5. března 1999
Peter: Jako dosti zajímavé bych Ti dnes rád předložil pro Tvé uvážení dvě otázky. O
jedné jsem už delší dobu přemýšlel, ale teprve včera, kdy jsem dostal e-mail od pana
Beneše, který klade velmi podobnou otázku, mi bylo jasné, že bych ji měl předložit
Tobě. druhá otázka, kterou již delší dobu kladla Heather z Rochesteru ze státu
Minnesota, má zcela opačný charakter, ačkoliv je poněkud spojena s první. Já se dívám
na tyto dvě otázky jako na dva extrémy funkce života a smrti. První otázka se vztahuje
na záležitost dobrovolného ukončení vlastního života (nikoliv za lékařské asistence, o
čemž byla diskuse dříve) a zda k takovému dobrovolnému ukončení dochází, nebo je-li
možné, v pozitivním stavu, jakožto i v negativním stavu podobným způsobem, jak je
tomu někdy v lidském životě na planetě Nula. Otázka Heather se vztahuje na záležitost
transplantace orgánů za účelem zachování lidského života nebo aby se v něm
pokračovalo dodatečnou dobu. Obě věci se týkají svobodné vůle a svobody volby buď
ukončit vlastní život, nebo v něm pokračovat. Jestliže jeden je ‚odsouzen‘, tak říkajíc,
k věčnému životu, má pak právo a výsadu skoncovat s tím životem navždy a navěky?
Jinými slovy, může si kdokoliv zvolit nebýt a neexistovat v absolutním smyslu poté, co
souhlasil vejít do svého individuálního a osobního života?
Pán Ježíš Kristus: První otázka o možnosti zvolit si ukončit vlastní život navěky či
nebýt a neexistovat v absolutním smyslu poté, co byl dán souhlas vejít do vlastního
života, obecně vyvěrá z nepochopení konceptu samotného života. Jak víte, Já jsem
Absolutním Životem v Sobě, Sebou, od Sebe a ze Sebe. Díky tomuto axiomatickému
faktoru jakýkoliv život, bez ohledu na to, jakého je druhu, v bodě svého původu smí a
může být odvozen pouze ze Mne. Za žádných okolností není možný jiný stav a proces
života, stejně jako jeho manifestování a zpřítomnění. Jak víte, dokonce i pseudoživot
negativního stavu a lidský život jsou možné jenom díky Mému Absolutnímu Životu.
Tato životní energie, jež neustále vyzařuje ze Mne, umožňuje produkování jakýchkoliv
jiných odvozenin života, z nichž také byly vyprodukovány pseudoživot a lidský život.
Jak se uskutečňuje individuální, jedinečný, neopakovatelný a personalizovaný život,
jaký se zračí v každé sentientní entitě ať pozitivní, či negativní nebo lidské? Jak si
vzpomínáte z naší rozpravy ve Čtyřicátém třetím dialogu, v Mém Absolutním Stavu
jsou vytvářeny a udržovány všechny ideje jakéhokoliv života, včetně sekundárních
idejí, jež by byly produkovány v budoucnosti sentientními entitami, v tomto případě
pseudotvůrci, specificky a obzvláště idejí lidských tvorů a jiných bytostí v negativním
stavu.
Než se ty ideje posunou ze svého stavu jedinečných idejí do procesu, jímž se uskuteční
a ztvární ve vlastním sentientním životě, je nastaveno rozpoložení pro uzavření
dohody být a existovat na věčnost. Tato dohoda se vykoná na jednom důležitém
základu či předpokladu. Případné sentientní entitě, ve formě zvláštních idejí, je
v rozpoložení bez času, prostoru a místa ukázán do veškerých možných podrobností
veškerý jedinečný a zvláštní obsah jejího budoucího života, který má trvat navěky.
Takže každá taková sentientní entita ví přesně, čemu bude čelit a jaký význam její život
bude mít. V průběhu tohoto zobrazení stojí sentientní entita před svou konečnou
volbou stát se, nebo se nestát, být, či nebýt, existovat, či neexistovat svým vlastním
individualizovaným, zosobněným jsoucnem a bytím.
Jakmile je volba učiněna pro jsoucno a bytí, pak se činí s pochopením a přijetím všech
podmínek, za jakých takový věčný život vchází do svého věčného uskutečňování se.
Jinými slovy, případná sentientní entita souhlasí být a existovat na věčnost, aniž by si
jakkoli přála upustit od svého jedinečného života. pokud původní idea této případné
sentientní entity nesouhlasí s těmito ukázanými podmínkami, pak se nepostupuje ke
svému stávání se svým vlastním, individualizovaným a personalizovaným sentientním
životem. Takže v tomto ohledu je zcela nemyslitelné, aby jakýkoli sentientní život měl
představu či přání ukončit svůj život v absolutním smyslu.
Nicméně zde jde ještě o něco jiného. protože jakýkoliv sentientní život ve svém
jedinečném uskupení je možný buď díky přímému nadělení ode Mne ve formě
zvláštního prvku vzatého z Mé Absolutní Přirozenosti a umístěného do relativního
rozpoložení, anebo z derivátů Mých Energií Životní Síly, použitých pro produkci
pseudoživota a lidského života, v absolutním smyslu je to Můj Život bez ohledu na to,
jak se na to díváte. Tím, že je to Můj Život, Já jsem přítomen v tom životě, ať je
v jakékoli formě, tvaru, stavu, procesu nebo rozpoložení. Kvůli této Mé přítomnosti
v každém nemohou takové myšlenky, jako je ukončení vlastního života v absolutním
smyslu, nikomu přijít na mysl. Bylo by to, jako bych Já učinil rozhodnutí nadobro a
navždy ukončit Svůj Absolutní Život. Umíš si představit ty důsledky, výsledky a
následky, kdyby bylo možné takový scénář uskutečnit? V takovém případě by nadobro
a navždy přestalo být a existovat i celé Stvoření se všemi svými dimenzemi a
multivesmírem i se všemi jejich příslušnými sentientními entitami. A protože dokonce
i pseudoživot negativního stavu a lidský život žijí a jsou naživu a jsou možné jen dle
Mého Absolutního Života, také by navěky zahynuly.
Protože jsem Absolutní a Můj Absolutní Život je zakotven v Mém Absolutním ‚JÁ JSEM‘
a protože Já vždy Jsem, podle definice a logiky této Absolutnosti je pro Mne nemožné
nebýt a neexistovat. Zároveň podle logiky tohoto uspořádání a rozpoložení není pro
žádnou sentientní entitu, která obsahuje Můj život a jež ním žije a je na živu, možné
nebýt a neexistovat. Faktorem této vzájemné souvislosti je zhola nemožné, aby nějaká
sentientní entita měla ve své mysli nějakou ideu anebo i jen přání nadobro a navždy
ukončit svůj život. Životní síla v každé sentientní entitě je taková, že již samou svou
povahou nevytváří nic jiného než neustálou absolutní touhu nadobro a navždy jakkoli
být a existovat. Jednoduše řečeno, žádná jiná touha, přání anebo tendence jí navěky ani
nemohou nebo neumí přijít na mysl. To jsou podmínky jsoucna a bytí sentientního
života.
V této záležitosti je tu ještě něco dalšího. Vaše otázka, Petře a Josefe, pochází z pozice
vašeho lidského života. Struktura a dynamika typického lidského života je taková, že
smí a umí produkovat takové stavy, jako je nuda, bída, utrpení, pocit marnosti,
nesmyslnosti a podobné nepříznivé stavy a pochody. Jestliže má někdo takovýto druh
zážitku, může to v jeho mysli vytvořit touhu takový život ukončit. Avšak, jak víte,
ukončením tohoto typu života nekončí jedinečnost toho života jako takového. Na
základě volby může být ukončena jen jeho lidská část, ale ne část pravého života, která
je v lidském životě obsažena. Nezapomínejte, že pravý život, obsažený v lidském
životě, činí lidský život vůbec možným. Protože část pravého života v životě lidském
pramení z Mého Absolutního Života, podrobuje se stejným podmínkám i situaci, jako
jakýkoliv jiný sentientní život, popsaný výše uvedeným způsobem.
Vaším problémem v tomto ohledu je, že nemáte absolutně žádné ponětí o tom, jak je
strukturován život v pozitivním stavu a na jakých druzích podmínek je založen. Pokud
vůbec máte nějaké představy o tom, jaký je život pozitivního stavu, pak jsou zcela
nesprávné a ani zdaleka se nepřibližují realitě toho života. Protože žádné spolehlivé
anebo pravdivé poznatky o obsahu a způsobu života v pozitivním stavu nemáte, jevíte
tendenci do něho promítat tytéž stavy, procesy a podmínky, které jsou vlastní vašemu
lidskému životu. Tedy jen z pozice vašeho lidského života vám taková otázka o
možnosti ukončit svůj život může vůbec přijít na mysl. Nikdo v pozitivním stavu nikdy
nechtěl anebo by nechtěl takové myšlenky, přání nebo tužby uplatňovat. Všichni přece
dle své vlastní svobodné vůle a volby souhlasili s tím, že je navěky mít nebudou. Jinak
by nikdy nevešli ve své vlastní jedinečné, zosobněné a individualizované jsoucno a
bytí.
Nepřítomnost jakýchkoliv zkušenostních anebo teoretických poznatků o pravé
struktuře a dynamice života pozitivního stavu byla ve vaší mysli vytvořena záměrně,
abyste neukončili svou dohodu účastnit se lidského života. V podstatě to bylo to, jak
vám to bylo ukázáno předtím v těchto Dialozích, pro vaši vlastní ochranu. Pokud byste
měli vědět, jaký je život v pozitivním stavu nebo čím vůbec je, nebyli byste schopni
splnit své poslání na planetě Nula a vykonat svou důležitou práci pro Mne během
svého pobytu tam. Je pro vás o mnoho snazší lidský život vydržet, jestliže takové
poznatky nemáte. Jinak by se váš lidský život stal natolik nesnesitelným a
netolerovatelným, že byste skutečně měli tendenci ho ukončit. V tom případě byste ve
svém poslání bídně selhali.
Protože nemáte žádné hmatatelné anebo realistické srovnání mezi vaším lidským
životem a jakýmkoliv jiným typem života, váš lidský život se prozatím stává jedinou
realitou, která vám dává - přinejmenším do určité míry - nějaký smysl. Tak jste schopni
ochotněji přijmout cokoli, co se odehrává během vaší účasti ve vašem lidském životě.
Ve chvíli, kdy vám bylo poskytnuto Mé Nové zjevení, byla vám všechna tato fakta
zpřístupněna, takže nyní víte, v čem celý lidský život i negativní stav spočívá. Pro svou
vlastní ochranu a kvůli úspěšnému završení svého poslání si však na své lidské vědomé
úrovni povahu, strukturu a dynamičnost života pozitivního stavu ještě stále
neuvědomujete. Jen na své niterné, duchovní úrovni jako Moji praví představitelé jste
schopni ji rozeznat. Avšak prozatím, dokud vaše poslání není zvršeno, se toto poznání
do vaší lidské vědomé mysli nedostane. Jde o uvědomění si, že přirozenost pozitivního
stavu je taková, že poskytuje všem svým obyvatelům nekonečně vzrušující,
produktivní, tvůrčí a inovační možnosti pro jejich rozvoj a vývoj, což jim dává neustálé
podněty navěky pokračovat ve svých životech. Pročež například nemohou zažít pocity
vyčerpanosti, nudy, marnosti, únavy, nečinnosti, nesmyslnosti a podobné pocity, tak
jasně viditelné a zřetelné v lidském životě, které by je vedli k závěru, že jejich život
nemá žádný smysl a žádný význam, a proto by měl být ukončen.
Dokud nebylo negativnímu stavu a lidskému životu dovoleno vejít ve své
pseudojsoucno a pseudobytí, nebylo dovoleno mít takové myšlenky, pocity, přání a
tužby. Existuje zřejmý důvod, proč bylo dovoleno, aby se vynořily v lidském životě
zvlášť a v negativním stavu obecně. Takové stavy odrážejí iluzorní a neskutečné
podmínky, na kterých je založen a zřízen jejich život. Pokud žijete v iluzi života, pokud
nemáte žádnou zkušenost ohledně povahy pravého života a o čem všem ten život
vlastně je, v takovém rozpoložení je myslitelné vytvořit ideu ukončení toho typu
pseudoživota. Podívejte se však na to takhle. Co ve skutečnosti toužíte ukončit? Pravý
život? Nikterak! To, co toužíte ukončit, je iluzorní, neskutečný život.
Tužba ukončit iluzorní život odráží dočasnost jeho kondice. Umíte si představit scénář,
ve kterém by měl lidský život i pseudoživot negativního stavu stejné podmínky a
uspořádání jako pravý život? Nikdo by nechtěl takový život ukončit. V tom případě by
negativní stav nemohl být nikdy eliminován, protože by bylo rozhodnuto, aby byl a
existoval navěky. V tom případě by se tedy nemohla nikdy uskutečnit ani plnost života
pozitivního stavu.
Pamatujete se na podmínky, za jakých bylo dovoleno, aby negativní stav vešel do svého
vlastního pseudojsoucna a pseudobytí? Podmínkami bylo na přechodné a dočasné
bázi ilustrovat jiný typ života, odlišný od života pramenícího ze Mne. Toto byla
závazná dohoda mezi námi všemi. Na základě této závazné dohody si ti z vás, kteří
dobrovolně souhlasili, že se zúčastní toho života, nepamatují, že byla taková dohoda
uzavřena, anebo že jste ji uzavřeli na základě své vlastní svobodné vůle a volby. Kvůli
pomíjivosti a dočasnosti života negativního stavu a lidského života byla do mysli
každého zúčastněného v tomto životě - také na základě závazné dohody a volby -
vložena potřeba jeho ukončení, aby se tak navěky nikdy nemohla stát skutečností
žádná představa pokračovat v něm nadobro a navždy.
Jestliže zvážíte logiku tohoto uspořádání a přijmete fakt, že negativní stav a typický
lidský život jsou ve skutečnosti iluzí života, a ne životem samým od sebe a samým o
sobě, kde pak skončíte? Skončíte u iluze života, a ne u samého života. Můžeš vidět
logiku této situace?
Peter: Rozhodně, dává to dokonalý smysl. A co dobrovolná sebevražda?
Pán Ježíš Kristus: Z hlediska duchovního všechny formy sebevraždy, a do určité míry i
vraždy, pocházejí z představy o dočasnosti lidského života a pseudojsoucna a
pseudobytí negativního stavu. Jestliže lidská mysl obsahuje představu iluze života, ne
života skutečného, jestliže ani lidem a ani žádným jiným tvorům v zóně vymístění není
k dispozici žádné zkušenostní poznání a chápání skutečného života, tak potom takový
život je v procesu svého neustálého znehodnocování. V takovém případě se život, jak
ho znáte vy, stává bezcenným a nehodným toho, aby se žil, anebo v případě vražd, je
možno se ho zbavit bez jakýchkoliv výčitek svědomí. Co vlastně zabíjíte? V konečném
smyslu nic. Zabíjíte jen prázdnou představu, bezvýznamnou iluzi. Takto si lidé na své
nevědomé a velmi často i na své vědomé úrovni zdůvodňují své vražedné a
sebevražedné sklony. Tyto sklony nejsou ničím jiným než reflexí pravé přirozenosti
negativního stavu a jeho konečného produktu - lidského života. Pokud by neměly
sloužit k nějakému důležitému poučení, jak to bylo vylíčeno, a k potřebě každého
poznat rozdíly mezi různými formami životů a pseudoživotů, takové pseudoživoty by
skutečně byly bezcenné a bezvýznamné. Jak to bylo mnohokrát v celém Mém Novém
zjevení uvedeno, jasně všem ukazují, co si nezvolit, jakým nebýt, jak neuvažovat, jak
necítit, jak se nechovat a jak nežít život. Jen v tomto znázornění je jejich hodnota.
Mluvíce o sebevraždách, sebevražda v lidské kultuře až na několik málo výjimek vždy
byla považována za něco negativního, nevhodného či dokonce špatného. Odsuzující
postoj vůči sebevraždě byl vždy tak trochu krutý. To, zda je takový akt ukončení
vlastního života, ať jde o jakýkoliv jeho typ, odsouzeníhodný či nikoliv, je z duchovního
hlediska určován, jak i ve všem ostatním, motivačními a intenčními faktory. Pokud
sebevražda slouží jako prostředek pomsty někomu, jeho potrestání a vyvolání pocitu
viny v něm či z podobných sobeckých a negativních důvodů, pak se podobným aktem
osoba páchající sebevraždu sama odsuzuje do jednoho z pekel, kde ponese důsledky
takových nenáležitých, sobeckých, negativních a/nebo zlých úmyslů a motivací. Další
typy sebevražd, podobně jako i případy lékařem asistované sebevraždy, jsou buď
neutrální nebo ilustrují něco důležitého z lidského života a negativního stavu. V tom
případě je dotyčnému dána možnost volby vstoupit do zvláštního oddělení Nové školy,
která se specializuje na tyto typy záležitostí.
Samozřejmě ukončení vlastního lidského života skrze sebevraždu je bez ohledu na to,
jaké motivační nebo intenční faktory jsou základem takového činu, vždy na základě
dohody. V některých případech je to dovoleno pro ilustraci a demonstraci důsledků
takových faktorů a toho, jak neukončit svůj život. Kvůli individualizaci a zosobnění,
jako i ve všem ostatním, co tvoří základ takových činů, je jasné, že je to mezi Mnou a
každým jedincem, který páchá takový čin. Proto by pro vás bylo nevhodné kohokoliv
v tomto ohledu soudit anebo se pokoušet v tomto určitém čase o tom více hovořit.
Peter: A co transplantace orgánů?
Pán Ježíš Kristus: Do určité míry jde o totéž, o čem byla řeč výše. Fakticky je to druhá
strana stejné mince. Jestliže vezmete v úvahu, že lidský život je jediným životem, který
je vám dán k dispozici; a jestliže nemáte ani ponětí o žádném jiném typu života ani o
tom, jak je strukturovaný a prožívaný a zda vůbec existuje, paradoxně byste měli ve
své mysli obě tendence jak k ukončení, tak i k prodlužování svého života, pokud je to
jen možné. Na straně jedné máte tento pocit marnosti a nereálnosti svého lidského
života, a zároveň vaše lidské tělo na tomto životě lpí, protože ví, že je to jediný život,
který má. Touží ho tedy prodlužovat tak dlouho, jak jen je to možné.
Je tu však ještě jeden paradox a s ním i důležité duchovní poučení. Jak víte, funkce
každého tělesného orgánu a taktéž funkce celého těla má nějakou důležitou duchovní
souvztažnost buď pozitivního, nebo negativního rázu, ba i obojího charakteru.
Zastavení funkce některého tělesného orgánu odráží fakt, že funkce, které ten který
orgán sloužil, z nějakých důležitých duchovních důvodů vyčerpala svou užitečnost a
dosloužila svému účelu, což znamená, že potřebuje být buď nahrazena, anebo
ukončena. V případě náhrady je potřebné získat a realizovat v životě dotyčné osoby
něco odlišného, anebo něco nového. Na základě předešlé dohody s další osobou, která
náhle zemře, anebo která se rozhodne darovat jeden ze svých duplicitních orgánů, je
vhodná a uskutečnitelná transplantace jejího orgánu nebo orgánů. Funkce toho
orgánu, který pocházel z mrtvé osoby, anebo od osoby darující svůj orgán, potřebuje
pokračovat v odlišném prostředí čili podmínkách. Jinak by to bylo plýtváním
drahocenné funkce poskytnuté těmto orgánům.
Nicméně objevuje se zde paradox: Lidské tělo chce přežít jakýmikoliv jemu
dostupnými prostředky, zároveň má však silnou a tvrdošíjnou tendenci odmítnout
jakýkoliv orgán, který nemá jeho kvalitu, přičemž nezáleží na tom, do jaké míry by
dotyčný orgán tomu tělu pomohl pokračovat v jeho životě. Proč je tomu tak? Jak víte,
duch a duše každého jedince jsou jedinečné a nekonečně odlišné. Tato jedinečnost a
odlišnost pramení z Mého jedinečného prvku, ze kterého byly stvořeny. Proto jsou
samotné a samy o sobě konglomerátem svých zvláštních a jedinečných schopností,
které jsou neopakovatelné. Díky tomuto faktoru si duch i jeho duše volí velmi
specifické a jedinečné tělo, shodné s jejich specifikou a jedinečnou přirozeností.
Jakékoliv přijetí čehokoliv cizího, co nepochází z konglomerátu všech prvků, ze kterých
pozůstávají, je považováno za hrubé porušení této jedinečné individuality a osobnosti.
Jinými slovy, vaše tělo a jeho orgány jsou uzavřeným systémem.
Ještě jednou připomeňme, že z duchovního hlediska je to záležitostí zosobnění a
individualizování vlastního jsoucna a bytí. Lidské tělo odráží tento důležitý duchovní
faktor. Proto navzdory faktu, že by kterýkoliv takový orgán mohl zachránit jeho fyzický
život, nemůže přijmout nic, co nepochází z originálního genetického materiálu, ze
kterého vzniklo podle návrhu svého ducha a své duše. Z toho důvodu musíte to tělo
krmit všemožnými speciálními léky, které by značně snížily jeho tendenci odmítnout
dotyčný orgán. A toto platí dokonce i u některých velmi běžných orgánů, které mají do
určité míry podobnou genetickou strukturu. I když je podobná, ještě stále není stejná.
Další záležitost při selhání některých tělesných orgánů ve výkonu svých funkcí a s nimi
spojené potřeby transplantace se týká velmi zvláštní duchovní souvztažnosti, jakou má
každý orgán. Jak bylo výše uvedeno, taková souvztažnost může mít jak pozitivní, tak
negativní ráz. Tento výrok musíte chápat tak, že jestliže kterákoliv osoba zodpovědná
za svůj život ve všech jeho aspektech, duchovním, duševním i fyzickém - tento
zanedbává nebo o něj náležitě nepečuje, anebo dělá všechno, co brání a vzpírá se
základním faktorům zodpovědným za tyto funkce, pak uvedené orgány začnou
selhávat. Takovým postojem dotyčná osoba ničí pozitivní duchovní souvztažnost
funkce orgánů a otevírá dveře tomu, aby začala fungovat negativní duchovní
souvztažnost funkce orgánů. Pokud v tomto případě nedojde v postoji té osoby
v určitém časovém bodě k nápravě, dotyčný orgán přestane v určitém okamžiku úplně
fungovat. Odtud tedy potřeba transplantace. V této určité konotaci má transplantace
orgánu význam negativní. Na duchovní úrovni to znamená nahrazení pravé a původní
funkce funkcí umělou, která pochází z vnějšku. Protože byly zanedbávány niterné
faktory - a to je čistě záležitostí duchovní - jakýkoliv orgán, který je uvnitř lidského
těla, má tendenci chřadnout nebo ochořet. v tomto smyslu je transplantace orgánu
ilustrací nahrazení niterných faktorů faktory vnějšími. Protože však žádný pravý život
nelze udržovat zevnějšími faktory, kdykoliv vložíte nějaký orgán do toho těla zvenku,
anebo v tomto případě od někoho jiného, kdo je mimo vás, tělo bude mít tendenci ho
odmítnout. Z toho důvodu to tělo musíte oklamat tím, že ho krmíte všemožnými
zevnějšími léky, které by odňaly anebo alespoň značně oslabily schopnost těla vše
přicházející z jeho vnějšku odmítnout.
Duchovní důsledek těchto faktů je úplně jasný. Pokud nedodržujete správné duchovní
procedury - z nitra navenek - skončíte zničením schránky, která slouží k manifestaci
vašeho ducha a vaší duše. A nejen to, ale hlavně svým nevhodným duchovním životem
podkopáváte správné duchovní vnímání jakékoliv reality. V tom případě je pravá
realita nahrazena realitou umělou stejným způsobem, jako pravý tělesný orgán ve
vašem vlastním těle, a je nahrazena něčím, co tam nepatří a co přišlo zvenku. Toto je
duchovní souvztažností transplantace fyzických orgánů. Z tohoto vysvětlení můžete
úplně jasně vydedukovat, že každá fyzická nemoc, ať je jakákoliv, má duchovní kořeny.
Vidím ve tvé mysli otázku, Petře, zda existuje nějaká pozitivní konotace transplantace
fyzického orgánu a/anebo nějaké fyzické choroby.
Peter: Ano, máš pravdu. Jsem na to zvědavý.
Pán Ježíš Kristus: Protože jakékoliv selhání čehokoliv, ať už duchovní, duševní,
fyzické anebo organické, je způsobeno negativními pseudoduchovními
souvztažnostmi, je jasné, že jejich konotace může být jen negativní. Avšak pozitivní
aspekt jakýchkoliv takových selhání není v nich samotných, ale v ilustraci schopností
jedinců vědět si rady a najít pro ně léčbu, anebo v tom, jak je eliminovat. V podstatě
tyto schopnosti demonstrují, že ať je jakkoli, negativní stav nemůže zvítězit
v absolutním smyslu, protože bez ohledu na to, s čím za účelem podkopání pravých
duchovních faktorů jakéhokoliv života přijde, lze v tomto ohledu najít účinná
protiopatření k anulování jeho snahy. Ano, občas může vyhrát nějakou bitvu, nikoliv
však válku.
Ve vašem zvláštním případě, jako Mých pravých představitelů, vaše schopnost
zvládnout anebo zdolat jakékoliv takové nepříznivé zdravotní stavy, vlastní vaší
fyzické struktuře, tvoří důležitý precedens pro negativní stav i lidi. Tím, že se
pokušením negativního stavu nevzdáváte a přijímáte fakt nevyhnutelnosti mít občas
takové poruchy, ilustrujete každému, že ať se negativní stav jakkoliv pokouší vás zničit
pomocí všech těch nepříznivých fyzických stavů, nemůže uspět. Vy budete ve své práci
pokračovat dokonce lépe než kdykoliv předtím. A toto by bylo pravdou dokonce i
tehdy, kdyby někdo z vás potřeboval transplantaci nějakého orgánu.
Pozitivní konotace je v ilustraci, demonstraci a poskytování příkladu zdolávání
jakýchkoliv takových nepříznivých kondicí.
Existují nějaké další záležitosti týkající se této otázky, je však předčasné je odhalit.
Proto pro dnešek náš rozhovor právě zde ukončíme. Měj se krásně, Petře. Doporučoval
bych ti připravit se na cestu do New Yorku, abys tam mohl strávit nějakou dobu
s Mými lidmi.
Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvé odpovědi.
Zdroj: http://triangulum.cz/dialog1.html