6. září 1999 „Co Pán Ježíš Kristus v tomto roce doposud řekl:
Peter: Dobré ráno, můj Pane Ježíši Kriste a všichni přítomní. Takže jsme na začátku
druhého dílu našich rozhovorů. Je dosti zajímavé, že právě tehdy, kdy jsme zakončili
první díl a mysleli jsme si, že bude poněkud delší přestávka mezi prvním a druhým
dílem, náhle začaly přicházet nové otázky, jako by se mi naznačovalo, že je důležité
pokračovat v našem snažení v tomto ohledu. Některé z těchto otázek jsou zajímavé.
Obdrželi jsme ale jeden dopis od čtenáře, který je, jak já to chápu a vykládám (a mohl
bych se velmi mýlit ve svém výkladu!), plný hořkosti a zklamaného hněvu i
pošklebování. Jak víš, byl jsem zvědav, jak dlouho potrvá, než někdo, kdo čte tyto
Dialogy, přijde s nějakými stížnostmi nebo nesprávným pochopením ohledně toho, o
čem tyto Dialogy vůbec jsou. Myslíš si, že všechny tyto otázky a tato jedna stížnost
naznačují potřebu pokračovat v našem rozmlouvání? A dále, pokud ji naznačují, jak bys
chtěl zahájit jeho druhé kolo, kromě odpovědi na položené otázky nebo výkladu
obsahu zmíněné stížnosti?
Pán Ježíš Kristus: Taktéž tobě dobré ráno, Petře, od nás všech. Ano, není to náhodou,
že jsi obdržel veškeré tyto otázky a jednu stížnost. Zajisté ukazují, že potřebujeme
zahájit druhé kolo našich dialogů. Toto znamení velmi jasně ukazuje fakt, že se značně
zrychluje vše nejenom v našem světě, ale též ve vašem pseudosvětě a veškeré zóně
vymístění.
To znamená, že určité záležitosti, pojetí, ideje, zobrazení, dění a události potřebují
vyložit, vysvětlit, sdělit a uskutečnit, aby se učinily přípravy pro přijetí zcela první a
počáteční vlny energie vycházející z jádra brzy uvolněné (v ne časovém smyslu)
duchovní součásti, která by především uzavřela tento časový cyklus; která by za druhé
ustanovila přechodné období; a za třetí by připravila každého na přijetí nového
aspektu Mé Absolutní Nové Přirozenosti, jenž by podstatně a až k individuálnímu a
osobnímu jádru jejich vlastní jedinečné přirozenosti změnil jejich vnímání toho, Kdo Já
jsem a co je Má Přirozenost vůbec zač.
Proto před tím, než přejdeme k výkladu stěžujícího si dopisu, bych se rád chopil této
příležitosti, kterou jsi mi ty, Petře, tak laskavě nabídl, zahájit sám první dialog v tomto
druhém kole opět hovorem o některých aspektech Mé Nové Přirozenosti. Poté
přejdeme k zmíněnému dopisu. U ostatních položených otázek se zastavíme v dalším
dialogu – pokud je toto pořadí pro tebe přijatelné, Petře.
Petr: Ó ano, rozhodně. Budu více než šťastný postupovat tak, jak laskavě navrhuješ.
Pán Ježíš Kristus: V tom případě to uděláme, jak jsem navrhl. Takže hovořme o
nejdůležitějším pojetí – správném chápání a přijímání toho, co určuje nejenom pozici a
roli každého v duchovní realitě jsoucna a bytí i pseudojsoucna a pseudobytí, ale i to, na
čem závisí život, individualita a jedinečná osobnost každého.
Jak víš, Petře, všechny tyto věci jsou vždy závislé na tom, jak vědomě vnímající
jsoucnosti vnímají, chápou, uznávají Mě a vztahují se ke Mně osobně. To je důvodem,
proč téma diskuse o Mé Nové Přirozenosti lze považovat za to nejdůležitější, co daleko
přesahuje důležitost všech ostatních témat. Jestliže váš život závisí na něčem takovém,
je zřejmé, proč by takové téma bylo tím nejdůležitějším a kriticky nejzávažnějším.
Takže dnes hovořme nejprve o Mé Nové Přirozenosti a pak v rámci kontrastu budeme
hovořit o stížnostním dopisu.
V dějinách lidstva na planetě Nula bylo pojetí Boha vždy v mysli všech jejích obyvatel.
Předmět tohoto pojmu je však závislý na jeho náležité definici. Zde je ale problém: Jak
definovat, co nebo kdo je Bůh? Jaká je Jeho/Její Přirozenost? Jak se může relativní
bytost vztahovat k Někomu, Kdož je ve Své Esenci a Substanci Absolutní, a tudíž
z pozice relativního není definovatelný? A přesto pokud chcete ustanovit náležitý a
smysluplný vztah se svým Bohem, musíte nejprve definovat Jeho/Její Přirozenost.
Takže po celou historii se filosofové, mystikové, klér, kněží, kazatelé, laici a mnozí jiní
velmi usilovně snažili přijít na nějakou definici Boha, která by jim poskytla určitou
základnu, na níž by mohli ustanovit potřebný vztah s Ním/Ní. Mnohé a početné
definice Boha byly velmi často si odporující a protikladné ke každému jinému pojetí
v tomto ohledu. Jak nyní víte, žádná z těchto definic se ani vzdáleně nepřiblížila pravé
realitě toho, Kdo jsem a jaký je Můj postoj a vztah ke každému v Mém Stvoření a
pseudostvoření.
Samotným prvním problémem v tomto ohledu je definice dvou pojmů – ‚Absolutního‘ a
‚relativního‘. Jak tyto pojmy definujete? Co je Absolutní a co relativní. Je vůbec možné
pojímat povahu něčeho, co je Absolutní, z pozice něčeho, co je relativní? To bylo vždy
problémem. Kvůli tomuto problému se to stalo zdrojem vedoucím k ustanovení mnoha
nevhodných, zkreslených, neslučitelných a falešných pojetí v chápání toho, jaká je
pravá povaha tohoto Absolutního, a ve spojení s tím toho, jaká by mohla či měla být
definice Boha.
Problémem s nabídkou nějaké rozumné a realistické definice těchto pojmů je fakt, že
pokud jsme omezeni v naší snaze je definovat typickými lidskými pojmy, užívajíce slov
jazyka, jež jsou tak omezena a omezující a která jsou neschopna obsáhnout celkový
význam těchto pojetí, pak se vystavujeme možnosti, že bez ohledu na to, jak
vyčerpávající a náležitá by naše definice z naší pozice byla, z pozice relativní lidské
mysli by mohla vést ke zkreslením, nebo dokonce i k holým nepravdám. Důvod této
možnosti spočívá ve faktu, že každý by měl sklon vykládat obsah použitých slov ze
svého vlastního subjektivního chápání toho, co obsahují, znamenají či označují.
Takže jak dojít k odstranění této nepřekonatelné překážky? Jediným vhodným
způsobem je přímé zjevení o čemkoli této povahy ze Samého Absolutního zdroje - Mne.
Jedním z mnoha důvodů Mé inkarnace na planetu Nula do lidského života bylo osvojit
si jejich omezenou a omezující řeč, což by Mi poskytlo prostředek náležité a
srozumitelné komunikace s každým, kdo je samou svou povahou relativní.
Není-li ovšem cokoli v tomto ohledu Mnou zjevené doprovázeno intuitivním
rozpoznáním toho, o čem hovoříme, význam použitých slov by se mohl vymykat lidské
zevní mysli, a ta by mohla mít sklon buď je nesprávně vykládat, nebo je nesprávně
chápat. To je jedním z mnoha důvodů, proč jsem vybavil některé z lidského rodu – vás,
Mé reprezentanty, jednotlivě zvláštním druhem duchovní intuice, jež je s to sdělit vám
pravý význam použitých slov pro definování duchovních pojmů. Bez tohoto zvláštního
druhu intuice by byly nesrozumitelné.
Protože máte tuto intuici, jste zaštítěni před možností nesprávného pochopení a
výkladu čehokoli, co je Mnou v tomto ohledu zjeveno, pokud ji používáte se Mnou ve
své mysli. Poté, co se toto řeklo, se pokusme definovat pojem ‚Absolutního‘ a
‚relativního‘.
Co je Absolutno? Je to abstraktní pojem? Mnoho lidských filosofů, jakož i ostatní lidští
tvorové to považují za abstraktní pojem. A to je problém. Takové uvažování vede ke
zcela nevhodnému a nesprávnému pojímání pravé reality Absolutna.
Chtěl bych vám něco říci: Není nic konkrétnějšího, hmatatelnějšího, realističtějšího a
reálnějšího než toto Absolutno. Bez něho a jeho vlastností by nic jiného nemohlo mít
svou vlastní realitu ve svém vlastním jsoucnu a bytí. Na základě tohoto faktu můžeme
Absolutní definovat jako jedinou reálnou, konkrétní a hmatatelnou nekonečně
Jedinečnou, Samostatnou, Sebevnímající a Sebe Si Vědomě Uvědomující
Individualitu, jakož i jako jediný Objekt a Subjekt, jenž je všezahrnující,
obsahující vše a cokoli, aniž by cokoli postrádalo, a jež je dle své povahy zdrojem
všech a všeho dle faktoru, že v Sobě obsahuje úplnost Jsoucna a Bytí se všemi
jejich rysy a vlastnostmi, jakož i všech myslitelných i netušených Stavů a Procesů
a Změn a všech jejich zvláštních rysů a vlastností, a jež zároveň všechny tyto
přesahuje.
Z této definice Absolutna lze odvodit definici relativního. V tomto ohledu lze relativní
definovat jako odvozeninu Absolutního obsahující Jeho určitý specifický prvek,
který dává relativnímu jedinečný charakter něčeho jemu vlastního a jenž určuje
u tohoto relativního pozici, stav/místo a proces relativně jen a pouze
k Absolutnímu. Povaha relativního se odvozuje z faktoru jeho závislosti na
Absolutním, v němž je veškeré jsoucno a bytí. Zatímco Absolutní ve svém vlastním
subjektivním Jsoucnu a Bytí, jež jsou v Něm/ ní, nezávisí na nikom a na ničem – jinak
by dle definice nemohlo být absolutní – relativní je vždy závislé na tom Absolutním,
protože v sobě a sebou neobsahuje své vlastní jsoucno a bytí mimo Absolutního a
nezávisle na Absolutním.
Máme-li definované pojmy Absolutního a relativního výrazy poněkud omezenými
lidským jazykem a jeho slovy, můžeme teď hovořit o Mé Nové Přirozenosti z poněkud
odlišné perspektivy.
Jak, Petře, a vy všichni, kdo čtete tato slova, víte, velmi často je Má Přirozenost
definována jako Absolutní Láska, Moudrost, Dobro, Pravda, Energie, Život, Mysl, Světlo,
Teplo, Oheň atd. a od doby nabytí Mé Nové Přirozenosti jako Jediný Absolutní Člověk
v pozitivním spoluvýznamu tohoto pojmu. Jak ale pojímáte a chápete tyto velmi
důležité pojmy? Co skutečně znamenají? Povětšinou tyto pojmy, a co skutečně obsahují
a znamenají, typická lidská mysl pojímá jako něco neuchopitelného, abstraktního,
nehmatatelného, nekonkrétního a nevnímatelného, co se projevuje jen v jistém druhu
pocitů, vjemů či intelektuálních úsudků. Takovým pojímáním a chápáním spojovaným
se Samou Mou Přirozeností se přivádí k paradoxu, že Já Sám/Sama jsem takový -
abstraktní, nedotknutelný, neuchopitelný, nekonkrétní, neskutečný a bez možnosti být
obsažen v realitě lidské mysli.
Mohu vás ujistit, že nic není vzdálenějšího pravdě než toto pojetí Mé Nové
Přirozenosti. Je čas, abyste si vy všichni uvědomili, že Láska, Moudrost, Dobro, Pravda,
Energie, Život, Světlo, Teplo, Oheň, Postup, Stav, Jediný Absolutní Člověk a vše ostatní,
čím jsem nazýván, není něčím, co nemá žádný konkrétní a hmatatelný projev, ale že
toto vše je Jednou Subjektivní a Objektivní Sentientní Entitou - Mnou. Ve Mně je
toto vše sentientně naživu a živoucí, neustále emanující a vyzařující své vlastnosti,
rysy, podstatu a povahu všem a všemu ve jsoucnu a bytí a pseudojsoucnu a pseudobytí,
umožňujíce tak všem z nich být tím, kým nebo čím jsou a kde jsou.
Tajemství těchto důležitých pojmů je obsaženo ve zdůrazněném slovu ‚sentientně‘.
Toto neobvyklé slovo (neobsažené v žádném anglickém slovníku – neexistuje
vytvořili jsme ho právě jen za naším vlastním účelem odvozením ze slova ‚sentientní‘!)
označuje to, že všechny tyto pojmy, jimiž je Má Nová Přirozenost označována či
pojmenována, jsou sebe si uvědomující a vnímající, sebe znalé, identifikující se samy se
sebou, sebou reálné, sebe poznávající, sebe pociťující a samy sebou vším. Všechny jsou
tím, čím a kým Já jsem, a Já jsem tím, čím a kým jsou ony. Protože všechny jsou ve Mně
a Já jsem v nich, jsou všechny ve svém vlastním stavu a procesu Absolutní.
Při chápání a používání těchto důležitých pojmů v myslích a životech všech relativních
sentientních entit je nutné si uvědomit, že v pravé duchovní realitě jejich jsoucna a bytí
či pseudojsoucna a pseudobytí jsou všechny bez ohledu na to, kde se nacházejí, svými
vlastními láskami, moudrostmi, dobry, pravdami, energiemi atd. či jejich protějšky
v pseudojsoucnu a pseudobytí, jimiž jsou tím, kým skutečně jsou a jací nebo čím jsou.
Takže určení individuality, osobnosti a jedinečnosti se u každého odvozuje ze stavu,
postupu, podstaty a povahy jeho příslušné lásky, moudrosti, dobra, pravdy, energie,
života atd. či z jejich protějšku v negativním stavu. V nich tyto pojmy nejsou pojmy, ale
jsou sentientně sebeuvědomělé, vnímající se, znající se, se sebou ztotožněné, samy
sebou skutečné, chápající se, pociťující se a samy sebou vším. Jsou tedy všechny tím,
kým a čím jste, a vy jste tím, čím nebo kým jsou. Tato povaha těchto pojmů a
přirozenost všech sentientních entit se odvozuje z Mé Absolutní Přirozenosti.
Pokud to, kým a čím každý a vše je, závisí na tom, Kým Já jsem a čím je Má Přirozenost,
pak je zřejmé, že všichni a všechno budou odrážet toto rozpoložení a přirozenost ve
svém vlastním relativním rozpoložení a přirozenosti. A protože všechny nekonečné
jedinečnosti jsou ve své úplnosti a ve svých všech možnostech a odvozeninách
obsaženy ve Mně v Absolutním smyslu, každá a veškerá sentientní entita bez ohledu na
to, kde či kdy, odráží tuto jedinečnost ve svém vlastním individualizovaném a
zosobněném životě. Tento fakt znamená, že láska, moudrost, dobro, pravda, energie,
život atd. každého jednotlivého jedince jsou taktéž nekonečně jedinečné a odlišné ve
své vlastní povaze, obsahu a projevu. Také to znamená, že jedině z této pozice lze
trvale a věčně ustanovit jakýkoli smysluplný vztah mezi Mnou a jimi a jimi a Mnou.
Taktéž vám to říká, jak nesprávné a nebezpečné jsou všechny náboženské systémy na
vaší planetě, když násilně vnucují svým následovníkům uniformní a všem společný
způsob vztahu a úcty k Bohu. Tím, že tak činí, ničí jakoukoli možnost ustanovení
náležitého vztahu se Mnou. A nejenom to, ale takovými uniformními předpisy se jim
daří kontaktovat a uctívat kreatury v peklech, které propagují a žijí filosofii uniformity,
masového uctívání a hromadnosti odmítající všemi prostředky cokoli individuálního,
osobního, jedinečného a odlišného. Tento nevhodný způsob vyvěrá z deformovaných a
nesprávných definic Boha a toho, co je opravdu Jeho/Její Přirozeností.
Dalším důležitým faktorem, který je potřeba si uvědomit ohledně Mé Nové
přirozenosti a ohledně všech výše popsaných pojmů, jimiž jsem definován, je něco, co
se vztahuje k tajemství Mé inkarnace na planetu Nula. Před touto událostí bylo Mé
vzájemné působení se všemi sentientními entitami odlišné, než je nyní nebo jakým se
stalo po Mém návratu z planety Nula. Předtím existoval určitý stupeň separace nebo
dokonce v některém smyslu izolace Mé Absolutní Esence a Mé Absolutní Substance a
všech výše popsaných pojmů, obsažených v Mé Absolutní Přirozenosti, od zbytku
Mého Stvoření a pseudostvoření.
Jak si pamatujete z Nového zjevení Pána Ježíše Krista, jakákoli interakce a
komunikace mezi Mnou a jimi byla zprostředkována skrze anděly, kteří byli za tímto
účelem Mnou speciálně určeni a připravováni. Tato situace velmi často vyvolávala
nežádoucí dojem obzvláště u lidí a jiných tvorů v zóně vymístění, že jsem nepřístupný
a je nemožné se Mnou přímo komunikovat. To Mne dostalo do pozice neosobního,
vzdáleného, nehmatatelného, chladného a velmi přísného Boha, který nemůže žádným
způsobem sestoupit dolů na úroveň relativních sentientních entit či lidských tvorů a
komunikovat s nimi tváří v tvář. Tato situace taktéž vedla k pojímání pojmů láska,
moudrost, dobro, pravda, energie, život atd. jako něčeho abstraktního, co nemá žádný
způsob konkrétního a hmatatelného projevu jejich vlastní povahy a vlastností. Takže
takovým chápáním a výkladem se pro mnohé tyto pojmy staly prázdnými, slovy bez
smyslu, teoretickými konstrukcemi a filosofickými či psychologickými hypotézami,
jimiž byly popsány lidské emocionální vztahy a pochody a lidské zevní chování.
Aby se tato situace změnila a aby bylo možné definovat konkrétními, zkušenostními a
skutečnými pojmy pravou Přirozenost Boha - Mou Přirozenost a Její sentientní
atributy, jak se dorážejí ve výše popsaných pojmech, bylo nutné, abych Sám/Sama
Sebe a Svou Přirozenost učinil reálnou, konkrétní, hmatatelnou a vnímatelnou nejen
pro Sebe Samého/Samu v Mém Absolutním Sebevnímajícím a Sebepociťujícím Stavu a
procesu, ale taktéž pro každého v Mém Stvoření, v pseudostvoření, jakož i pro lidské
tvory. Aby se to učinilo, bylo nutné inkarnovat se do nejvzdálenější, nejnižší možné
(symbolicky řečeno) úrovně zevnějšností - jež byla úplně oddělena a izolována od
Mého Stvoření - reprezentované lidskými tvory na planetě Nula.
Jak víte, existovalo mnoho důležitých důvodů, proč jsem podnikl Svou inkarnaci do
lidského života. Ale výše uvedený důvod lze považovat za jeden z nejdůležitějších.
Dává Mi nejmocnější, nejpevnější, nejmateriálnější (ve smyslu hmoty),
nejhmatatelnější, nejvnímavější, nejsmyslovější a nejzevnější prostředky pro to, abych
učinil Sebe Samého/Samu, Svou Přirozenost a všechny Její sebesentientní Atributy tím,
Čím a Kým skutečně jsme - pravou Sebevnímající a Sebesentientní Realitou, z níž se
všechny ostatní reality odvozují a na níž všechny z nich včetně pseudoreality a
lidského života závisí.
Vzhledem k tomuto činiteli se Má Přirozenost úplně změnila - viděno ze subjektivního
a objektivního časoprostorového kontinua a pseudokontinua - a Já jsem získal v jejich
perspektivě a též fakticky Svou Novou Přirozenost. Z pozice Mé Nové přirozenosti se
všechny takové pojmy jako láska, moudrost, dobro, pravda, realita, život, energie,
sentience, víra a všechny ostatní stávají plným právem samy sebe pociťujícími, samy
sebe vědomě si uvědomujícími a samy sebe reálnými. Jimi všechny sentientní entity
opravdu žijí, jsou naživu a jsou fakticky a zkušenostně sentientní. Protože ve Mně jsou
tyto pojmy absolutně naživu a žijící, a tedy plně sentientní, ustanovujíce Absolutní
Jsoucnost a Podstatu Mého Vlastního Života; jsou tedy naživu a žijící, a tedy plně
sentientní ve všech sentientních jsoucnostech, ustanovujíce jejich vlastní relativní
esence a substance jejich vlastních životů.
Takže když od nynějška řeknete něco jako: Bůh je Láska, bude to znamenat, že Láska je
v Bohu naživu a živoucí a je plně sentientní ve své objektivní a subjektivní vědomé
uvědomělosti, a tudíž je schopna se ke každému vztahovat z pozice čistoty její plně
sentientní přirozenosti. Je si tedy plně vědoma svého vlastního stavu a procesu a je
plně znalá toho, jak vyzařuje teplo a emanuje světlo ovlivňujíc a podporujíc život
kdekoli a kdykoli. A taková je, kromě mnoha jiného, Přirozenost Boží - Má Nová
přirozenost.
Tento aspekt Mé Nové Přirozenosti se právě nyní uvolňuje v přípravě na globální
uvolnění duchovní složky, jež bude usměrňovat nadcházející nový časový cyklus, jakož
i v přípravě na uvolnění zcela nového aspektu Mé Nové Přirozenosti. Taktéž bude
odrážet povahu a obsah nové fáze současně probíhajícího posunu, kterou zahajuji
právě teď, jak jsou tato slova zaznamenána Petrem. Tento první dialog druhého kola
našeho rozmlouvání je faktorem, kterým jsou všichni Mí reprezentanti připraveni na
tuto událost (ta se u každého udá během individuálního čtení tohoto jednotlivého
dialogu).
Nyní se, Petře, zabývejme obsahem dopisu-stížnosti, jenž jsi nedávno obdržel e-poštou.
Kvůli plnému dosahu a vysvětlení jeho obsahu doporučuji doslovně ho citovat při
zachování anonymity jeho autora. Bude to v úplném kontrastu k tomu, o čem jsme
hovořili tak, jak se popisuje výše.
Petr: Předtím, než to udělám, bych Ti rád poděkoval za výše zaznamenané zjevení. Má
závažný význam a skutečně znamená něco nového a odlišného. A nyní plný obsah
zmíněného dopisu (jméno autora je vynecháno pro zachování důvěrnosti):
1. Doposud mi bylo tohoto roku řečeno, že žiji v místě s podnebím
jako
na Sibiři, protože se zde nacházím z důvodů, které mají co
dělat s tím, co
se děje v novém vesmíru nebo na nějakém jiném
místě, které můj chabý
lidský mozek nemůže skutečně pochopit.
Poznámka pod čarou: Poznat,
jaké je to na Sibiři.
2. Nemiluj se s nikým, pokud nepraktikuje a nečte Nové zjevení, a pak
by
stejně nemusel být na tvé úrovni, takže opět se nemiluj nikdy
s nikým -
musí to být ovšem tvá vlastní volba, ale neutíkej ke mně,
jestli se spálíš.
3. Nepij alkohol nebo kávu anebo nejez čokoládu. Může na tebe
zaútočit
negativní stav, pokud to děláš. Nepožívat tyto věci by mělo
být ze tvé
svobodné vůle a volby, ale nechoď si ke mně stěžovat,
pokud budeš mít
s těmito věci problémy.
4. Pracuj až do úmoru v zaměstnání, které ti zabere veškerý tvůj čas a
které nemá vskutku žádný význam nebo vůbec nic neznamená, protože
svět je tak jak tak vzhůru nohama a naruby - je to jen jakýsi podivný
demonstrační projekt pro toho, kdo ví, že účelem toho bude něco, co by
tvůj chabý lidský mozek stejně nepochopil - protože jsi s tím souhlasil/a
předtím, než jsi sem přišel/la, tak si ani na to nestěžuj.
5. Věnuj veškerý svůj volný čas čtení materiálu, který tě uvede do
zmatku
a je o tématu, které tvůj chabý mozek nemůže skutečně
pochopit a jež ti
právě teď stejně nelze plně vysvětlit.
6. A mimochodem zbav se svých mazlíčků, pokud nechceš být napaden/
napadena negativním stavem. Pokud to neuděláš, bude to tvá volba,
a pokud se to stane, nestěžuj se mi na to. A pokud to znamená prožít
veškeré tvé roky o samotě bez potěšení či společnosti, nu, s tím jsi
souhlasil/a předtím, než jsi sem přišel/la. Samozřejmě ze své svobodné
vůle a volby.
Divím se, jak jsem mohl být tak hloupý/á, že jsem s tím vším souhlasil/a.
Je to pořád ještě zábava????????
Chci vyhrát v loterii.“
Pán Ježíš Kristus: Především bych rád vyjádřil Mé Osobní uznání a vděk autorovi
tohoto dopisu za to, že nám všem dal příležitost ilustrovat něco duchovně velmi
důležitého. Tento dopis je skvělým příkladem, jenž velmi jasně ukazuje, co se děje,
když se přistupuje k životu, jakémukoli životu, jakož i k Mému Novému zjevení a
k tomu, co obsahuje, nikoli duchovně, nikoli ze stanoviska vlastní pravé přirozenosti
čili té části vlastní přirozenosti, která byla uvinuta Mnou, ale z aspektu vlastní typické
neduchovní lidské povahy. Je to jasná ilustrace toho, jak takový typický neduchovní
lidský přístup vede k vyloženým deformacím a falzifikacím všeho, co je obsaženo
v Mém Novém zjevení a jmenovitě v těchto Dialozích. Taktéž to ukazuje, co se děje,
když jedinec nebere zřetel na vlastní intuici a hodnotí vše z pozice své zevní lidské
mysli a z pozice pseudohodnot typického lidského života. V takovém případě se
postrádá, ztrácí či přehlíží veškerý význam všeho, co se vám sděluje v Mém Novém
zjevení. Vezměme všechny body tohoto dopisu jeden za druhým.
V prvním bodě si autor stěžuje na žití v místě, jež je srovnatelné se Sibiří, a že to má
něco do činění s tím, co probíhá v Novém vesmíru nebo na jiném místě a co autorův
‚chabý mozek‘ nemůže skutečně pochopit. Vyžaduje to ohromnou duchovní zralost a
duchovní uvědomělost přijmout ve vší skromnosti, poníženosti a pokoře sebou
zvolený osud bez stěžování si na to, kde se jedinec nachází, proč je zde a co to znamená
pro všechny zapojené, s nimiž je integrálně spojen. Dokonce ani pro ‚chabý lidský
mozek‘ není tak obtížné pochopit fakt mnohoprostorové propojenosti všech a všeho i
to, že jak jedinec zvládá a žije vlastní život bez ohledu na to, kde a za jakých podmínek,
přispívá k poučení a obohacení všech. Vše, co jeden má udělat, je jít dovnitř a požádat
Mne, abych mu osvětlil a vysvětlil důvody voleb, které se v tomto ohledu učinily. Autor
uvedeného dopisu má schopnost to udělat. Jestliže tento autor neužívá tuto Bohem
poskytnutou schopnost, je volbou tohoto autora takto konat. Ani Já, ani nikdo jiný
v jiných dimenzích nebudeme autora kárat či obviňovat za to, že tuto schopnost
nevyužívá. Chápeme autorovu potřebu prožít lidský život z pozice lidské kůže, a nikoli
z pozice pravé reality autorova niterného, duchovního já. Nikdo nebude nikoho soudit,
obzvláště ne autora tohoto dopisu.
V druhém bodě si autor stěžuje na naši radu nemilovat se s nikým, pokud nepraktikuje
a nečte Nové zjevení, a dokonce aby i tehdy byl opatrný, protože pokud náš sexuální
partner není na téže duchovní úrovni, můžete se spálit. Takže v podstatě autor
dovozuje nemilovat se již nikdy s nikým. Hořkost z naší rady a její úplné nepochopení
je velmi zjevné. Nikdy nebylo naznačeno, že byste se neměli již s nikým milovat. Co
však bylo naznačeno bylo to, že předtím, než přistoupíte k někomu za účelem milování,
přednostně k někomu, kdo čte a přijímá Mé Nové zjevení, a přednostně, pokud je to
vůbec možné, k někomu, kdo je na stejné nebo podobné duchovní úrovni, jako jste vy,
obraťte se ke Mně ve stavu niternosti a ověřte si, jestli bude pro všechny zúčastněné na
všech úrovních užitečné, prospěšné a výhodné mít takové milostné setkání; a zda je
Mou vůlí, abyste vstoupili do takového vztahu; a zda to přispěje k většímu poznání
Mne, jiných a vás samotných; a zda se to stane opravdovým zdrojem radosti, rozkoše a
potěšení, a ne pastí sil negativního stavu, aby váš život učinily nepohodlným, bídným a
složitým a obraly vás o vzácné energie ve prospěch svých vlastních cílů, činíce vás
prostřednictvím vašeho sexuálního partnera svým otrokem a následovníkem.
Taktéž bylo jasně uvedeno v Dialogu osmdesátém druhém, že za současně existujících
duchovních podmínek a za podmínek v negativním stavu a lidském životě obecně, kdy
renegáti vyhledávají veškeré možné prostředky k výhře v bitvě s pseudotvůrci a
k ustanovení jejich vlastního typu pseudoživota, jeden z nejmocnějších nástrojů nalezli
ve vaší lidské sexualitě. Budou vás tudíž pokoušet, abyste se sexuálně zapojili
s nejnebezpečnějšími a duchovně nejničivějšími partnery, kteří se vám zpočátku
budou jevit jako andělé světla, aby vás lapili do pasti a naklonili pro svou věc.
Žádné z těchto upozornění nyní neznamená, že byste se neměli vůbec nikdy s nikým
sexuálně spojit. Ve skutečnosti vaše sexuální zapojení s náležitým sexuálním
partnerem, pokud je Mnou potvrzeno a požehnáno a v jehož průběhu se zapojuji i Já,
může být velkým pozitivním faktorem přispívajícím věci Mého pozitivního stavu a
vašeho jednotlivého života. Nikdy tento faktor neopomíjejte během vašeho čtení těchto
Dialogů, nebo některých jiných knih Mého Nového zjevení, kdykoli se v něm probírají
sexuální záležitosti. Je tak těžké pochopit tuto záležitost či přijmout fakt, že Má rada
byla/je pro vaši vlastní ochranu, a nikoli proto, že Já něco zakazuji? Věřte Mi, není Mým
zájmem cokoli komukoli zakazovat. Opak je pravdou: Ať jste učinili či učiníte jakékoli
volby, budete mít Mou plnou podporu a pomoc, jakož i od všech členů vaší duchovní
rodiny a Nového vesmíru.
Ve třetím bodu si autor stěžuje, že nemůže pít alkohol nebo kávu či jíst čokoládu.
Mimochodem, na žádném místě v Mém Novém zjevení anebo v těchto Dialozích se
vůbec nic nezmiňovalo o tom, že by se neměla jíst čokoláda. Zde se jedná o záležitost
paušálního zevšeobecňování. A také o záležitost závislostí, které překážejí životu
jedince a zasahují do jeho náležitého, normálního a zdravého fungování. Alkohol,
nikotin a silná černá káva, jež obsahuje velkou dávku návykového kofeinu, a podobné
chemické látky činí u jedince mozkové buňky nefunkční, takže ztrácejí svou autonomní
schopnost produkovat potřebné látky nezbytné pro udržování rovnováhy vašeho
organismu. Jestliže je někdo často užívá, což je případ většiny pijáků alkoholu, silné
černé kávy a kuřáků cigaret, vyvinou se u něho silné zevní závislosti na nich a jedinec
ztrácí svou vlastní vnitřní spolehlivou závislost na schopnosti vlastního organismu
pečovat o sebe sama a své náležité a zdravé fungování. Tento fakt je též znám lékařské
vědě. Jaké daleko větší duchovní nebezpečí spočívá v takových závislostech!
Negativní duchovní souvztažnost tohoto faktu spočívá v udržování lidských tvorů ve
spárech negativního stavu, mimo sebe samých a jejich pravé niterné reality tím, že se
učiní spoléhajícími se na zevní vstupy, kde neexistuje žádná realita. Takto se
ustanovuje pseudorealita negativního stavu a typického lidského života, která je pak
jimi následně považována za pravou realitu. Takto se přivodí iluze lidského života a
negativního stavu a takto je jejich uživatelé považují za jediný možný životní styl.
Navíc, jak se uvádí v jednom z předešlých dialogů, takové látky jako alkohol, nikotin
(kouření cigaret) a vysoké dávky kofeinu jsou účinně využívány renegáty, aby pokud
možno nepříznivě ovlivňovali dokonce i Mé reprezentanty. Důvodem, proč jsme
hovořili o těchto typech chemických závislostí, bylo to, že pozice renegátů ve vztahu
k vám, situovaným na planetě Nula, je taková, že potřebují odchýlit vaše energie pro
svůj vlastní užitek. Co máte v tomto ohledu chápat je to, že renegáti jsou v procesu
neustálého recyklování svých vlastních pseudoenergií, které potřebují pro své vlastní
negativní a zlé pseudočinnosti, aby udržovali svůj vlastní pseudoživot. V procesu
neustálého recyklování těchto pseudoenergií tyto ztrácejí nějakou míru své síly. Takže
se stávají slabšími a slabšími ve svých vlastnostech. Kvůli tomu potřebují nějaké nové
dodávky těchto energií, které mohou poskytnout jen a jen Mí reprezentanti a Mí lidé
obecně. Alkohol, nikotin, silná černá káva a veškeré další chemické látky, jež mají
schopnost pozměňovat vědomí jednoho a které umožňují jedinci vyvinout si
fyziologické a psychologické závislosti na nich do bodu rozvinutí silných abstinenčních
příznaků, jsou vynikajícími nástroji v rukou renegátů k odvedení vaší duchovní
energie, která přichází přímo ode Mne, pro jejich vlastní věc. Podlehnutím své
žádostivosti pít alkohol, dokonce i v nejmenším množství, či kouřit cigarety, nebo
podlehnutí všem jiným chemickým látkám takové povahy otevíráte dveře renegátům,
aby vás pokoušeli a naklonili pro svou věc, umožňujíce jim tedy krást vaše duchovní
energie, které jsou potřeba někde jinde.
Co se čokolády a podobných poživatin týká, důvodem, proč nebyly uvedeny v našich
Dialozích, je to, že postrádají schopnost pozměňovat vaši vědomou mysl a neprodukují
fyziologické a s nimi souvztažné duchovní, abstinenční symptomy, které by renegátům
umožňovaly je využívat pro své vlastní škodlivé účely. Spočívá opravdové potěšení
lidského života v napájení se alkoholem a kávou, v kouření cigaret nebo v některých
jiných podobných a mysl ovlivňujících látkách? Přemýšlejte o tom a udělejte si vlastní
závěry!
Ve čtvrtém bodě si autor stěžuje na pracování až do úmoru a na vykonávání takového
typu práce, který nemá žádný význam či vůbec nic neznamená, protože svět je tak jak
tak vzhůru nohama a naruby - je to jen jakýsi podivný demonstrační projekt za
kdovíjakým účelem, jenž by byl něčím, co by váš ‚chabý‘ lidský mozek tak jak tak
nemohl pochopit. Zde se tedy jedná o něco, co je zcela mimo kontext čehokoli, co bylo
doposud zjeveno ve všech zdrojích Mého Nového zjevení.
Především byl význam, účel, cíl a následek všeho vztahujícího se k pseudobytí a
pseudojsoucnu negativního stavu a lidského života široce probrán velmi otevřeně
v celém Mém Novém zjevení. S troškou větší pozornosti k obsahu Mého Nového
zjevení by každý mohl velmi jasně chápat účel, pro který bylo negativnímu stavu a
lidskému životu dovoleno přinést jeho nepříjemné plody.
Za druhé: V těchto Dialozích a jinde v Mém Novém zjevení bylo jasně uvedeno, že
cokoli děláte, kdekoli jste. Ať z vašeho pohledu máte jakkoli ‚malé‘ či nedůležité
zaměstnání, nebo bez ohledu na to, v jakém místě, poměrech či zemi se nacházíte,
pokud to činíte pro Mne a se Mnou ve vaší mysli, pak plnění vašich povinností
v průběhu vašeho zaměstnání či práce jsou energie, které na to vydáváte, Mnou využity
pro věc pozitivního stavu. Takže pro vás, Mí praví reprezentanti, neexistuje něco jako
nesmyslné či bezvýznamné zaměstnání nebo práce. Z Mého pohledu je vše, co děláte,
pokud to děláte z náležitých duchovních důvodů, jak se uvádí výše, nanejvýš
významné a smysluplné. Vůbec nikdy tento fakt nepodceňujte! Tento fakt může
pochopit i ten ‚nejchabější‘ lidský mozek. Jen v typickém lidském náhledu, který nebere
v úvahu žádné duchovní činitele, je vše bez smyslu a nemá význam. Neupadněte do
pasti tím, že pohlížíte na svůj život z pozice lidské přirozenosti. Máte něco navíc než
jen to, co je ve vašem zosobněném a individualizovaném uzpůsobení.
V pátém bodu si autor stěžuje, že je třeba strávit veškerý svůj vlastní volný čas čtením
materiálů, z něhož oči přecházejí a který je o tématech, jež jsou nad schopnosti chápání
vašeho chabého lidského mozku, nebo které vám tak jak tak nyní nelze plně vysvětlit.
Také tento výrok je zkreslením faktů. Více jak dvě třetiny všeho obsaženého v Mém
Novém zjevení a obzvláště v těchto Dialozích je plně srozumitelné, pojatelné a
praktické, že i ‚chabý‘ lidský mozek by tomu mohl rozumět. Ano, menšinu jejich obsahu
je poněkud obtížné chápat, pokud k ní přistupujete z pozice svého ‚chabého‘ mozku.
Pokud je však váš přístup z pozice vaší intuice, které jsem vám hodně nadělil, budete
s to chápat či intuitivně poznávat, o čem hovoříme. Nebudete možná s to převést
význam do lidských slov vašeho zevního jazyka, ale niterně budete vědět, o co se jedná.
Zároveň, jak je budete číst znovu a znovu, jejich význam se stane stále jasnějším a po
několika dalších čteních budete jejich význam jasně chápat. Na druhé straně nelze jisté
věci v době, kdy se o nich hovoří, plně vysvětlit z prostého důvodu bezpečnosti. Koná
se to tak kvůli vaší ochraně, abyste se nestali terčem pokušení negativního stavu. Je to
tak obtížné pochopit i vaším ‚chabým‘ mozkem?
Přesto tu jsou věci, které se odvozují z Mého Absolutního Stavu a Procesu, a jsou tedy
Absolutní Povahy. Vzhledem ke své zřejmé absolutnosti nemohou být pochopeny
žádným typem mysli, nejenom ‚chabým‘ lidským mozkem. Sentientní mysli všech si
uvědomují a znají existenci mnoha činitelů v jsoucnu a bytí, které pocházejí z tohoto
Absolutního Aspektu, a které tudíž ve své pravé podstatě nejsou plně pochopitelné.
Avšak ve vší jejich pokoře a poníženosti jejich sentientní mysli přijímají tuto nutnost,
vědouce velmi jasně, že cokoli konám z pozice Mého Absolutního Stavu a Procesu, je ve
prospěch všech, a tudíž to může mít jen nanejvýš kladný, užitečný a prospěšný dopad a
následek pro ně všechny.
Zároveň nikdy nezapomínejte na v těchto Dialozích mnohokráte zmiňovaný fakt, který
se znovu zdůrazňuje ve Stém dialogu, že vaše neustálé čtení Mého Nového zjevení není
tak mnoho potřeba jen pro váš vlastní duchovní vývoj, růst a pokrok, i když některé
jeho části je pro vás obtížné, nebo dokonce i dočasně nemožné pochopit, ale, což je
nejdůležitější, pro mnoho jiných sentientních bytostí v jiných dimenzích a
pseudodimenzích. Jedním z důležitých důvodů, proč jsem vás spojil s tak mnoha
dimenzemi a pseudodimenzemi, bylo umožnit, aby se tak stalo. To je obzvláště důležité
pro všechny ty rozmanité negativní entity z mnoha jiných pseudodimenzí, které jsou
vám za tímto účelem přiděleny. Nyní tento fakt opět opakuji za účelem důrazné
připomínky, protože, jak je ze stížnosti zjevné, tento mnohokráte zmiňovaný fakt byl
příhodně zapomenut.
V bodě šestém si autor stěžuje na naši radu zbavit se vašich mazlíčků a prožívat
veškeré vaše dny o samotě bez potěšení a společnosti. Je to další znak duchovní
zralosti, abyste se spoléhali sami na sebe a byli soběstační ohledně všech vašich
potřeb, aniž byste vyhledávali potěšení či společnost v zevních objektech a
předmětech, či byli na nich závislí při vyhledávání takového potěšení či společnosti. Jak
se velmi jasně uvádí v Dialogu osmdesátém pátém, v současné době jak se věci
odehrávají s pozicí renegátů a všech ostatních sil negativního stavu, tito mohou využít
domácí mazlíčky, aby vás lapili do pasti, svedli na scestí a oloupili o vaše energie a čas,
který je potřeba věnovat službám pozitivnímu stavu a pro Mne osobně.
Co se na druhé straně stalo s vaším plným uvědoměním si, že Já, jakož i všichni členové
vaší duchovní rodiny, jakož i členové Nového vesmíru, kteří jsou vám přiděleni, jsme
stále přítomni s vámi 24 hodin denně? A proč byste si tedy stěžovali, že nemáte žádnou
útěchu nebo že jste sami - pokud máte tuto pravou duchovní uvědomělost? Toto je
vnitřní závislost, jež je znakem pravé nezávislosti, protože se zakládá na spoléhání se
na sebe sama a spoléhání se na Mne a Můj pozitivní stav.
Pokud vezmete v úvahu fakt, že Já jsem Absolutní nezávislost, pak z toho logicky
vyplývá, že faktorem tohoto stavu se každý, kdo se spoléhá na Mne, stává plně
nezávislým dle svého vlastního práva. Všechny ostatní činitele, jako vnější potřeby
zevního uspokojení a společenství, pokud jsou vyhledávány za účelem vyhnout se své
vlastní takzvané samotě a kvůli hledání potěchy, jsou zotročující, olupující o vlastní
nezávislost, činíce z jedince otroka zevní potřeby a nevytvářejíce žádnou svobodu
volby. V takovém případě se začíná spoléhat na to, co přichází z vnějšku, nikoli
z vlastního nitra.
To ale nyní neznamená, že se na své fyzické zevní úrovni máte vyhýbat jakékoli zevní
společnosti či potěšení v tom, že s někým či něčím jste. Jsou to však vaše motivační
faktory a záměry, které určují, za jakým účelem vyhledáváte takovou společnost či
pohodlí a zda je to pouze kvůli vaší takzvané samotě.
Pravým znakem duchovní zralosti a vyspělosti je schopnost být fyzicky samostatní, ale
ne osamocení, vědouce, že Já jsem vždy s vámi, jako jsou vždy s vámi členové vaší
duchovní rodiny a Nového vesmíru a zároveň být s to se těšit z přítomnosti ostatních a
cítit plné potěšení v jakémkoli z těchto rozpoložení. V pravé duchovní realitě pravého
jsoucna a bytí je duchovně nejpatřičnějším způsobem nalézat potěšení v tom být sám
sebou, stejně jako i v tom být s ostatními.
Na druhé straně v pravé neduchovní pseudorealitě pseudojsoucna a pseudobytí je
opravdovým mučením a utrpením být sám se sebou, protože nemáte žádné útočiště či
schopnost spoléhat se na Mne a Můj pozitivní stav, aby vám poskytl pravou společnost
a útěchu. Konec konců pokud se všichni v negativním stavu, jako většina typických
lidských tvorů, ke Mně obrátili zády, nejsou schopni vidět, pociťovat, rozeznávat a
vnímat přítomnost Mou, ani nikoho jiného z pozitivního stavu. Vzhledem k tomu se
skutečně cítí sami a ubozí.
Za těchto faktů je velmi zjevné, pokud se někdo z vás stále cítí osamocen a nepříjemně
ve své vlastní společnosti, pokud stále vyhledáváte zevní společnost a útěchu pouze za
účelem, abyste se vyhnuli svému vlastnímu já, a s žádným jiným záměrem, pak se
v takovém případě z toho či onoho důvodu ke Mně obracíte zády. Pokud by tomu tak
bylo, naznačovalo by to, že jste v negativním stavu a že jste uvízli v typickém aspektu
vaší lidské povahy a zcela a úplně jste nevzali zřetel na vaše duchovní dědictví, které
jsem vám přidělil krátce před vaším vtělením na planetu Nula.
Pokud by se to mělo někomu z vás stát, v takovém případě vám pokorně radím
napravit své cesty a začít pracovat na sobě samých a na svých potřebách mít takové
zevní škodlivé závislosti, které vás udržují v negativním stavu a v negativních
aspektech vaší lidské povahy. Naneštěstí každý, kdo se shledává v takové nežádoucí
situaci, poskytuje jakýmikoli svými činnostmi a životním stylem, který má, veškeré své
duchovní energie věci negativního stavu a podporuje tak pokračování jeho
pseudoživota. Pamatujte si to!
Mimoto se autor tohoto dopisu diví, jak mohl být tak hloupý, že s tím vším souhlasil.
Tento výrok naznačuje, že autor hodnotí život jím vedený z typického negativního
aspektu lidské povahy. Z lidské pozice, pokud se pohlíží na smysl lidského života tak,
jak většina lidských tvorů chápe a pojímá to, jaký by měl být život a jaké by měly být
vůbec pravá radost, štěstí a potěšení, je to, že se zvolí vést náležitý duchovní život,
nudné, vážné, omezené a omezující. V takovém případě, pokud váš život spatřujete
z negativní perspektivy, budete sami sebe považovat za hlupáky, že jste souhlasili
s takovýmto druhem života. To, že tento typ náležitého duchovního života se autorovi
zdá nudný a prázdný, vyplývá z výroku: „je to pořád ještě zábava“ s osmi otazníky.
Jaký je duchovní význam tohoto výroku? Co je to, co se považuje za pravou zábavu? Za
nakolik zábavné lze shledat pití alkoholu, kávy, kouření cigaret, vynášení výkalů vašich
mazlíčků, společnosti lidí, kteří pijí a kouří a hovoří o bezvýznamných, banálních a
nudných věcech bez jakéhokoli duchovního uvědomění? Nebo výhru v loterii? To je to,
co je pravá zábava, radost, štěstí, rozkoš a potěšení, naplnění a spokojenost či cokoli, co
máte? Nejsou tyto věci dočasné, přechodné, podléhající zkáze, opakem zábavy, radosti,
štěstí, rozkoše, potěšení, naplnění a spokojenosti? Nejsou jen iluzemi pravé ryzí
zábavy, radosti, štěstí, rozkoš, potěšení, naplnění a spokojenosti a všeho, co v tomto
ohledu máte? Přemýšlejte o tom a uvidíte, na čem skutečně lpíte. Je tak ohromnou
radostí, potěšením, rozkoší a štěstím probudit se ráno po nějakém divokém večírku či
čemkoli a shledat se v kocovině nejubožejšího, odporného stavu, ve kterém se vám
chce zvracet? Tento stav je velmi dobrým ukazatelem toho, kam lidské pojetí zábavy,
rozkoše a potěšení a všeho, co máte, vede. Přejete si pokračovat v tomto druhu zábavy?
Je to ovšem vaše svobodná volba; pokud si ze své vlastní svobodné vůle zvolíte tento
typ typického lidského života, nikdo včetně Mne vás nebude soudit a odsuzovat. Avšak
protože vás všichni máme bezpodmínečně rádi, netoužíme po tom, abyste v jakémkoli
ohledu strádali či trpěli. Pamatujte si to!
Nejde o to, že si nemáte stěžovat na důsledky svých špatných voleb. Smíte si vždy
stěžovat. Dveře ke Mně jsou a budou vždy otevřené, ať se děje, co se děje. Jste vždy
zváni vejít a postěžovat si Mi na cokoli, co chcete. Pokud Mě požádáte o pomoc, abyste
si uvědomili všechna tato fakta a to, jak náležitě chápat vše, co bylo doposud zjeveno
v Mém Novém zjevení (ve všech jeho zdrojích), a abych vám pomohl napravit vaše
cesty, zajisté budete tuto pomoc mít. Moje pomoc vám nebude nikdy odepřena, bez
ohledu na to, co jste udělali, děláte či budete dělat. Vše, co musíte učinit, je o ni
požádat.
Na závěr tohoto dialogu Mi dovol, Petře, připomenout tvé zkušenosti s Mými
představiteli v Rusku, na Slovensku, v České republice a s Ludmilou a Manfredem.
Pamatuješ si, jakou ohromnou radost, rozkoš, potěšení, zábavu, spokojenost, štěstí a
všechny ostatní pozitivní pocity jste všichni pociťovali ve vaší vzájemné společnosti?
Abyste tak učinili, potřebovali jste za tím účelem nějaké takzvané typické lidské
prostředky, jako například alkohol, kávu, cigarety, drogy, hlasitou necitelnou
pseudohudbu či nějaký jiný takový prostředek? Jen čistě duchovní činitelé hráli roli
spolu s nealkoholickými nápoji, dobrým jídlem a pečivem včetně čokolády. A přesto
každý bez výjimky opouštěl tato setkání a společnost všech ostatních ve stavu zvýšené
radosti, rozkoše a potěšení téměř až do bodu, kdy se dostal do stavu pozitivní euforie.
A všiml sis, jak se všichni účastníci soustředili více na duchovní rozpravy než na pití
svých nealkoholických nápojů či požívání svého jídla, pečiva či čokolády?
Nehledě na skutečnost, jak mnoho lidí se těchto setkání zúčastnilo, množství zbylého
jídla a pití bylo značné. Neříká to jasně, jaké jsou pravé priority Mých lidí?
V duchovních rozpravách shledávají větší uspokojení své výživy než v tělesné stravě a
pití samém. Téměř jsi je? Petře, musel nutit, aby šli něco sníst či vypít, neboť jsi dobře
znal i jejich fyzické potřeby.
Tvá zkušenost, Petře, v tomto ohledu je dobrým zobrazením a předvedením faktu o
tom, kde lze najít pravý zdroj radosti, rozkoše, potěšení, štěstí, naplnění, spokojenosti a
všeho ostatního pozitivní povahy. Toto je skvělé doplnění dialogu, který se zabýval
záležitostí „hledejte Království Boží a Jeho Spravedlnost a všechno toto vám bude
přidáno“. Je třeba v tomto ohledu dnes říci ještě něco navíc?
Nicméně bylo potřebné upozornit každého na tato fakta a my všichni bychom měli být
vděčni autorovi tohoto dopisu, který nám umožnil se věnovat těmto důležitým
praktickým záležitostem. A to je vše, o čem potřebujeme hovořit v tomto úvodním
rozhovoru druhého dílu našeho rozmlouvání.
Petr: Děkuji mnohokrát za Tvůj hluboce smysluplný příspěvek.
Pán Ježíš Kristus: Rádo se stalo, Petře. Běž nyní na procházku.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog2.html