jeho lidského života a odstraněním všeho negativního, zlého a nepravdivého z lidského aspektu Své Přirozenosti, jsem se stal opět živým a uchoval jsem si všechny přímé zkušenosti všeho, co je obsaženo v povaze negativního stavu a lidských životů.

Tento konkrétní aspekt se přímo týká Mé Nové Přirozenosti. Toto je prorocká předpověď o postupu nabytí Mé Nové Přirozenosti. Bez ní bych nikdy nemohl sestoupit na úroveň relativních sentientních entit a stát se pravým a jediným (symbolicky řečeno Prvním a Posledním) Spasitelem všech z negativního stavu a negativních aspektů lidské povahy. Kdyby se to vůbec nikdy nestalo, nikdo by na věčnost nemohl unést toto strašné a nesnesitelné břemeno pseudojsoucna a pseudobytí negativního stavu a lidského života. Protože jsem předvídal, že bez tohoto faktoru by negativní stav a jeho lidský neživot nemohl být přeměněn, spasen nebo odstraněn a že jeho stálá přítomnost by nejen komplikovala životy každého také v pozitivním stavu, ale za takovýchto protivných podmínek by bylo nemožné pokračovat v takovémto či jakémkoliv jiném životě vůbec, dobrovolně jsem se stal mrtvým, abych se mohl opět stát živým. Vidíte, proč bylo tak rozhodující a důležité získat Mou Novou Přirozenost? A z této skutečnosti vidíte, že to byla otázka života a smrti každého kdekoliv a kdykoliv.

Ve vaší současné kondici, pokud se někteří z vás stále drží čehokoliv, co bylo popsáno v Mých poselstvích sedmi církvím a zaznamenáno v první a druhé kapitole Apokalypsy jako negativní, zlé, nepravdivé a pokroucené, tímto jste duchovně mrtví. Nebo pokud spojujete cokoliv z Mého Nového zjevení s čímkoli, co není jeho idejemi a obsahem, v tomto případě jste smrtelně nemocní a jste v procesu duchovního umírání. Činit tak nebo být takový znamená zkoušet nemožné - být vně nebo být před tím nebo po tom Prvním a Posledním. Jakýkoliv pokus tak činit vás udělá duchovně mrtvými. Ale protože Já jsem také zemřel a v procesu podrobení smrti samé se stal živým navždy, vydláždil jsem cestu pro vás, abyste se uzdravili ze smrtelné nemoci nebo přišli do pravého života, pokud jste už duchovně mrtví.

V tomto konkrétním smyslu být První a Poslední také značí být pouze jediný, kdo je První a Poslední naživu a žijící v absolutním smyslu. Kdokoliv relativní tedy může žít a být naživu pouze skrze Mé bytí absolutně naživu a žijícím navždy. Žádné jiné cesty nejsou možné nebo proveditelné. Ve své kondici, jako Mí praví představitelé na planetě Nula, máte odrážet tento důležitý duchovní faktor šířením jeho významu a obsahu ve vašich vlastních životech a ve způsobu, jakým máte vztah ke Mně a ke všem ostatním kdekoliv a kdykoliv.

Třetí aspekt pojednává o Mně, jak mám ostrý dvousečný meč. Co to duchovně znamená, mít takový meč? Přímo se to vztahuje k tomu aspektu Mé Nové Přirozenosti, který má absolutní schopnost objevovat, odkrývat, vymezit, oddělit a odstranit cokoliv nepravdivé, zlé, negativní a protikladné čemukoli dobrému, pozitivnímu, pravdivému a náležitému bez ohledu na to, jak moc nebo do jaké míry je cokoli z negativního stavu maskováno, skryto, utajeno a jak dobré, náležité, správné a korektní se to jeví, a bez ohledu na to, nakolik se cokoli této ohavné povahy činí Mým jménem. Ale také to znamená absolutní ochranu a izolaci každého po všech stránkách před ublížením, poškozením, zraněním, zničením a věčným zatracením. Protože ostrý dvousečný meč vyjadřuje Absolutní, Čistou a Neznečištěnou Pravdu, která úspěšně bojuje proti všem zlům a nepravdám, značí to taky tu zvláštní moc v Mé Nové Přirozenosti, která má absolutní schopnost eliminovat negativní stav nadobro a navždy a zachránit každého z jeho spárů bez ohledu na to, co udělal a jaký byl, takže navrací všechny zpět do pozitivního stavu. Je to tato část Mé Nové Přirozenosti, která upozorňuje na pravou povahu pozitivního, jakož i negativního stavu, a ustanovuje náležité rozpoložení pro všechny v negativním stavu a jeho lidském životě, aby se káli a napravili své cesty, tím, že jim ukazuje pravou skutečnost Mé Absolutní Pravdy z Mého Absolutního Dobra nebo Mé Absolutní Moudrosti z Mé Absolutní Lásky a zároveň jim zobrazuje rozdíl mezi pozitivním a negativním stavem. Tato schopnost každému umožňuje dělat správné volby, které jsou založené na této rozhodující znalosti rozdílů, a ne na slepotě.

Ve vaší konkrétní pozici jste, jako Moji praví představitelé, uvedeni do pozice prodloužení Mého ostrého dvousečného meče, takže je vám umožněno jasně rozlišit a rozpoznat pravdy od nepravd a překroucenin, dobra od zel a klady od záporů a překonat a zbavit se ve svých vlastních životech jakýchkoliv možných pozůstatků čehokoli negativní a zlé povahy a také všech svých, z jejich vlivu vyplývajících, nesprávných pojetí Mé Nové Přirozenosti, Mého Nového zjevení, Mého pozitivního stavu a způsobu, jakým žijete a praktikujete všechno, co je obsaženo v Mém Novém zjevení. Touto vaší schopností budete moci ustanovit pro všechny ostatní příklad a základ, na kterém, až se čas naplní, budou moci udělat to, co vy.

Čtvrtý zřetel se zabývá tím aspektem Mé Budoucí Nové Přirozenosti, která Mne popisuje jako Syna Božího, kdo má oči jako ohnivé plameny a jehož chodidla jsou jako zušlechtěný kov. Důvodem, proč říkáme ‚budoucí‘, je to, že tehdy, před ukončením nabytí Své Nové Přirozenosti, jsem byl v pozici bytí jediným Synem Božím. Proces sjednocení s Mou Esencí a Substancí - Otcem nebyl z pozice Mé Lidské Přirozenosti dokončen po dlouhou dobu (ve vašem planetárním, lidském pojetí času). Zde jsem fungoval z té pozice té části Své Přirozenosti, která se vztahuje k jí získaným lidským aspektům. Protože se procesem jejich zbožštění zbavily všech nečistot negativních aspektů lidské povahy, bylo jim umožněno nazývat se zde Synem Božím. Syn přináší zpět k Otci všechno, co má, a dává mu to. Otec si to bere a inkorporuje nejen to, co mu Jeho Syn přinesl, ale bere Svého Syna do Svých prsou a stává se jedním s Ním. Tímto Otec zanechává Svou Otcovskou identitu a Syn zanechává Svou Synovskou identitu. V tomto spojení se stávají Někým jiným - Mojí Pravou Absolutní Novou Přirozeností.

V této Nové Přirozenosti jsou Mé oči jako ohnivé plameny a Má chodidla jako zušlechtěný kov. Mít oči jako ohnivé plameny v této konotaci znamená pohlížet na každého a na všechno s nejintenzivnější a čistou bezpodmínečnou láskou, plamenem, který hoří věčně a neuhasitelně a nikdy nemůže přestat vyzařovat své teplo života veškerosti Mého Stvoření a pseudostvoření. Mít chodidla jako zušlechtěný kov v současné konotaci svého významu vyjadřuje Moji schopnost, hluboce zakořeněnou v Mé Nové Přirozenosti, sestoupit na úroveň každého v negativním stavu a v lidském životě a být s nimi, chodit mezi nimi a stýkat se s nimi bez jakéhokoliv nebezpečí pro ně nebo pro Moji Novou Přirozenost. Tato má nová schopnost představovaná zde Mými chodidly jako z ušlechtilého kovu je nezbytná, pokud mám osvobozovat a spasit každého z negativního stavu a od negativních aspektů lidského života. Je zde stavěn základ pro završení tohoto nejtoužebnějšího cíle.

Ve vašem konkrétním případě se jako Moji praví představitelé na planetě Nula máte učit mít podobné oči - jako ohnivé plameny, takže jste schopni na všechny pohlížet jen a jen z pozice Mé Absolutní Bezpodmínečné Lásky a její Absolutní Moudrosti a mít ke všem vztah jen a jen z této pozice bez vyhýbání se komukoliv, souzení či zatracování kohokoli, ale namísto toho kráčet s Mými chodidly, jež jsou jako zušlechtěný kov, sestupovat na jejich úroveň chápání, ukazujíce a představujíce jim pravý život pozitivního stavu, takže jsou schopni rozeznat, poznat a uznat rozdíl mezi tím, co je čistě pozitivní povahy a co je čistě jejich negativní povahy, a udělat v této důležité záležitosti vhodnou volbu.

Pátý element pojednává o Mé Přirozenosti, která obsahuje sedm Božských Duchů a sedm hvězd. Sedm Božských Duchů v konotaci právě probíhajícího tématu označuje tu část Mé Nové Přirozenosti, která předtím byla definována jako nepojmenovatelná, nepřístupná a zcela a naprosto nepochopitelní jakoukoliv relativní myslí. Můžete To považovat za samotné Absolutní Jádro Mé Absolutní Esence a Absolutní Substance, ze kterého vyvěrají zvláštní druhy energií dávající povstat veškerosti Mého Stvoření a ustanovení všech forem života. Toto je aspekt Mé Nové Přirozenosti, který plně rozvíjí každého a všechno, kdož a což do nejmenších možných podrobností pozná absolutně vše, co se v komkoli či čemkoliv odehrává v každém období jeho neustálého souvislého a nepřetržitého fungování a projevování se. Je vždy přítomný kdekoliv od nejvyšších nebes až po nejhlubší pekla, vyplňující všechna zákoutí a všechna skrytá místa, takže nikdo a nic nikdy není mimo jeho pohled či vnímání. V povšechnosti Mého Stvoření i pseudostvoření neexistuje místo, kde by se někdo či něco mohlo ukrýt nebo být mimo Jeho uvědomování a aktivní vnímání. A sedm hvězd v této konotaci značí Moji Absolutní Znalost jakýchkoliv a všech druhů idejí, pojmů, představ, myšlenek, pocitů, vůlí, činností, chování, postojů, vztahů, ustanovení a všeho ostatního, co kdokoliv v pozitivním nebo negativním stavu nebo lidském životě má.

Je velmi závažné a podstatné mít tento aspekt Mé Přirozenosti kvůli schopnosti vyjádření spravedlivého, objektivního a poctivého soudu o komkoliv v tomto ohledu. Takovýto spravedlivý soud by mohl být vynesen z absolutní znalosti všeho o každém a o čemkoli a také o jejich stavu mysli a o tom, k čemu se hlásí, k čemu lnou a co praktikují nebo s čím se ztotožňují. A opět, tento aspekt Mé Přirozenosti má přímou spojitost s Mou Novou přirozeností, protože pouze z pozice té Přirozenosti by se mohla získat a věčně do Mne zahrnout jakákoli zkušenostní znalost kohokoli a čehokoli. Toto je důvod, proč pouze tím, že mám tuto Novou Absolutní Přirozenost, mohu vynést objektivní a spravedlivý Poslední soud nad tímto cyklem času/stavu/ režimu. Žádná jiná Přirozenost by to nemohla učinit, protože by postrádala zkušenostní znalost všech aspektů povahy negativního stavu a lidské povahy.

Ve své konkrétní pozici Mých pravých představitelů máte zdůrazňovat tato fakta o Mé Nové Přirozenosti, aby lidé měli náležitý vjem toho, Kdo jsem a jak funguji ve vztahu k nim, s tím, že do všech podrobností znám vše o nich včetně jejich nejtajnějších a nejsoukromějších myšlenek, pocitů, tužeb, přání, potřeb a všeho ostatního, co mají nebo skrývají.

Šestý aspekt se zabývá Mou Přirozeností, která je zde označena jako Svatá, jako Já, Kdo jest opravdový a Kdo má klíč Davidův, Já, Kdo otvírá a nikdo nezavírá a Kdo zavírá a nikdo neotvírá. Tento aspekt Mé Nové Přirozenosti v souvislosti s probíraným tématem potvrzuje fakt, že třebaže mám plně a kompletně zažity všechny aspekty negativního stavu a lidské povahy, a důsledkem toho jsem se dostal do styku se všemi jejich početnými zly, nepravdami, pokrouceninami, ohavnostmi a ošklivostmi, nic této povahy nekontaminovalo, neporušilo a ni neotrávilo žádný aspekt Mé Přirozenosti. Protože Já jsem ten jediný, Kdo je Absolutně Svatý. Stav svatosti se určuje faktorem, do jaké míry se jedinec nakazil čímkoli, odevzdal čemukoli, zkazil čímkoli a do sebe pohltil a následně zvnitřnil cokoli, co je obsaženo v povaze negativního stavu a v negativních aspektech lidské povahy. Protože Já jsem ten jediný, Kdo byl schopen úspěšně se vyhnout takové zoufalé možnosti, Já jsem jediný, Kdo je Absolutně Svatý. V tomto smyslu význam tohoto tvrzení naznačuje, že někdo jiný nemůže být sám o sobě a sebou svatý, ale může být takový Mnou, skrze Mne, se Mnou, ode Mne a ze Mne. Cesta, jak se stát takto svatým, je cestou vyhýbání se všem zlům a nepravdám a odmítání se ztotožnit s čímkoliv, co přichází z negativního stavu a negativních aspektů lidské povahy, a přijetí Mé Osobní Absolutní Svatosti do vaší relativní kondice.

Nicméně je tu ještě jeden aspekt pojetí Svatosti vztahující se ke Mně. Je to sám střed, nejbytostnější a nejpodstatnější základ Mého Absolutního Jádra, což je něco, Jehož pravou povahou nebo to, co To vůbec je, nemohou vyjádřit nebo rozlišit nebo pochopit či pojmout žádná slova, ideje, představy, myšlenky, pocity, intuice nebo cokoliv jiného. Proto by bylo nemožné o Tom říci něco víc.

Davidův klíč, který mám, označuje v konotaci našeho současného tématu zdroj Absolutní Duchovní Pravdy. ‚David‘ souvztaží s duchovní pravdou. Mít jeho klíč znamená mít jediné prostředky pro otevírání všech nekonečných tajemství a tajností obsažených v duchovní pravdě. Protože jsou nekonečné, což vychází z faktu, že Já jsem jediná Absolutní Pravda, pouze Já je mohu a smím otevřít, nebo je nechat zavřeny neboli jinými slovy pouze Já je mohu a smím náležitě vyložit a vysvětlit každému, kdo má o ně zájem a kdo k nim přistupuje s pozitivním a dobrým úmyslem a se správnou motivací poznat pravdu kvůli praktikování všech jejích aspektů ve svém životě a kvůli principům samým. Žádná relativní bytost toto nemůže udělat sama sebou beze Mne.

Ve vaší pozici, jako Mých pravých představitelů na planetě Nula, sdílím s vámi klíč Davidův tím, že vám zjevuji prostřednictvím mého Nového zjevení ve všech jeho třech zdrojích Svoji Duchovní Pravdu a mnoho jejích tajemství a tajností, jež je pro vás bezpečné, náležité a časově vhodné znát. V tomto ohledu je několik z vás, kdo máte Moje Nové zjevení čili Můj klíč, privilegováno jako nikdo jiný na planetě Nula. Proto si máte uchovávat tuto znalost v sobě se sebou ve vší skromnosti, pokoře a poníženosti jako velmi posvátnou a neobyčejnou a vkládat ji do centra vašeho života a žití tím, že ji praktikujete; a sdílet tuto znalost mezi sebou a s každým, kdo vykáže touhu ji mít kvůli výše zmíněným principům a pouze kvůli nim a ne z žádných jiných důvodů.

A konečně sedmý aspekt Mne označuje jako Amen, Věrného a pravého Svědka, Počátek Božího stvoření. ‚Amen‘ v konotaci námi probíraného tématu znamená konečné stvrzení, že JÁ JSEM KDO JSEM a není nikdo vedle Mne na stejné úrovni nebo ve stejném Absolutním Stavu, Procesu a Kondici. To také označuje, že cokoliv Já říkám, je absolutně tak a nejsou žádná ‚ale‘, ‚jestliže‘, ‚kdyby‘, ‚kéž by‘ nebo ‚snad‘. Proto z pozice absolutní znalosti toho, Kdo Jsem a kdo je každý, Já jsem jediný Věrný a Pravý Svědek každého a všeho v jsoucnu a bytí a v pseudojsoucnu a pseudobytí. Pouze Já jsem schopen u každého svědčit o jeho pravých záměrech, motivacích a o tom, co kdo v sobě obsahuje. A poněvadž Já jsem Věrný a Pravý Svědek, nikdy bych nemohl nikoho nesprávně představovat ohledně jeho pravé povahy či toho, jaký je. A zase, tento faktor Mé Přirozenosti je velmi důležitý, protože umožňuje každému obdržet svůj osobní, spravedlivý a objektivní Poslední soud. To má přímou souvislost s Mojí Novou Přirozeností, která je samým základem konání takového osobního, stejně jako globálního Posledního soudu.

Počátek Božího stvoření značí ten aspekt Mé Absolutní Přirozenosti, který Sám ze Sebe inicioval tvořivou snahu vedoucí k ustanovení Mého milovaného Stvoření. Tento aspekt se vztahuje k Mé Absolutní Touze sdílet všechno, co mám a čím jsem, se všemi ostatními. Takže v této konotaci je tato Absolutní Touha samotným počátkem stvoření, protože bez ní bych neměl žádnou potřebu nebo motivaci cokoliv vůbec stvořit (což mimochodem nikdy nepřišlo na Mou Absolutní Mysl).

Ve vašem konkrétním případě jako Moji praví představitelé máte svými osobními a individuálními životy potvrzovat pravdivost Mého Nového zjevení stávajíce se jeho ‚Amen‘. Také ať vaše prohlášení je ‚ano‘, nebo ‚ne‘, bez jakýchkoliv jiných váhajících, pochybujících, nejistých a neurčitých významů. Praktikováním principů Mého Nového zjevení ve svém každodenním životě se stanete věrnými a pravými svědky Mé Nové Přirozenosti a všeho, co je obsaženo v Mém Novém zjevení. Toto je vaše pravá role a určení, pokud vám záleží na tom, abyste v ní pokračovali dle své vlastní svobodné vůle a volby. Na závěr bych chtěl, abyste věděli, že v současné době je toto jediný možný rozsah, jaký lze zjevit ohledně významu probíraného tématu. Proto bych doporučoval dnes skončit a Ty si můžeš odpočinout. Jdi v míru a buď veselé mysli.

Peter: Děkuji za toto velmi krásné zjevení. Víš, takovýto druh diskuse mám nejraději. Nic osobního, a přesto se to týká každého a vztahuje ke každému.

STO DVACÁTÝ DIALOG

Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html



Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT