20. března 1999
Peter: Než položím nějakou otázku, chtěl bych se zeptat, nemáš-li něco, co bys chtěl
dodat anebo okomentovat?
Pán Ježíš Kristus: Děkuji ti, Petře, za optání. Ano, skutečně mám něco, co bych chtěl
dodat k tématu naší včerejší diskuse, zaznamenané v padesátém šestém Dialogu. Jedna
záležitost se týká Mých dvanácti učedníků. Jak sis včera povšiml, označili jsme některé
aspekty duchovních souvztažností devíti učedníků, přitom jsme vynechali poslední tři.
Jedním z důvodů, proč neexistují o několika učednících téměř žádné informace, hlavně
o posledních třech, je to, že jejich souvztažnostní význam se týkal něčeho, co bylo
tehdy nepochopitelné. Jak bylo uvedeno předtím, Stvoření i pseudostvoření bylo
v totální izolaci, separaci a do sebe uzavřené kondici, bez jakéhokoliv přímého
kontaktu mezi nimi. Jak také víš, prostředky souvztažností a symbolických zobrazení
byl udržován nepřímý kontakt. V tomto typu nepřímého kontaktu byly zakořeněny
ideje sjednocení, jednoty a integrace bez jejich přímého pociťování. A přece, pro
budoucí výsledek všeho souvisejícího s Mým Velkým plánem tohoto sjednocení,
integrace a jednoty bylo krajně důležité zachovávat v sentientních myslích takové
ideje. Kdyby takové ideje neexistovaly, pak by nebyl ani sklon, ani snaha dosáhnout
sjednocení, integrace a jednoty, ani by neexistovala žádná potřeba eliminovat
negativní stav anebo aktivovat plnost a kompletnost života pozitivního stavu. Takové
ideje byly udržovány pomocí zmíněných souvztažností a symbolických reprezentací.
Poslední tře učedníci byli souvztažnostmi a reprezentacemi těchto faktorů sjednocení,
integrace a jednoty. Ve vztahu k sentientní mysli reprezentovali především tyto
faktory. jak víš, sentientní mysl byla rozdělena do tří aspektů - nejniternějšího-
duchovního, vnitřního a zevnějšího. V lidské sentientní mysli byl k těmto aspektům
přidána pseudoduchovní, pseudovnitřní a pseudozevnější mysl. Struktura sentientní
mysli odrážela strukturu Stvoření a pseudostvoření. Anebo abych byl přesnější,
struktura Stvoření a pseudostvoření odrážela strukturu sentientní mysli. Kvůli
uzavření, izolaci a separaci těchto aspektů sentientní mysli měla struktura Stvoření a
pseudostvoření přesně tutéž formu.
V tomto smyslu tedy poslední tři učedníci reprezentovali tyto ideje, nejen pokud šlo o
sjednocení, integraci a jednotu sentientní mysli, ale i všech dimenzí Mého Stvoření a
pseudostvoření. Všech dvanáct učedníků současně ve své úplnosti reprezentovalo a
všichni souvztažili s ideou eliminace negativního stavu a s eliminací hrůzné složitosti
lidské sentientní mysli, které přidaná pseudosentientní mysl blokovala a uzavírala
přímý přístup. Opět řečeno, taková idea musela být vrozena nejen sentientním myslím
někde, ale hlavně a zvlášť lidské sentientní mysli. Bez ní by nemohl být spasen žádný
lidský tvor. Určitým tajemným způsobem můžete tento proces vnímat jako proces
spásy lidí pomocí odstranění jejich pseudosentientních myslí ze strukturální formy
jejich původní mysli. Jak víš, tato pseudomysl byla pro ně geneticky vyfabrikována
prostřednictvím speciálních typů duchovních souvztažností.
Na druhé straně, jak bylo uvedeno několikrát předtím, jakýkoliv proces eliminace
negativního stavu a pseudosentientních částí lidské mysli může započít a uskutečnit se
jen z pozice zmíněného sjednocení, integrace a jednoty. Důvod pro tuto potřebu byl
vysvětlen v předešlých dialozích. Mých dvanáct učedníků odráželo tuto nutnost.
V tomto ohledu číslo 12 souvztaží s těmito faktory. Jak vidíš z tohoto vysvětlení,
všechno, co jsem konal během Svého života na planetě Nula, jsem konal s jedinou věcí
na paměti - spasit a zachovat všechny sentientní mysli, jakož i lidi, a vytvořit
předpoklad pro sjednocení, integraci a jednotu všech za účelem totální a kompletní
eliminace negativního stavu a všech negativních aspektů lidského života, zakotveného
v existenci jeho pseudosentientní mysli.
Druhá záležitost, která potřebuje další upřesnění, se týká role, kterou hrál Jidáš
Iškariotský. Všichni v křesťanském světě ho považovali za nejstrašnější a nejvíce
zavrženíhodnou osobu, která si zasloužila, aby byla odsouzena navěky hořet
v pekelném ohni. Takto ho vykreslují všichni nábožensky smýšlející lidé. Soustřeďují
se jen na tu část příběhu v Evangeliích, která se týká jeho zrady, zaprodání a
sebevraždy. Nikdo nevzal v úvahu, že se kál, cítil výčitky svědomí a vrátil 30 stříbrňáků
nejvyššímu knězi a starším, kteří mu zaplatili, hodil je doprostřed chrámu a potom se
oběsil. A přece mají všechny tyto události hlubší duchovní význam a souvztažnosti.
Především nezapomínejte, že někdo musel souhlasit s tím, že bude hrát roli toho, kdo
Mne zradí. Konec konců jsem se s Jidášem dohodl, že se tato situace z některých velmi
důležitých duchovních důvodů uskuteční. Jidáš souhlasil nejen s tím, že Mne zradí, ale
že ponese všechny důsledky, výsledky a následky takové zrady. Bylo to učiněno
s pochopením, že pokud se tento proces završí, bude spasen a zproštěn údělu
prokletého a odsouzeného člověka.
Pokud by byl takový, jak ho vykreslují všechny církve a náboženské sekty, nebyl by
nikdy schopen pocítit výčitky svědomí za to, co udělal. Každý, kdo má negativní povahu
anebo kdo byl původně pro ten účel zfabrikován v peklech, je zfabrikován s totální
neschopností cítit nějaké výčitky svědomí. Ve vašem lidském životě se takový stav a
taková tendence - neschopnost pocítit výčitky svědomí - projevuje v životě
antisociálních či psychopatických osobností. páchají své ohavné a hnusné skutky bez
jakéhokoliv pocitu výčitek svědomí či pocitu viny. Pokud je taková osoba v negativním
stavu a je mu oddána a žije podle jeho pravidel, není schopna pocítit anebo vyjádřit
výčitky svědomí a/anebo pocit viny. Aby měla takovou zkušenost, musela by být
vytažena z negativního stavu a duchovně, duševně a geneticky propojena a totálně
změněna čili znovuzrozena. S Jidášem to tak nebylo. Vyjádřením svých výčitek svědomí
do úplné krajnosti - spácháním sebevraždy - jasně demonstroval, že nebyl čistě
negativní a neměl zlou přirozenost.
Podívejme se na některé z duchovních souvztažností toho, co Jidáš zobrazoval a jak se
choval. Jak víš, nosíval zvláštní krabici, do které ochotní jedinci házeli peníze. Takže
Jidáš měl na starosti naše materiální a fyzické potřeby - nákup jídla, oblečení a všech
ostatních nutností pro naše lidské tělo. Tato pozice znázorňuje nejzevnější požadavky
co do péče o nejexternější faktory celistvosti jedincova ducha, duše a těla. Protože jsou
to nejexternější a nejzevnější faktory života každého jedince, bez náležitého ohledu na
jejich niterné a intermediální protějšky mají příležitostně tendenci přehlížet duchovní
a duševní faktory života.
V okamžiku, kdy jsou takové faktory zanedbány anebo přehlíženy, negativní stav,
zakořeněný v tomto zanedbávání a přehlížení, převezme vedení a na základě toho
faktu připraví každého, kdo je v takovém stavu, na zradu pozitivního stavu anebo,
v tomto případě, na zradu správných duchovních principů, které tvoří základ možnosti
jakéhokoliv života. Jak víš, peníze jsou krví a životem negativního stavu či jeho
falešnou duchovností. Jestliže vložíte všechny své naděje a snahy do peněz a učiníte je
cílem svého života, ztratíte jakýkoliv smysl toho, v čem spočívá pravý život. V tom
případě se stanete negativními a váš život bude ovládán zly a nepravdami.
Takže Jidáš měl na starosti peníze, tím reprezentoval a ilustroval faktor důsledku
zaobírání se takovými neduchovními věcmi bez ohledu na jejich duchovní kořeny.
Nejvyšší kněz a starší v této konotaci symbolizují souhrn negativního stavu, který
hledá všemožné i nemožné prostředky, aby zničil pozitivní stav, zde reprezentovaný
Mnou.
Jen co máte peníze a ty se stanou vládnoucím faktorem vašeho života, nastolíte stav
závislosti a propadnutí penězům a to vás uvádí do stavu neodolatelné touhy mít více a
více peněz. V okamžiku, kdy se stanete otrokem svých vlastních žádostí, uděláte
cokoliv, abyste je uspokojili, dokonce do té míry, že zradíte nebo zaprodáte tak říkajíc
svou vlastní matku a otce. V tomto případě zrazujete Mne. Tento faktor je pěkně
znázorněn těmi, kdo propadli alkoholu, drogám a ostatním typům látek; jsou schopni
spáchat jakýkoliv zločin, aby uspokojili svůj návyk. v tomto ohledu můžete považovat
Jidáše za zcela prvního jedince, který souhlasil se zobrazením a demonstrováním toho
faktoru a vytvořením příkladu všech důsledků, výsledků a následků takových stavů a
podmínek.
Avšak v případě Jidáše byla situace mnohem hlubší, než bylo jen ilustrování důsledků
závislosti na penězích. Za prvé je to ilustrací důsledků odloučení od duchovních,
vnitřních a niterných faktorů života a obrácení se k externím, venkovním a zevnějším
faktorům. Za druhé je to ilustrací odloučení jedné části energií pozitivního stavu z jeho
celistvosti a její využití k fabrikaci jiného životního stylu, než je ten, který je základem
pozitivního stavu. Za třetí je to demonstrací důsledků osobního odvrácení se od Mne a
upřednostnění pseudobohů, zde představených penězi. Jak víš, peníze jsou
pseudobohem negativního stavu a jeho lidského života. Ve vašem případě na planetě
Nula je všechno ovládáno penězi. Abyste ve svém lidském životě přežili, nemůžete bez
peněz udělat ani krok. Takže v konečném smyslu je to ilustrací a demonstrací toho, co
se stane, jakmile se smysl života vloží do něčeho, co nemá žádný smysl, v tomto
případě do peněz. Jidášův případ reprezentuje nejextrémnější důsledek takového
uspořádání, které má kořeny v přirozenosti negativního stavu.
To, že si Jidáš uvědomil svou hroznou chybu a pocítil výčitky svědomí, znamená, že
každý v pseudoživotě negativního stavu nakonec zjistí hroznou chybu, kterou udělal
aktivováním a uvedením negativního stavu do dominantní pozice. Po tomto
uvědomění bude ta část energie, kterou oddělili z celistvosti všech pozitivních energií,
zde představovaná 30 stříbrňáky, vrácena těm, kteří původně iniciovali takovou
aktivaci, v tomto případě pseudotvůrcům. To, že byly vráceny doprostřed chrámu,
znamená střed negativního stavu, do kterého se pseudotvůrci vrátili po svém
uvěznění. To, že nemohli vzít vzpomenuté peníze nazpět, znamená jejich neschopnost
dále využívat energie pozitivního stavu na další šíření svých pseudotvořivých snah.
Znamená to ale také jejich konečné uvědomění si faktu, že odpověď na jejich
existenciální otázku nelze najít v žádných externích, zevnějších, neduchovních,
materialistických a vědeckých faktorech, zde reprezentovaných těmi penězi. Z tohoto
důvodu nejenže je odmítnou přijmout nazpět jako něco, co by pro ně mohlo mít stále
ještě nějaký smysl, ale použijí je, obrazně řečeno, ke koupi pozemku na pochování
chudých lidí. To znamená, že nadobro a navždy pochovají všechny manifestace
negativního stavu i samotný negativní stav. Chudí lidé reprezentují všechny ty
manifestace. Ve zde diskutované konotaci chudí lidé fakticky ilustrují a demonstrují to,
že v pravé realitě své přirozenosti neobsahuje negativní stav vůbec nic a že je totálně
nesmyslný a bezcenný. Proto jediné, co lze s negativním stavem udělat, je navěky ho
pohřbít.
V doslovnější konotaci popsaných událostí týkajících se Jidáše je to také ilustrací a
demonstrací toho, jak negativní stav tenkrát oceňoval pozitivní stav a duchovní
principy života, které vyzařují z Mé Absolutní Přirozenosti. V tomto smyslu je to
ilustrací toho, jak Mne v té době negativní stav osobně oceňoval. Podle jejich názoru
jsem byl ubožákem, který neměl větší cenu než 30 stříbrných. 30 stříbrných byla
nejnižší cena, za kterou jste si mohli koupit něco, co mělo jen velmi malou hodnotu.
V tomto případě to byl kus pozemku, který nebyl dobrý na nic, anebo byl dobrý jen na
něco tak opovrženíhodného, jako je pohřbívání chudých lidí. jak tedy vidíš z tohoto
vysvětlení, příběh o Jidáši Iškariotském má mnoho významů. Do tohoto okamžiku
nikdo neznal pravé pozadí tohoto příběhu. Všichni jste se dívali na to, co se dělá na
scéně, aniž jste viděli anebo chápali něco z toho, co se dělo za scénou.
Peter: Ano, vidím to jasně. Je to pro mne překvapujícím zjevením.
Pán Ježíš Kristus: To tedy je, Petře. Jak však víš, se čtenáři křesťanské Bible nebo
islámského Koránu nebo kterýchkoliv dalších tak zvaných svatých knih je problém ve
faktu, že berou všechno, co je v nich obsaženo, jen doslovně. Brát to doslovně znamená
vidět věci na scéně, a ne za scénou. A v Mém Novém zjevení vám bylo přece všem
zjeveno, že by se v nich vůbec nic nemělo brát doslovně. Tím, že žijete ve fyzickém
zevním světě, kde se všechno manifestuje doslovně, není pro vás lehké obejít doslovný
význam a odhalit čistě duchovní význam, který je za scénou. Váš životní styl a
struktura vaší lidské mysli byly záměrně zkonstruovány takovým způsobem, abyste
byli schopni vidět a rozlišovat věci jen v jejich doslovné a zevnější konotaci. Nacvičit si
vidět za scénu a rozlišovat duchovní faktory všech takových událostí si vyžaduje hodně
času a ohromné úsilí.
Podívejte se však na velké duchovní nebezpečí, kterému v důsledku této situace
v současnosti čelíte. Jak tušíš, Petře, většina lidí patřících k různým náboženským
směrům bere všechno, co je v tak zvaných svatých knihách napsáno, doslovně, nikoliv
duchovně. Vezmi si například doslovné předpovědi v křesťanské Bibli, v židovském
Talmudu, v muslimském Koránu, ve svatých knihách buddhismu, hinduismu a
v kterýchkoliv jiných knihách. Jsou plny různých prorockých předpovědí o soudném
dni, Armageddonu, konci známého fyzického vesmíru, Mého Druhého příchodu pro
křesťany, příchodu Mesiáše pro Židy, příchodu Imáma Mahdího pro muslimy, příchodu
Krišny pro hinduisty a společného příchodu těch všech v jedné osobě pod jménem
Lord Maitreya.
Téměř dva tisíce let každý, kdo patřil k těmto různým náboženstvím, zcela marně čekal
a čekal a čekal, že se všechny tyto události a příchody uskuteční. Do tohoto data se však
žádný z nich nematerializoval. Na konci každého století, každého desetiletí, anebo při
jakékoliv nezvyklé události očekávali, že se všechny předpovědi nyní vyplní a že ta
chvíle je na dosah. Stav tohoto marného a beznadějného čekání vede mnoho lidí
k opačné krajnosti - k popření, že by se něco takového vůbec stalo, a také k popírání, že
by vůbec nějaký jiný druh života než fyzický, tělesný lidský život existoval a že když
někdo zemře, znamená to pro zesnulého konec života.
Nedávno se však objevila mnohem nebezpečnější situace. Někteří křesťané, Židé,
muslimové a ostatní fanatici se ve svém bláznivém zápalu dokázat pravdivost
doslovného významu zmíněných předpovědí v jejich tak zvaných svatých knihách
pokoušejí urychlit naplnění těch předpovědí v jejich doslovném smyslu, přitom chtějí
zinscenovat všemožné zmatky, války, teroristické aktivity a podobné události, které by
dokázaly správnost jejich očekávání. Protože jsou všichni čekáním na samovolné
splnění těch předpovědí unaveni, pokoušejí se s nimi něco udělat.
Takže křesťanští fanatici se například pokoušejí zinscenovat v Izraeli všelijaká
pobouření, aby si vynutili uskutečnění Mého Druhého příchodu. Jaká to bláznivá a
nesmírně nebezpečná představa! Židovští fanatici by chtěli postavit svůj třetí chrám
(První chrám postavil Šalamoun, ten byl zničen babylonskou armádou; Druhý chrám
byl postaven po jejich návratu z babylonského zajetí, ten chrám zničila římská
armáda), protože podle jejich předpovědí přijde Mesiáš jen po vystavení třetího
chrámu. Jediným problémem v této situaci je to, že třetí chrám musí být postaven na
stejném místě, na kterém stál první a druhý. Naneštěstí pro Židy stojí na tom místě
nejsvětější mešita muslimů.
Takže co si počít s touto situací? Existuje plán na násilné zničení mešity a postavení
třetího chrámu. Umíš si představit důsledky takového počínání? Kvůli všem těmto
bláhovým tendencím by mohla vypuknout totální válka, která by mohla zničit lidstvo,
jak ho znáte.
Mohu vás ubezpečit, že v současnosti existuje mnoho podobných plánů mezi
zmíněnými fanatiky, jak provést doslovnou aktualizaci a realizaci všech těchto
předpovědí v jejich doslovném smyslu. Mohu vás také ujistit, že toto jsou skutky
renegátů, kteří se pokoušejí z těch předpovědí vytlouci kapitál tím, že výrazně posilují
lidské systémy víry a jejich tendence brát všechno doslovně, nikoliv duchovně.
Kdyby nebylo Mé Božské Prozřetelnosti a jejích skrytých skutků, oni fanatičtí horlivci
by už ve zničení vašeho světa dávno uspěli. Nynější existující situace na vaší planetě je
však reflexí současně existující situace někde jinde, v jiných dimenzích zóny vymístění
a ve všech jejích peklech, jakož i v negativním stavu všeobecně. Je také výsledkem
občanské války, která zuří mezi pseudotvůrci a renegáty. Kvůli tomu se situace
s fanatickými horlivci stala nebezpečnější, než byla kdykoliv předtím. Nebuďte
překvapeni, když uslyšíte nebo zažijete více a více takových nebezpečných pokusů ze
strany zmíněných fanatiků. Můžete je považovat za prodlouženou ruku renegátů.
Všechno toto je dovoleno se udát, aby se zobrazily všechny důsledky nevhodného a
duchovně nebezpečného sklonu brát vše obsažené v takových svatých knihách
doslovně, a ne duchovně.
Vzhledem k těmto faktům vás jako Své pravé reprezentanty přímo Já prosím, abyste se
jakékoliv myšlenky a úvah o doslovném smyslu Bible nebo jakýchkoliv takových
svatých knih zbavili. Kdybyste měli nadále lpět na doslovném smyslu, podporovali
byste věc negativního stavu. I když následovníci Swedenborgova učení přijali fakt
duchovních souvztažností, podle kterých byly knihy Bible inspirovány a napsány, ještě
stále požadují, aby se doktríny jejich církve vyvozovaly z jejich doslovného významu.
To už není více vhodné dělat. Pomocí Mého Nového zjevení - ve Velké knize - jste byli
informováni, že doslovný význam Bible byl nahrazen doslovným významem Mého
Nového zjevení. Jen niterný, duchovní smysl takových knih Bible má trvalou platnost,
pokud je na ně pohlíženo ze správné duchovní perspektivy.
Jak víš, problémem niterného duchovního významu těch knih v Bibli je to, že byly
určeny na ovlivňování duchovních myslí, ne vnitřních a zevnějších myslích. Proto
poskytovaly potřebné spojení s pravou duchovní realitou Mého Stvoření jen Duchovní
mysli každého, vynechávajíce vnitřní a zevnější mysl. V té době tato informace
odrážela tehdy existující stav totální separace, izolace a uzavřeného systému, který
ovládal život všech dimenzí. Jak bylo uvedeno v jednom z předešlých dialogů, nejdříve
bylo potřebné nastolit toto uspořádání, aby se dala příležitost k objevení se životního
stylu odlišného od životního stylu stavu pozitivního.
Současně existující situace si však vyžaduje jiný přístup. V této životně důležité době,
kdy všichni stojíme na křižovatkách procesu volby a rozhodování, je absolutně nutné
do něj zahrnout i vnitřní a zevnější mysl každého. Pamatujte si, prosím, že i pozitivní
stav potřeboval být přiveden a umístěn doprostřed vnějšku, vlastně doprostřed
lidského života a negativního stavu vůbec. Jejich život je vnějšek.
Abychom si zopakovali, s ohledem na negativní stav a lidský život se nic nemůže udělat
z pozice mimo ně. Uskutečnit vůbec něco můžete jen z jejich nitra. A protože jejich
život má kořeny v zevnějšnostech, na základě logického požadavku tohoto uspořádání
musíte zaujmout pozici těch zevnějšností.
Ti z vás, kdo čtou a přijímají tři zdroje Mého Nového zjevení, tedy ti z vás, kteří jsou
Mými pravými reprezentanty na planetě Nula, se stávají ztělesněním tohoto důležitého
požadavku. Vy budete Mým prodlouženým ramenem v úplné zevnějšnosti lidského
života, jehož prostřednictvím budu vytvářet všechny složky potřebné k dosažení
našeho konečného cíle - eliminace negativního stavu a typických negativních aspektů
jeho lidského života a aktivace plnosti a kompletnosti stavu pozitivního.
Z tohoto důvodu vám poskytuji správné chápání všech těchto faktorů, hlavně těch,
které se týkají předpovědí tak zvaných svatých knih, abyste se nechytili do pasti
většiny lidských systémů víry. A zároveň abyste s tímto správným vysvětlením
připravili lidstvo na přijetí pravdy o těchto faktech, až přijde čas. Vaším životem a
přijetím těchto faktů je na tuto dobu připravujete.
Někteří čtenáři těchto Dialogů, Petře, naznačili, že ještě stále čtou Bibli, nacházejíce
v ní některé kontradikce mezi tím, o čem hovoříme a píšeme my, a tím, co je v Bibli
napsáno. Zapomněli, co bylo o takovém čtení řečeno v jednom z předešlých dialogů.
Bylo tam jasně naznačeno, proč může čtení Bible a sklon přijímat nebo soustřeďovat se
na její doslovný význam ohrozit váš duchovní život. Musíte se naučit, jak se takové
tendence zbavit a ostatním dát příklad, jak nebrat doslovně nic z toho, co je v Bibli a
jiných tak zvaných svatých knihách obsaženo.
Následkem lpění na doslovném významu Bible a všech ostatních tak zvaných svatých
knih vznikalo během celé jejich historie mnoho lidských tragédií. Doslovný význam je
předmětem početných, rozdílných, neslučitelných a protichůdných interpretací. Proto
jsou v lidské historii zdrojem hlavních konfliktů. Vy nechcete tuto tendenci podporovat
svým vlastním zvykem brát v úvahu a přijímat doslovný význam takových knih
v běžném slova smyslu.
Vy jste na této planetě za tím účelem, abyste zavedli životní styl, který není založen na
takovýchto interpretacích a chápání. Toto je důvod, proč vám jsou dány všechny tyto
důležité informace, obsažené konkrétně v těchto Dialozích a všeobecně ve dvou dalších
zdrojích Mého Nového zjevení. Málo jedinců na vaší planetě má tak velkou výsadu mít
tyto informace a takové chápání. Samozřejmě, někteří další, pokud by měli výsadu
přístupu k nim, by je mohli ze svých vlastních důvodů odmítnout. Toto se již v mnoha
případech stalo a ještě stane.
Abyste dosáhli svého cíle a svých záměrů, pro které jste byli předurčeni jako Mí praví
představitelé, pokorně vás prosím, neztrácejte čas čtením nebo studováním něčeho, co
se netýká vašich profesionálních potřeb a postavení, něčeho, co je v rozporu s obsahem
Mého Nového zjevení. Bylo by velice užitečné, kdybyste strávili většinu svého času
čtením a studováním Mého Nového zjevení. Tak byste nejen byli ušetřeni kontaminace
z obsahu takových čtení, ale hlavně byste uspěli v zavádění životního stylu shodného
s Mou Pravou Přirozeností a s přirozeností Mého pozitivního stavu. Pro to je vás
zapotřebí nejvíc.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvou aktuální připomínku. Je dnes ještě něco
k probrání?
Pán Ježíš Kristus: Ne, Petře, to je všechno. Přeji ti nádherný den.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog1.html