15. října 1999
Peter: Při opětovném čtení Dialogu č. 115 mi přišla na mysl otázka ohledně duchovního
rozdílu mezi ženou, která k Tobě přišla ve městě, když jsi obědval v domě farizeově, a
ženou, jež byla přistižena při cizoložství a kterou Ti přivedli, abys jim odpověděl a
poradil, jak s ní naložit. Tuto příhodu jsme již probrali v některém z dřívějších dialogů.
Bylo by vhodné dnes ráno věnovat se této záležitosti, nebo čemukoli jinému, co bys rád
prodiskutoval? Já znám odpověď na tuto otázku, ale chtěl bych Tě požádat, jestli smím,
abys ji nebo cokoli jiného ohledně této věci rozpracoval, aby všichni čtenáři těchto
Dialogů správně chápali zásadní rozdíly mezi těmito dvěma případy.
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, bylo by vhodné, abych tak učinil. Avšak dříve, než se
dotknu rozdílnosti v těchto dvou případech, potřebuje Mé vysvětlení něco jiného. Týká
se to věci ženskosti a mužskosti. Z jednoho z tvých telefonních rozhovorů s jedním ze
čtenářů těchto Dialogů vysvitlo, že existuje možný zmatek a jisté nepochopení v mysli
některých čtenářů o rozdílu mezi pohlavím a charakteristickými znaky, rysy a atributy
jak femininity, tak maskulinity. Kdykoliv mluvíme o maskulinitě a femininitě a jejich
příslušných rysech, charakteristických znacích a atributech, nikdy nemáme na mysli
pohlaví, nebo nějakého muže či ženu. Jde o docela rozdílné věci.
Jak bylo uvedeno mnohokrát dříve, muž má v sobě v různém poměru či rozsahu oba
charakteristické znaky, rysy a atributy - maskulinní a femininní. Také žena v sobě
obsahuje v různém poměru či rozsahu oba charakteristické znaky, rysy a atributy -
femininní a maskulinní. Jejich rozdělení v každém - muži i ženě určuje povahu jejich
duševnosti, charakteru, chování, fyzického zjevu a všeho ostatního tak typického u
obojího pohlaví. Jakákoliv úchylka směrem k extrému jednoho nebo druhého - buď
mnoho femininity u muže, či nadbytek maskulinity u ženy - může vést k rozvinutí
homosexuality, tak často se vyskytující na vaší planetě. Na druhé straně nedostatečně
vyvinuté nebo značně potlačené femininní charakteristické znaky, rysy a atributy u
muže, nebo maskulinní charakteristické znaky, rysy a atributy u ženy a nadměrné
zdůrazňování nebo ztotožňování se či převládnutí jednoho, nikoliv však druhého,
může vést k vytvoření životního stylu vyznačujícího se brutální mužskostí nebo
extrémní formou maskulinity se vší arogancí, chladem, nadřazeností,
superintelektualismem, potlačováním emocí, neschopností projevit něhu, laskavost a
lásku a s podobnou charakteristikou, tak typickou pro mužské chování; nebo to na
druhé straně může vést k osobnostnímu charakteru, jenž je příliš změkčilý, zasněný,
nepraktický, emocionální, nerealistický, takříkajíc pohádkový, neschopný být
nezávislým, neschopný pečovat o sebe, a podobně - s charakteristickými znaky, které
jsou často připisovány ženám.
Takže z tohoto vylíčení můžete vidět, že pro správné fungování jakékoliv sentientní
entity kdekoliv a kdykoliv je velmi důležité mít oba charakteristické znaky, rysy a
atributy femininity a maskulinity ve vyváženém stavu. Záležitost jejich vyvážení nemá
nic společného s pohlavím nebo způsobem, jak fyzicky vypadají jeden před druhým -
jedna je ženou a druhý je mužem. Zde jde o schopnost projevovat potřebné
charakteristické znaky, rysy a atributy jak maskulinity, tak femininity u obou, kdykoliv
jsou potřebné a nutné čili kdykoliv situace opravňuje jejich manifestování. Takže muž
může být velmi milující, laskavý, uznalý, soucitný, dobrý, tvořivý, pozitivně citový a
intuitivní, zatímco současně může být moudrý, logický, inteligentní, racionální,
intelektuální, znalý, chápavý a rozlišující pravdu. Je-li obojím, pak v sobě má ve
vyvážené a proporcionální míře obojí charakteristické znaky, rysy a atributy -
femininní i maskulinní. Zároveň žena může být moudrá, logická, inteligentní,
racionální, intelektuální, plná poznání, chápání a rozlišování toho, co je pravda,
zatímco současně může být i velmi milující, laskavá, oceňující, soucitná, dobrá, tvořivá,
intuitivní a pozitivně citová. Je-li obojím, pak v sobě obsahuje vyváženě a
v proporcionální míře obojí charakteristické znaky, rysy a atributy - maskulinní i
femininní.
Jinými slovy, kdykoliv situace opravňuje nebo si to vyžaduje, může být jakákoliv entita
buď taková, či onaká, nebo současně obojí. Jedno nevylučuje druhé. Opak je pravdou:
jedno podporuje a posiluje druhé. Takovými jsou sentientní entity v pozitivním stavu.
Jak vidíte z tohoto popisu, přirozenost pozitivního stavu a všech jeho obyvatel se
vyznačuje vyvážeností, rovností, jednotou, jedností, harmonií a integrací všech
charakteristických znaků, rysů a atributů maskulinity a femininity a femininity a
maskulinity. Tato přirozenost je odrazem Mé Absolutní Přirozenosti a všech jejích
Maskulinních i Femininních a Femininních i Maskulinních Aspektů. Není myslitelný
žádný jiný stav, kondice či proces v pozitivním stavu. Pro ilustraci této přirozenosti
pozitivního stavu se některé sentientní entity rozhodly mít vnější fyzickou formu toho,
co bychom mohli nazvat - androgynií. Avšak v pravém smyslu tohoto slova -
androgynie - nejsou její duchovní, duševní a fyzické vlastnosti takové, jaké si myslíte,
že jsou. Ve vašem lidském životě má pro vás pojem ‚androgyn‘ a to, co obnáší, velmi
často urážlivé, odpuzující a nepříznivé rysy. Jakýkoliv lidský tvor, který vykazuje
takzvané androgynní vlastnosti, nemá žádný protějšek se stejným duchovním,
mentálním a fyzickým obsahem, jaký má každý androgyn v pozitivním stavu. Lidského
androgyna můžete pojímat jako karikaturu, deformaci a falsifikaci pravého androgyna
pozitivního stavu, jaká byla zfabrikována silami negativního stavu, aby vyvolala pocity
odporu, averze a odmítání ohledně pojmu a významu pravé unifikace, integrace,
harmonie a jednotnosti femininních a maskulinních a maskulinních a femininních
charakteristických znaků, rysů a atributů. Toto byla práce sil negativního stavu, aby se
lidé a jejich tvorové udržovali pryč od všeho, co by i jen vzdáleně připomínalo to, co je
v tomto ohledu obsaženo v přirozenosti pozitivního stavu.
Jak se tedy jeví, nebo jaká je androgynní entita ve vnímání jiné sentientní entity, jejíž
pohlaví je buď mužské, nebo ženské? Ve skutečnosti nejde tak o zjev, jako spíš o
manifestaci jedněch či druhých vlastností, rysů a atributů - buď maskulinity či
femininity, nebo obou současně. V tomto smyslu může být v pozitivním stavu jedinec
ženou nebo mužem, pokud jde o zevní pohlavní charakteristické rysy, a přesto, jestliže
on/ona nebo ona/on mají v sobě vyrovnané, proporcionálně vyvážené maskulinní i
femininní či femininní i maskulinní charakteristické znaky, rysy a atributy - což je
v pozitivním stavu vždy - lze jeho/ji či ji/jeho považovat za androgynní. Takto se
androgyn ve svém pravém smyslu definuje a manifestuje v pozitivním stavu.
Nicméně tento pojem - androgyn - má v pozitivním stavu i jinou stránku. Tento pojem
se vztahuje na někoho, kdo je opravdu androgynní ve strukturálním smyslu své
přirozenosti nebo individuality, ale je nadán schopností posuzovat se podle své vůle
k jednomu či druhému, jak a jestliže je třeba. Takže kdykoliv je to potřebné, nutné
nebo žádoucí, může se jevit jako ona v té nejkrásnější zevní ženské formě a s vnitřním
ženským obsahem, nebo jako on v zevní mužské formě a s vnitřním mužským
obsahem. Z tohoto důvodu může nastat plné, uspokojivé, produktivní, tvůrčí a
povznášející sdílení, jestliže androgyn přistoupí k ženě jako muž; nebo přistupuje
k muži jako žena. Během takového sdílení se dá říci, že žena nevnímá nic jiného, než že
on je pravý muž, nebo muž nevnímá nic jiného, než že ona je pravá žena. Zároveň
přistoupí-li k sobě navzájem pro sdílení dvě androgynní entity, pak jedna druhou
navzájem prožívá z úrovně obou charakteristik, rysů a atributů souběžně. Maskulinní
aspekt každé se sdílí s femininním aspektem každé a femininní aspekt každé se sdílí
s maskulinním aspektem každé. V průběhu takového sdílení se nepociťuje vůbec nic,
co je srovnatelné s vaší lidskou homosexualitou nebo bisexualitou. Namísto toho
prožívají nanejvýš jedinečný, individualizovaný, zosobněný a inherentně rozdílný
aspekt totální integrace, sjednocení, harmonizace, zrovnoprávnění, vyváženosti a
jednosti příslušných vlastností, rysů a atributů. V důsledku tohoto sdílení získávají
vyšší stupeň poznání Mne, sama sebe a jiných a dávají zrod nezvyklé a velmi vyvinuté
ideji, jež se použije pro nadělení nového sentientního života, který přesáhne, co do
rozsahu svého obsahu, ve schopnostech a povaze vše, co bylo doposud k dispozici. A
takto se věci mají v pozitivním stavu. Proto se, prosím, nikdy nedívejte s pohrdáním,
odporem a znechucením na pojem androgyn nebo na to, co obsahuje. Znovu opakuji,
ano - zas a znova, musíte se naučit dívat se na věci, jaké jsou za scénou, a nikoliv na to,
jak vypadají na scéně nebo ze scény.
Ovšem takové uspořádání v pozitivním stavu by nikdy nedovolilo aktivaci negativního
stavu a zavedení typicky lidského života. Aby se mohl aktivovat negativní stav a
zfabrikovat lidský život, bylo nutné se odchýlit od tohoto uspořádání. Proto, jestliže
v pozitivním stavu se všechno nachází ve stavu vyváženosti, vyrovnanosti, integrace,
jednotnosti a harmonizace, pak, aby se oživil negativní stav a zfabrikovali lidští
tvorové, bylo nutné vymyslet něco, co by bylo v úplném protikladu k čemukoliv, co
existuje v pozitivním stavu. Jak si pamatujete z dřívějších rozprav, prvním krokem
v tomto ohledu bylo rozštěpit všechny atributy, charakteristické znaky, rysy a všechno
ostatní obsažené v maskulinitě a femininitě. Bylo nutné vytyčit a ostře vymezit dělící
čáru existující mezi maskulinním a femininním principem a ustanovit striktní roli,
kterou by jeden i druhý měly hrát.
Aby se posílil tento rozkol a aby lidé a tvorové negativního stavu pociťovali odpor a
stud za to, že jsou v sobě samých jedním či druhým, a aby byli jen tím, čím jsou, pokud
jde o jejich pohlaví a aby se plně ztotožňovali se svým příslušným pohlavím, aktivátoři
negativního stavu vynalezli všemožné sexuální deviace a abnormality, s nimiž bylo
geneticky, mentálně, fyzicky a sociálně manipulováno a které měly vést většinu
lidských tvorů k tomu, aby se odlišovali a separovali od kohokoliv, kdo by nezapadl do
všeobecně přijatých způsobů navazování vztahů na jakékoliv úrovni. Takové
odlišování a oddělování se by jen posílilo jejich ztotožnění se s tím, že jsou buď
výhradně ženou, nebo výhradně mužem s totálním odmítnutím všeho, co se vymezuje
jako homosexuální, bisexuální či cokoli jiné, co se liší od jejich pojímání a očekávání,
jakým kdo má v tomto ohledu být.
A takto byla nastavena léčka pro lidské tvory i jiná stvoření. Zfabrikováním všelijakých
abnormálních a odchylných úprav strukturálních forem některých lidí a tvorů pekel
síly negativního stavu uspěly v udržování přísného rozkolu a oddělení maskulinity od
femininity a femininity od maskulinity v každém jedinci a v jeho typické pohlavní
totožnosti. A tak je zatím efektivně zachován pseudoživot negativního stavu.
Vyvoláním zmatku a zvráceného vnímání pravého významu každé z nich a jejich
zvnějškovatěním do fyzických forem s položením důrazu na sekundární pohlavní
znaky lidského těla síly negativního stavu vyhladily v lidských myslích pravý význam
maskulinity a femininity a jejich příslušných rysů, vlastností a atributů. Extrém této
maskulinizace a feminizace lidských tvorů lze vidět v takových lidských pojmech jako
‚řádný chlap‘ nebo ‚řádná ženská‘. Ve skutečnosti tyto termíny a jim podobné mohou
být považovány za ohavnost negativního stavu. Podporují, napájejí a zvěčňují do
nekonečna separaci, odpojení, rozkol a izolaci jednoho principu od druhého.
Při pohledu na tato fakta je velmi důležité, abyste vy, Moji praví představitelé
vzdorovali této zlořádné kondici a tendenci existující v lidském životě. Způsob, jak to
činit, je v tom, abyste se především distancovali od souhlasu s tím, jak je lidský život
v tomto negativním ohledu uspořádán. A za druhé tím, že zaujmete jiný postoj vůči své
vlastní maskulinitě i femininitě a femininitě i maskulinitě ve vašem vlastním já, jejich
vyrovnáním a vyvážením tak, abyste mohli projevovat ve svém niterném a zevním
chování lásku, moudrost, dobro, pravdu, pozitivní skutky, víru, laskavost, jemnost,
něhu toleranci, respekt, uznání, intuici, tvořivost, logiku, rozum, racionalitu, intelekt a
všechny ostatní vlastnosti, rysy a atributy maskulinity a femininity. Jak vidíte, být
mužem či ženou předem nevylučuje, abyste neměli jedno či druhé nebo abyste
neprojevovali ve svém chování a postoji jedno nebo druhé. Obojí je stejně důležité a
potřebné. Současně tím, jak bylo naznačeno v jednom z posledních dialogů (106.), že
budete navzájem jeden s druhým jednat se stejným respektem, láskou, uznáním,
tolerancí, laskavostí a ohleduplností, bez ohledu na to, zda jste muž nebo žena, úspěšně
překonáte svůj jednostranný přístup k záležitostem maskulinity a femininity či
femininity a maskulinity, a to nejen v sobě, ale i mimo sebe, a hlavně, což je
nejdůležitější, i vůči ostatním. A toto je to, co má být na vaší planetě konáno, mimo
mnoha jiných věcí podobné povahy. A v tom spočívá role Mých reprezentantů.
Petr: Velice Ti děkuji za toto překrásné zjevení a vysvětlení. Něco z toho bylo docela
nové. Jsi připraven pokračovat odpovědí na mou otázku?
Pán Ježíš Kristus: Docela určitě, Petře. Ano, některé zjevené pojmy a to, jak se chápou,
definují a projevují v pozitivním stavu, jsou pro tebe a ostatní čtenáře nové. Některé
jiné pojmy, ačkoliv byly prodiskutovány několikrát dříve, jsou nahlíženy z úplně jiné
perspektivy. V tom smyslu, viděny z této rozdílné perspektivy, mohou být také
považovány za nové.
Věnujme se nyní záležitosti základních rozdílů mezi dvěma dotyčnými ženami, které se
u Mě objevily během Mého života na planetě Nula. Za jakých okolností ke Mně přivedli
první ženu? Především, jak vidíte z těchto slov, nepřišla ze své vlastní vůle. Byla ke
Mně přivlečena násilím, protože byla chycena při samém aktu cizoložství. V jejím
případě Mojžíšův zákon vyžadoval, aby byla ukamenována k smrti. Jak si vzpomínáte,
Já jsem vyvrátil nutnost něčeho takového. Jenže o to zde nejde. Tuto záležitost jsme
prodiskutovali v některém z dřívějších dialogů. Není nutné to opakovat. V tomto
případě jde o manifestaci, ilustraci a demonstraci určitých důležitých duchovních
korespondencí, reprezentovaných první dotyčnou ženou. Jak je zřejmé z textu, ta žena
byla cizoložnicí. Co znamená být cizoložnicí nebo cizoložníkem v duchovní souvislosti
toho slova, a nikoliv podle typicky lidského vnějšího chápání takového chování? Abyste
pochopili duchovní konotaci toho slova, je nutno nejdříve poznat, co znamená slovo
‚žena‘ v tomto konkrétním spoluvýznamu. Pokud si vzpomínáte, jeden z duchovních
souvztažných významů toho slova je být ve své vlastní pravé přirozenosti čili ve své
vlastní individualitě, jedinečnosti a rozdílnosti. Jinými slovy ‚žena‘ souvztaží s vlastní
pravou přirozeností, nebo taktéž s vlastní duší čili duševním založením.
V tomto jednotlivém případě zmíněná žena odmítla svou vlastní individualitu,
jedinečnost a rozdílnost čili svou vlastní přirozenost, duši či mentalitu. Místo toho
chodila kolem ve snaze zabrat si či přivlastnit přirozenost, jedinečnost, individualitu,
rozdílnost, duši či mentalitu někoho jiného. Tím, že to činila, stala se cizoložnicí. Jak
vidíte z tohoto příkladu, odmítnout vlastní přirozenost a její individualitu, jedinečnost,
rozdílnost, duši či mentalitu a pachtit, toužit a chtít zabrat nebo zcizit u někoho jiného
jeho přirozenost s její individualitou, jedinečností, rozdílností, duší či mentalitou
znamená být cizoložným. Toto je pravým duchovním významem cizoložství. Jinými
slovy, dychtit či toužit být jako někdo jiný a usilovně se snažit být jako někdo jiný, a
zároveň se zpronevěřovat, odmítat, opovrhovat a zrazovat svou vlastní identitu takové,
jaká je, znamená být cizoložným. Jelikož Já jsem v každém v jeho jedinečné a rozdílné
individualitě a identitě, pak jakýkoliv pokus je opustit rovná se zpronevěře, spáchání
věrolomnosti a zrady nejen vůči sobě sama, ale také vůči Mně.
Dotyčná žena nepřišla ke Mně na základě svobodné volby čili ze své vlastní vůle. Proto
neexistoval žádný důvod k tomu, aby byla souzena, odsouzena, ani pro to, aby byla
odmítnuta. Konec konců sama Mne nepožádala o odpuštění nebo aby byla souzena pro
své chování. Takže nepřišla ke Mně, nebo nebyla ke Mně přivedena z pozice své vlastní
individuality, jedinečnosti a rozdílnosti. V takové situaci jsem neměl vyhnutí, než jí říci
jedinou věc. ‚Já tě nemohu soudit, jdi a nehřeš více.‘ Jak vidíte, namísto toho, abych ji
soudil, dal jsem jí alternativu: aby přestala dělat to, co dělala; jinak řečeno aby přestala
s odmítáním, pohrdáním a nechutí vůči své vlastní přirozenosti a s usilováním o
přirozenost někoho jiného, ale místo toho, aby akceptovala to, čím je ve své vlastní
individualitě, jedinečnosti a rozdílnosti a aby se ztotožnila se svou vlastní přirozeností.
Zde šlo o to, že dotyčná žena přistupovala k mužům ne z pozice lásky, ale z pozice
potřeby uzurpovat či odcizit jejich vlastní identitu k tomu, aby si mohla tuto identitu
sama přivlastnit. Není nic horšího než si provést něco podobného. Abychom to
zopakovali - jde o nejhorší formu duchovního cizoložství. Zda dotyčná žena uposlechne
a zařídí se podle Mé rady, by byl docela jiný příběh.
Na druhé straně se podívejme na to, co se přihodilo v případě jiné ženy. Nikdo ji
nenutil, aby Mě přišla navštívit. Přišla ke Mně dobrovolně a na základě své vlastní
svobodné volby. Přišla ke Mně z pozice své vlastní identity, individuality, jedinečnosti a
rozdílnosti. Její přístup vůči jiným byl ten, že milovala. V žádném případě nešlo o to,
aby se stala jako oni, nebo aby uzurpovala či odcizovala jejich totožnosti. Takže
nikterak nebyla cizoložnicí jako ta druhá žena. Jejím problémem bylo to, že tak činila
sama ze sebe a sama od sebe, a nikoliv ze Mne v sobě nebo se Mnou. Poznala svou
chybu. Proto jsem jí řekl, že jsou její hříchy odpuštěny. Přitom jsem jí neřekl, aby šla a
více nehřešila, jak jsem to učinil v případě jiné ženy. Jejím problémem/hříchem bylo
milování bez moudrosti. Uvědomila si tu skutečnost a napravila ji. Jelikož od této chvíle
vše, co se chystala učinit, činila se Mnou, ze Mne, skrze Mne a pro Mne, nebylo třeba jí
říkat, aby více nehřešila. Kdybych to učinil, pak by se mohlo předpokládat, že bych
hřešil spolu s ní. Taková věc by byla naprostou nemožností. Vidíš, Petře, základní
rozdíl mezi těmito dvěma případy?
Petr: Ano, docela jasně. Děkuji Ti za jejich plodné upřesnění. Skutečně si toho cením.
Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. Bylo mi potěšením tak učinit. A nyní bych rád
uvedl do Tvé pozornosti něco jiného, pokud smím.
Petr: Samozřejmě. Ty smíš kdykoliv.
Pán Ježíš Kristus: Jelikož jsme v tomto dialogu mluvili o sdílení, o maskulinitě,
femininitě, cizoložství a o všem, co se k tomu vztahuje, je na čase, abychom znovu
definovali a vyložili pojem sexuality. Jak bylo uvedeno několikrát dříve, pojem
sexuality je v tom, jak ho pojímají lidští tvorové, tím nejvíce nepochopeným a
zdeformovaným pojmem. Co si každý lidský tvor myslí nebo co si představí, když se
vyřkne slovo ‚sex‘ nebo ‚sexualita‘? Nic více a nic méně než soulož, pohlavní styk či
milostný poměr mezi mužem a ženou, ale na vaší planetě také mezi mužem a mužem,
ženou a ženou, ba dokonce někdy i mezi lidským tvorem a zvířetem. Jinými slovy tento
termín byl hrubě zredukován na něco, co má v pozitivním stavu velmi malý význam,
nebo vůbec žádný význam. Na vaší planetě byl degradován na úroveň čistě fyzického,
vnějšího, smyslného a velmi často k plození dětí určeného aktu, který nemá vůbec
žádnou duchovní konotaci. Tento pojem tedy z hlediska lidského chápání docela ztratil
svůj pravý význam.
V pozitivním stavu má sexualita či sex úplně rozdílnou konotaci. Neváže se nutně na
pohlaví. Být sexuálním neznamená mít pohlavní styk. V podstatě to znamená někoho
hluboce milovat, respektovat a uznávat bez ohledu na jeho totožnost co do pohlaví. Je
to touha a potřeba sdílet s někým to, co kdo má a čím je. V tomto smyslu jakýkoliv
vztah na všech úrovních své manifestace vyvěrá z vlastní jedinečné sexuality, mající
kořeny v jedincově vlastní jedinečnosti, individualitě a rozdílnosti. Neznamená to
nutně mít sexuální styk s objektem či subjektem vlastní lásky. Sexuální styk má úplně
jinou konotaci než sexualita jako taková. Navíc sexuální styk v pozitivním stavu
neprobíhá stejným způsobem, jak se to děje v negativním stavu nebo ve vašem lidském
životě. Tato metoda byla náležitě popsána v kapitole 20 Nového zjevení Pána Ježíše
Krista. Není třeba to zde opakovat. Je však třeba vás upozornit na to, jak byste měli od
této chvíle pojímat sexualitu.
Především je rozhodující a životně důležité, abyste překonali své pojímání sexuality, na
jaké jste byli doposud zvyklí, že jste ji zredukovali a snížili na úroveň jen a jen
pohlavního styku. Ale to neznamená, že se mu musíte vyhýbat, pokud je ho zapotřebí a
je to nutné. Má také nesmírnou pozitivní konotaci, jestliže ho děláte ze Mne, se Mnou,
skrze Mne a Mnou. To však znamená, že se naučíte vidět sexualitu jako prostředek
sdílení, vedení, vyzařování a vydávání energií životní síly v prvé řadě Mé Vlastní
Absolutní Jedinečnosti, Individuality a Rozdílnosti a za druhé vaší vlastní individuality,
jedinečnosti a rozdílnosti.
Jenže, jak víte, jsou mnohé úrovně sdílení. Sexualita byla definována jako všezahrnující
prostředek sdílení. Takže jakékoliv sdílení vůbec je bez ohledu na to, na jaké úrovni a
s kým se odehrává, možné jen díky těmto energiím životní síly, která je svou povahou
čistě sexuální. V tomto časovém bodě přicházíme ke křižovatce, k nové fázi nyní
probíhajícího posunu. Tato fáze od vás všech vyžaduje, abyste získali informace
týkající se něčeho, co bylo dříve uvedeno ohledně prostředků a způsobů získávání
poznatků a pravdy o čemkoliv vůbec. V tomto ohledu vám bylo naznačeno, že při
uvolňování nového aspektu Mé Absolutně Nové Absolutní Přirozenosti, který bude
řídit nadcházející cyklus času/stavu/procesu, se uskuteční přesahující nabývání
znalosti pravdy, jež bude zahrnovat a začleňovat všechny dříve dostupné prostředky a
způsoby.
Totéž může být aplikováno na pojem sdílení a sexuality. Energie předcházející toto
uvolnění si vyžadují, abyste si uvědomili, že s uvolněním rozdílného aspektu Mé Nové
Přirozenosti do celého Mého Stvoření bude k dispozici a nastolí se nová a úplně
odlišná úroveň sdílení, jež bude přesahovat vše, co bylo k dispozici doposud. Převýší
význam sexuality jako všezahrnujícího prostředku a způsobu sdílení, jakož i
samotného pohlavního styku. Tato nová a docela odlišná úroveň a modality sdílení
provede integraci a inkorporaci všech dříve dostupných prostředků a způsobů sdílení,
jakož i celého významu, účelu, cíle a veškerých praktik jak sexuality, tak i praktik
milování čili pohlavního styku. Přivede je na novou, báječnější, více povznášející,
vznešenější a zcela přesahující úroveň, než jakou mohl pojímat, chápat, vnímat a
praktikovat někdo v Mém Stvoření, nemluvě o pseudostvoření.
Tento nový a rozdílný aspekt nově určí a v podstatě nahradí starý význam a
praktikování sdílení a jeho sexuality a sexuálního vztahu. Můžete se připravit na
skutečnost, že to nebude mít nic společného s tím, co o tom víte, jak to pojímáte a jak
praktikujete svou sexualitu a akt milování na jakékoliv jejich úrovni. V této chvíli
nemůže být o povaze tohoto nového a rozličného aspektu odhaleno nic více. Důvod,
proč o tom mluvíme, je v tom, že se musíte připravit na to, co přijde, a že máte být
ochotni podstoupit změnu, až nastane čas změnit se. Také proto o tom mluvíme,
abychom vám pomohli překonat vaše chápání těchto diskutovaných pojmů a vyhnout
se lpění, připoutanosti k navyklým starým způsobům nazírání. Ano, zajisté můžete
pokračovat ve svých současných praktikách při tomto novém chápání. Uvědomte si ale,
že věci nebudou v tomto, ale i v jakémkoliv jiném ohledu, stejné v žádném ze svých
aspektů. Tím, že o tom víte a že se pro to připravujete, nebudete, až přijdete do
duchovního světa nebo až nastane čas pro uvolnění tohoto nového a rozličného
aspektu, šokováni a nebudete se bránit přijmout to, co má přijít. Toto je velmi důležitá
informace. Důležitější, než jste v této chvíli schopni pochopit nebo si představit.
Připravuji vás k tomu, abyste byli přichystáni přijmout vše, co je nové a rozdílné a co
nastane brzy (samozřejmě ve smyslu nečasovosti a neprostorovosti). A to je vše, o čem
jsme potřebovali dnes mluvit. Jdi v pokoji, Petře, a hezky si užij krásného dne.
Petr: Děkuji Ti mnohokrát za tyto vzrušující informace.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html