5. dubna 1999
Peter: Dnes musím položit nějaké otázky jménem Dr. Beth Ann Voienové a Dana
Barby. Než se jim však budeme věnovat, chtěl bych se zeptat nejprve Tebe, zda nemáš
co dodat či upřesnit ohledně něčeho, o čem jsme diskutovali nebo uvažovali dříve.
Pán Ježíš Kristus: Děkuji ti, Petře, že ses mne nejdříve zeptal. Chtěl bych uvést některé
dodatečné komentáře ohledně záležitosti Mého zmrtvýchvstání, kterému předcházel
můj vstup do pekel pseudotvůrců a do všech ostatních úrovní pekel.
Jak si pamatujete, jediná cesta, jakou lze z pozice lidského života vstoupit do pekel a
být v nich hmatatelně přítomen, je buď prostřednictvím smrti - vynálezem pekel -
anebo prostřednictvím vlastního ducha a duše, ve většině případů bez vědomého
uvědomění si takové přítomnosti a práce v nich. Lidské fyzické tělo samo od sebe a
samo o sobě není schopné přemístění ze svého planetárního prostředí do nějaké jiní,
nefyzické dimenze. Dokonce i v mezích fyzické dimenze je vázáno biologickými,
chemickými a atmosférickými a dalšími podobnými podmínkami, které jsou
strukturálně zakořeněny v přirozenosti planety Nula.
Takže aby bylo schopné hmatatelným a rozeznatelným způsobem a pomocí všech
modalit jedincovy mysli vstoupit do jakýchkoliv jiných dimenzí, musí lidské tělo
zemřít, anebo být odloženo stranou buď natrvalo, nebo dočasně.
V Mém případě bylo nutné si zvolit první způsob vstupu do pekel - pomocí fyzické
smrti Mého fyzického těla. Důvod pro tuto volbu je ve faktu, že smrt je
nejvýznamnějším stavem a procesem lidské zkušenosti, jaký musí nevyhnutelně zažít
všechny lidské bytosti.
Lidský život je ve skutečnosti od samého svého počátku v procesu umírání, vrcholícího
skutečnou smrtí jeho fyzického těla, jehož prostřednictvím lidský duch a duše
odevzdávají svůj život během pobytu na planetě Nula.
Kvůli této situaci a protože je taková zkušenost neoddělitelná od lidského života a
protože jsem se rozhodl být v lidském životě, musel jsem si také zvolit lidský způsob
umírání a samotné smrti. Postrádání jakékoliv zkušenosti lidské povahy, v tomto
případě postrádání zážitku, který je nejintegrálnější součástí lidského života - umírání
a smrti - by Mne připravilo o zkušenost kompletnosti a úplnosti všech stavů, procesů a
kondicí lidského života, a tedy - v konečném důsledku - negativního stavu. Jestliže je
lidský život konečným produktem pseudotvořivých snah negativního stavu, pak je
jasné, že plnost povahy negativního stavu nelze zažít - jak to všichni zažívají
v negativním stavu - aniž by do něho nebyly zahrnuty všechny zkušenostní modality
lidského života.
Pokud bych měl vyloučit tento nejvýznamnější způsob lidské zkušenosti, nebyl bych
schopen uskutečnit Své poslání způsobem, jakým bylo pečlivě naplánováno.
V tom případě ani lidé by nemohli být z jejich typického lidského života spaseni,
protože aby je někdo z něho spasil, musí zkušenostně poznat, o co v lidském životě jde
a jak funguje a pokračuje, spolu s tím, jakými prostředky a způsoby končí svou funkci
během žití v typickém lidském těle.
Jak si pamatuješ z předešlých výroků, jediný způsob, jakým vůbec můžeš něčeho
dosáhnout ohledně někoho a něčeho, je z jeho vlastní zkušenostní pozice.
Tajemství Mého vtělení se do lidského života, a tím do negativního stavu, je ve faktu, že
z pozice Mé Absolutní Dobroty, která je čistá a není kontaminována ničím negativním,
je nemožné přijít do styku s něčím lidským a negativním.
Jak víš, takový kontakt by způsobil totální destrukci všeho v lidském životě a ve stavu
negativním vůbec. Abych se tomu vyhnul, rozhodl jsem se získat pomocí typického
lidského narození lidské fyzické tělo, které izolovalo Moji Absolutní Dobrotu od toho
tak, aby nezpůsobilo komukoliv jakoukoliv újmu. Současně Mi poskytlo něco, co se
nenacházelo v Mé Absolutní Přirozenosti.
Jak víš, bylo lidské tělo původně zfabrikováno z idejí zel a nepravd. Protože zla a
nepravdy mají povahu negativního stavu a protože nepocházejí čili nepramení
z Absolutního Stavu, mají jen relativní a dočasnou platnost. Toto je zdrojem stavu
lidského těla, zakořeněného v jeho umírání a smrti.
Současně jsem se kvůli tomuto důležitému faktoru lidského fyzického těla strukturálně
důvěrně obeznámil s negativním stavem a s lidským životem, a tak, jako bych byl
jedním z nich. Jednoduše řečeno, díky Mému lidskému tělu všichni předpokládali, že
jsem jako všichni ostatní plný zel a nepravd.
Na základě toho předpokladu jsem byl schopen izolovat všechny ostatní v negativním
stavu a v lidském životě, a tím zaručil, aby nebyli zničeni Mým Absolutním Stavem.
Během té doby jsem fungoval ve většině případů z pozice lidské relativity.
Pokud bych měl rozhodnout, že vstoupím do pekel jakýmkoliv jiným způsobem než
prostřednictvím typické lidské smrti, bylo by to prostřednictvím vstoupení Mého
Absolutního Ducha. Pro Mého Absolutního Ducha je nemožné, aby vykonal cokoliv
z relativní kondice. Jinak by nebyl absolutní. V tom případě bych nebyl schopen
zachovat život Svého Stvoření a jeho funkci. Takové zachování je možné jen z Absolutní
Kondice. Takže pokud bych měl vstoupit do pekel z této Absolutní Kondice, pak díky
faktoru relativity, dočasnosti a pomíjivosti negativního stavu by došlo k tomu, že by
negativní stav té Absolutní Přítomnosti podlehl.
Na základě svého procesu umírání a smrti Mi však lidské fyzické tělo poskytlo
prostředky, které mají relativní, dočasnou a pomíjivou povahu, a tak jsem mohl
vstoupit do pekel z pozice jejich relativity.
Pomocí té relativity byla pekla chráněna před rozdrcením Mou pouhou Přítomností
z pozice Mé Absolutní Přirozenosti.
Toto je jeden z nejdůležitějších důvodů, proč jsem si zvolil lidský způsob života,
zakotvený v procesu umírání a smrti. Jakmile všichni v peklech vnímali, že Mé lidské
fyzické tělo bylo mrtvé, došli k závěru, že jsem byl jakoby jedním z nich, relativní vůči
jejich vlastní relativitě. Proto jsem byl jejich způsobu pseudoživota důvěrně znám. Z té
pozice jsem mohl v peklech uskutečnit všechno, co bylo potřebné a nutné uskutečnit.
Největším překvapením jejich pseudoživota bylo samozřejmě to, že byli svědky toho,
že Mé lidské fyzické tělo bylo opět živé díky procesu vzkříšení z mrtvých. Ve
skutečnosti právě tehdy si plně uvědomili, kdo Já jsem.
Předtím jen předpokládali, kdo jsem, nebyli si tím však jisti. Byli Mnou zmatení: přece
skutečný Bůh nemůže umřít. A hle - Já jsem umíral a byl mrtev. Jak jsem to vůbec mohl
být Já? Pro všechny bylo těžké pochopit a představit si, že Bůh přijal lidskou
přirozenost se všemi jejími atributy, což zahrnovalo i nejdůležitější a nejvýraznější
atribut - umírání a smrt.
Toto je jedním z důvodů, proč tolik lidí a ostatních v negativním stavu není schopno
přijmout tento fakt o Mém životě na planetě Nula. Poněvadž je pro ně téměř nemožné
přijmout fakt, že Bůh může zažít umírání a skutečnou smrt, a ještě nemožnější je
pochopit a přijmout fakt, že bylo Mé lidské fyzické tělo z té smrti vzkříšeno, museli
usoudit, že jsem nebyl pravým Bohem, ale jen Jeho vyslancem čili nějakým osvíceným
řadovým lidským tvorem; a že - pokud jsem skutečně zemřel - zůstalo mé tělo mrtvé a
nebylo nikdy vzkříšené, nýbrž podřídilo se pseudozákonům planety Nula.
A přece bylo z pozice Mého spasení všech a z pozice definitivní eliminace negativního
stavu pro Mne absolutně nevyhnutelné, abych lidský stav umírání a smrti zažil. A ještě
důležitější bylo to, že bylo absolutně nutné ustanovit něco, co nikdy předtím
neexistovalo, anebo co nikdo nezažil - vzkříšení Mého fyzického těla, a že jsem jej vzal
do duchovního světa s následným inkorporováním do Mé Absolutní Přirozenosti. A o
tohle ve věci skutečného významu Velikonoc vlastně jde. Je přirozeně mnoho dalších
důležitých aspektů těchto událostí a faktů, ty by však byly mimo chápání relativního
lidského života. Mají absolutní povahu.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za toto krásné upřesnění. Smím nyní uvést otázky Beth
Ann?
Pán Ježíš Kristus: Ano, Petře, smíš.
Peter: Její první otázka se týká termínů často používaných v knihách Tvého Nového
zjevení - ‚tvorové‘ a ‚sub-tvorové‘. Je dost zajímavé, že jsem také o nich nějakou dobu
přemýšlel. Táže se, zda jsou tyto entity, nazývané tvory a sub-tvory, též sentientními
entitami a zda jsou v konečném důsledku schopny přijmout Tebe a Tvůj pozitivní stav.
Pán Ježíš Kristus: Odpověď na tuto otázku bude tak trochu dvojsmyslná. Je to ‚ano‘ i
‚ne‘. Než se však pustíme do vysvětlení této dvojsmyslnosti, nejdříve je nutno odhalit
něco, co doposud nebylo zjeveno. Týká se to způsobu, jak je potřebné tyto dva termíny
chápat, a koho nebo čeho se týkají.
Zpočátku, během genetické manipulace a experimentování, přišli pseudotvůrci s ideou
fabrikace některých tvorů, kteří by byli plně sentientní v negativním smyslu; to
znamená, že jejich sentience by neobsahovala vůbec nic z čehokoliv, co je
představitelné v pozitivním stavu, nebo z toho, jak oni či jakékoliv sentientní entity -
jak navenek, tak i niterně - vypadali. Protože neexistovala žádná zevnější ani niterná
podobnost s nikým a ničím ve Stvoření ani pseudostvoření a protože tyto fabrikáty
bylo možné jasně odlišit i od všech zvířecích forem a obsahů, nazvali je pseudotvůrci
‚tvory‘. Tito tvorové byli zfabrikováni takovým způsobem, že jejich sentience byla
umístěna do zvláštního typu duchovní, duševní a genetické sféry, která předem
vyloučila vstup čehokoliv pozitivního a dobrého. V tomto ohledu byly v jejich druhu
sentience obsaženy jen velmi elementární prvky pozitivní povahy. Nakolik je
z hlediska duchovního stupeň sentience určován schopností jedince poznat, chápat a
přijmout Mne jako Pána Ježíše Krista a poznat, chápat a přijmout Můj pozitivní stav, a
kvůli úplně negativnímu stupni jejich sentience v tomto konkrétním smyslu, je
odpověď na tuto otázku ‚ne‘.
Tak jednoduché to však není. A tohle nás přivádí k části ‚ano‘ naší dvojsmyslné
odpovědi. Jak víš, žádný sentientní život nemůže, ani nesmí existovat bez určitého
stupně vědomí, i když na nevědomé úrovni, něčeho pozitivního a dobrého. Tento
faktor, o němž bylo diskutováno mnohokrát dříve, pramení z faktu, že nic takového,
jako je absolutní zlo nebo něco absolutně negativní, neexistuje. Existuje pouze
Absolutní Dobro a Absolutní Pozitivnost.
Aby tací tvorové byli obdařeni životem, i když je to pseudoživot, bylo nutné zachovat
nepatrný stupeň té části života, který vznikl z pozitivního stavu a v pozitivním stavu.
Výše jsme uvedli, že do jejich druhu sentience byly zahrnuty jen základní prvky
pozitivní povahy. Tyto prvky byly dostatečné k tomu, aby jim daly život, ne však
dostatečné k tomu, aby vynikl jakýkoliv jasný pocit čehokoliv dobrého a pozitivního.
Toto jsou ty elementární prvky, které Já použiji a které znovu roznítím či znovu
probudím do té míry, že vstoupí do plně vědomé sféry mysli těch tvorů a budou
využity k expanzi jejich sentience s větším stupněm jejich pozitivních aspektů.
Dovol, abych ti něco pověděl. Před určitým časem jsem otevřel v Nové škole zvláštní
oddělení, které se specializuje výhradně na záležitosti těchto tvorů. Členům tohoto
oddělení je přidělena role vykonávat rozšiřování sentience těch tvorů prostřednictvím
zvláštního typu duchovního, duševního a genetického přepojení jejich sentientní mysli,
a to takovým způsobem, že budou schopni rozlišit, pochopit a přijmout Moji Novou
Přirozenost a přirozenost Mého pozitivního stavu. Ze stanoviska vašeho pojímání času
je to tak trochu zdlouhavý proces, přesto je při dosahování tohoto cíle velmi efektivní a
účinný. Nedávno tento proces propojení a restrukturalizace podstoupil velký počet
těchto tvorů s následnou konverzí do pozitivního stavu.
Takže toto je, Petře, první část odpovědi na otázku Beth Ann. Do této první části chci
zahrnout i vysvětlení termínu ‚sub-tvorové‘. V jednom časovém bodu, krátce po
uvěznění pseudotvůrců, ‚prominentní‘ členové pekel, kterým pseudotvůrci odevzdali
svou moc, postavení a vládu a kterým odevzdali 80% svého poznání a kteří se nyní
nazývají renegáti, se rozhodli dále experimentovat s dostupným genetickým
materiálem pro zfabrikování svého vlastního druhu entit.
Avšak 80% poznání, které měli k dispozici, nestačilo na to, aby je dostalo v tomto
ohledu zcela na úroveň pseudotvůrců. Chybějících 20% ve skutečnosti obsahovalo
většinu tajemství procesu tvorby pseudoživota.
Renegáti měli k dispozici jen některé počáteční prvky (kvůli rozlišení je budeme
nazývat renegáti, i když v té době ještě renegáty nebyli). Během pokusů renegátů
zfabrikovat novou rasu entit, které by byly jejich podobou a obrazem, uspěli ve svém
úsilí jen částečně. Důvodem, proč nebyli zcela schopni uspět ve zfabrikování někoho
takového, jako byli tvorové pseudotvůrců, bylo to, že v procesu svých pokusů úplně a
kompletně vyloučili všechno pozitivní a dobré. Renegáti nebyli/nejsou ochotni
přijmout fakt, že jakýkoliv typ života může a smí vzniknout jen s tím, že bude
obsahovat něco pozitivního a dobrého, dokonce i kdyby to bylo v nejnepatrnější míře.
Zoufale chtěli dokázat, že mohou a smějí zfabrikovat někoho plně sentientního, aniž by
obsahoval cokoliv pozitivního, omezili se jen na čistě negativní a zlé stavy a extrahovali
z genetického materiálu jen to, co se ani nepatrně týká něčeho pozitivního.
Po několika pokusech a početných selháních se renegátům podařilo zfabrikovat kvazi-
sentientní životní formy, tak zvané sub-tvory. Důvodem, proč se tak nazývají, je, že
niterně i navenek vypadají jako karikatury tvorů zpočátku zfabrikovaných
pseudotvůrci. Jaký je duchovní, duševní a osobní status těchto sub-tvorů? Protože
v procesu jejich fabrikace byly použity jen negativní prvky a byla jim nadělena pouze
pseudoenergie, mají tito sub-tvorové jen velice elementární inteligenci a schopnost
vůbec něco pochopit a je třeba nad nimi neustálý dozor. Jsou porovnatelní s lidskými
tvory, kteří jsou ve stavu mírné až vážné vývojové vady. Tyto nepříznivé lidské stavy
jsou ve skutečnosti souvztažnostmi těchto sub-tvorů.
V peklech jsou však tito sub-tvorové schopni naučit se vykonávat podřadné práce.
Změnili se tedy na otroky jiných tvorů a renegátů, a tak pro ně vykonávají tento typ
úloh. Za jejich současně existujících duchovních, duševních a osobních stavů nejsou
schopni Mne anebo Můj pozitivní stav pochopit, a tedy ani přijmout. Toto je odpověď
‚ne‘ na otázku Beth Ann. Avšak Já kvůli Svému Absolutnímu Soucitu a Milosrdenství
nemohu dovolit, aby byli eliminováni jako obyčejná zvířata. V těchto sub-tvorech
potenciálně existuje schopnost, která by je mohla dovést k rozvinutí pojmu ‚já jsem‘.
Z toho pojmu by Mne - v Mé Nové Přirozenosti - a Můj pozitivní stav byli schopni
pochopit a přijmout. Proto, až nastane čas natrvalo zrušit negativní stav a jeho typický
lidský život (v jeho čistě negativních aspektech), budou tito sub-tvorové umístěni do
nemocničního oddělení Nové školy, kde jim Já osobně poskytnu některé dodatečné
duchovní, duševní a genetické prvky, které by byly včleněny do jejich genetické
struktury a ze kterých by byli schopni rozvinout úplnou sentienci, jak je tomu
v pozitivním stavu.
V prvním kroku této důležité práce bude do sféry chápání jejich právě se vyvíjející
sentientní mysli implantována idea, prostřednictvím které jim bude položena otázka,
zda si přejí a touží ze své vlastní svobodné vůle a volby být a existovat jako výlučně
pozitivní entity, umístěné do života pozitivního stavu. Protože jejich původní genetický
kód, jak byl do nich implantován renegáty, silnou touhu být a existovat, nezáleží v jaké
modalitě života, všichni přijmou tento nový pozitivní stav. A toto je část ‚ano‘ Mé
odpovědi na první otázku Beth Ann.
Výše uvedené vysvětlení termínů ‚tvorové‘ a ‚sub-tvorové‘ se vztahuje na tu dobu,
která se odehrávala buď před Mým Prvním příchodem, anebo dříve, než dospěla do
své plodné zralosti Moje Nová Přirozenost. Po tomto a po stvoření Mého Nového
vesmíru, a po vypuštění pseudo-tvůrců a než pseudotvůrci zfabrikovali svůj nový
pseudovesmír, zfabrikovali renegáti odlišnou rasu tvorů s následnou fabrikací odlišné
rasy sub-tvorů.
Protože tyto nové výtvory se nepodobají ničemu, co bylo předtím v jsoucnu a bytí a
v pseudojsoucnu a pseudobytí, a nejsou srovnatelné s nikým ani s ničím jiným, přesto
se také označují jmény ‚tvorové‘ a ‚sub-tvorové‘, aby se odlišovali od všech ostatních.
Důvodem, proč se také nazývají těmito jmény, i když nejsou v ničem jako ostatní
tvorové a sub-tvorové zfabrikovaní předtím, je to, že byly pro jejich fabrikaci použity
stejné metody a procedury jako při těch ostatních - až na to, že byli vytvořeni ze zcela
jiného materiálu.
Tito nově zfabrikovaní tvorové a sub-tvorové jsou ve své struktuře v porovnání
s předcházejícími mnohem pseudovyvinutějšími a pseudovychytralejšími. Přestože
jsou plně sentientními, je jejich sentience založena na vědomí jiné úrovně zel a
nepravd, které nebyly do toho okamžiku k dispozici, ani je nebylo možné extrahovat.
Protože však ve skutečnosti jakýsi pocit ‚já jsem‘ mají, i když je zakořeněn v naprostém
zlu a nepravdě, budou schopni, až nastane čas, pochopit a přijmout Moji Novou
Přirozenost a život Mého pozitivního stavu.
V peklech však existuje třetí kategorie tvorů a sub-tvorů. Tato kategorie pochází
z lidské rasy - z některých lidí, kteří byli povahově tak nesmírně negativní, zlí a
podvodní a kteří se tak zarputile ztotožnili se svojí opovrženíhodnou povahou, že po
příchodu do jednoho z pekel byli/jsou zvlášť ‚odměněni‘ svými pány genetickou
restrukturalizací, vedoucí k tomuto typu tvorů. Na druhé straně ti z lidské rasy, kteří
zcela selhali ve svém úsilí udělat svým pánům radost, ale kteří současně pohrdli a
odmítli všechno pozitivní a dobré, byli/jsou po svém příchodu do pekel geneticky
restrukturalizováni na výše uvedený typ sub-tvorů.
Těmto bývalým lidem, změněným na tvory a sub-tvory, bude pomocí Mého zvláštního
stavu Soucitu a Milosrdenství ve vhodném čase obnovena ta část bývalé lidské
přirozenosti, která obsahovala vědomí jejich ‚já jsem‘, na kterém bude postaveno jejich
následné spasení s úplným pochopením a přijetím Mojí Nové Přirozenosti a Mého
pozitivního stavu.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvou vyčerpávající a objasňující odpověď. Její druhá
otázka se týká pojmu, který jsme použili na označení knihy Nové zjevení Pána Ježíše
Krista. Z toho či onoho důvodu jsme ji začali nazývat ‚Velká kniha‘. V lidské historii
neustálého boje s alkoholismem a ostatními početnými typy narkomanií bylo založeno
hnutí pod názvem ‚Anonymní alkoholici‘. Zakladatelé toho hnutí napsali knihu
obsahující filosofii Anonymních alkoholiků. Tato kniha se také jmenuje ‚Velká kniha‘.
Beth Ann se ptá, zda existuje nějaká souvislost - jakýsi předchůdce pozitivních
principů, obsažených ve 12 krocích - s Tvým Novým zjevením, obsaženým v naší Velké
knize.
Pán Ježíš Kristus: I když mezi těmi dvěma neexistuje žádná přímá souvislost, některé
paralely skutečně existují. Paralelu lze najít ve faktu, že zakladatelé Anonymních
alkoholiků si poprvé uvědomili duchovní kořeny a důvody v pozadí alkoholismu a
všech ostatních forem závislosti na něčem (drogách, nikotinu i hazardních hrách a na
všem ostatním). Zjistili fakt, že takové narkomanie anebo závislosti jsou reflexemi
úplné ztráty, odmítnutí, nesprávného chápání a zneužívání pravých duchovních
principů.
Proto je možné najít uzdravení z tohoto stavu jen opětovným nastolením správného
uvědomění a v opětovném napojení se na svůj duchovní původ a odevzdání svých
problémů Bohu - v našem případě Mně; a v tom, že bez těchto duchovních principů a
přijetí Boha je jedinec zcela bezmocný a ztracený. Pojmenování jejich knihy názvem
‚Velká kniha‘ v porovnání s jejich dalšími vydanými knihami nebo literaturou, se týká
spíše objemu písemného materiálu.
I když má v našem případě název ‚Velká kniha‘ též omezený spoluvýznam s jejím
kvantitativním objemem, tedy že je velká počtem obsažených stran, z čistě duchovního
hlediska, na základě způsobu, jakým je hodnocena v duchovním světě, ‚Velká‘ znamená
velká spíše co do kvality idejí a obsahu a toho, co zjevuje, než co do kvantity.
Tak jak neexistovalo žádné vědomí toho, že alkoholismus a všechny ostatní
toxikomanie jsou v podstatě duchovními chorobami, dokud to nezjevila a nedefinovala
‚Velká kniha‘ anonymních alkoholiků, tak stejně nebyly dostupnými a zjistitelnými
určitá vysvětlení, ideje, pojmy a principy, dokud nebyly zjeveny ve ‚Velké knize‘ Mého
Nového zjevení. A toto je rozsah, v jakém souvztaží. Žádné jiné srovnání anebo
souvztažnost mezi nimi neexistuje.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za toto vysvětlení. A poslední otázka přichází od Dana. Pro
naši lidskou mysl je tak trochu matoucí, když má pochopit představu, že jsme
angažováni a fungujeme na mnoha úrovních jsoucna a bytí a pseudojsoucna a
pseudobytí. Jak je to možné a do jaké míry je naše angažování se na dalších úrovních
porovnatelné s naším každodenním fungováním na naší vnější lidské úrovni? Toto je
velmi zajímavá otázka.
Pán Ježíš Kristus: Ano, je. A ano, z hlediska vaší lidské vnější mysli bude téměř
nemožné, abyste pochopili, jak se vaše angažování se na všech úrovních uskutečňuje.
Problémem vaší lidské vnější vědomé mysli je to, že jakmile ve svém každodenním
fungování na planetě Nula přecházíte v tom či onom čase z jednoho místa na druhé,
fungujete z pozice a z nitra časoprostorového kontinua. V té modalitě je vaše vnímání
lineární, a ne diskrétní. Vaše lidská vnější vědomá mysl neobsahuje žádnou představu
diskrétnosti a mnohorozměrné spojitosti. V praktickém smyslu rozlišujete a vnímáte
věci a události tak, jak se odehrávají tu či tam, v tom či onom čase. Žádná synchronnost
a simultánnost všech událostí není vnímatelná či pochopitelná vaším vnějškem, ze
kterého na denní bázi fungujete. Díky svým lidským omezením uvažujete současně i o
ostatních dimenzích a pseudodimenzích tak, jako by byly lokalizovány anebo
situovány někde tam venku, v nějakém vzdáleném koutě viditelného vesmíru.
Co je pro vás velmi těžké pochopit, je to, že všechny ty dimenze nejenže nejsou daleko
od vás ve smyslu dostupnosti vašeho vnímání, ale jsou vedle vás, kolem vás a ve vás, i
když v odlišném stavu a procesu, než jste vy. Vaše lidská percepční omezení vám
nedovolují vidět je či slyšet, anebo je navenek cítit.
V tom smyslu je vaše angažování se ve vnějším lidském životě jako Mých pravých
reprezentantů omezeno přibližně na 5 procent nebo i méně. Zbývající části vaší mysli a
pseudomysli (zbylých 95 procent anebo více) jsou zaangažovány někde jinde a
v nějakém jiném čase. To někde jinde a v nějakém jiném čase není tam někde venku,
anebo někdy tehdy (toto je velmi těžké vysvětlit!), ale je to - budiž to řečeno ještě
jednou - přesně s vámi, kolem vás a při vás.
Proto pro vás vůbec není těžké být přesně v tomtéž okamžiku na mnoha místech,
v mnoha stavech, kondicích, časech a paračasech, protože jsou s vámi všechny
přítomné zde a nyní (tedy jak bys to pověděl tak, aby ses vyhnul časoprostorově
vázanému chápání toho, o čem mluvím?).
Co se vašeho lidského chápání týče, nejbližší, ale současně nejvzdálenější příklad
můžete nalézt v něčem takovém, jako jsou rádiová, televizní a telefonní zařízení.
Například, rozmlouváte po telefonu s někým, kdo sedí anebo stojí několik tisíc mil od
vás a kdo je v jiném prostoru a v jiném čase a na jiném místě nežli vy. A přece tu osobu
slyšíte ve svém vlastním čase, svým vlastním sluchem a ve svém vlastním prostoru
přesně tehdy, kdy on/ona slyší vás ve svém vlastním čase, prostoru a svým sluchem.
Anebo vezměte si například různé frekvence a vlny, na kterých je postaveno sledování
televize a poslouchání rádia. Svýma očima, anebo svýma ušima ty frekvence a vlny ani
nevidíte, ani neslyšíte. A přece jsou tam s vámi. A v nich nastává přímo ve vašem pokoji
přítomnost všech lidí a událostí na vaší planetě v tomtéž čase a na témže místě. A váš
vlastní obraz a činnosti jsou neustále přítomny se všemi ostatními v jejich čase a na
jejich místě. Abyste zjistili, že tomu tak je, vaše lidská vědomá mysl potřebuje zvláštní
typy zařízení, která zachycují všechny obrazy těch lidí a událostí a zpřístupňují je
vašemu vidění a slyšení.
Takže v našem případě vždy, když jakýmkoliv způsobem odvrátíte svoji lidskou
vědomou mysl jinam, ať již prostřednictvím spánku, snění, soustředění se na nějaké
zvláštní ideje, anebo nějakými jinými způsoby, v tom okamžiku je vaše mysl intenzivně
zaangažována v ostatních dimenzích přesně tehdy, kdy jste okrajově zapojeni do svého
vlastního lidského zevního života. Abyste správně pochopili tento pojem, musíte se
odpoutat od svého zevního vědomého vnímání a přepnout na své niterné vnímání a
intuici. Pro vás je naprosto nemožné pochopit tento pojem pomocí vaší vnější mysli.
Ona zdaleka není stavěna tak, aby chápala cokoliv podobného. Proto by bylo velmi
těžké, ne-li nemožné, pokračovat nyní v této diskusi. Takže pro dnešek tuto diskusi
uzavřeme s přáním velmi příjemného dne vám všem.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za tento pěkný dialog. Bylo to velmi příjemné setkání.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog1.html