TŘICÁTÝ DIALOG

27. ledna 1999



Peter: Jak víš, náš poslední dialog (29) způsobil mnoho zmatku. Tou částí dialogu, která vskutku zmátla Dana a Rosemarii, byl údaj o rozličných scénářích ukončení negativního stavu. Je zřejmé, že se jedná o citlivé téma. Dle Dana scénář, kdy se na této planetě neobjeví ani pseudotvůrci, ani renegáti vyvrací či popírá to, co bylo uvedeno o těchto záležitostech v Kapitole 7 Nového zjevení Pána Ježíše Krista. V této kapitole je jasně řečeno, že fyzické objevení se pseudotvůrců musí být, aby se naplnily určité nutné požadavky pro eliminaci negativního stavu a vykonání závěrečné fáze Tvého Druhého příchodu. Navíc má Rosemarie otázku na význam posledního scénáře, který vylučuje všechny ostatní a který vychází z Tvé Vlastní Absolutní Úvahy o tom, jak by to mělo skončit. Toto jsou otázky, které, jak jsem již dříve řekl, mi způsobují tolik mučivě bolestivých pochyb a panické reakce. V okamžicích, jako je tento, si především přeji, abych nikdy nesouhlasil být v takové pozici a roli - přenašeče Tvého Nového zjevení; a za druhé, aby lidé, kteří mají takové zvídavé a platné otázky, se mohli dostat do mé kůže a prožívat, čím procházím pokaždé, když přijdou s něčím podobným. Zaznamenávám v těchto dialozích něco, co je výsledkem mého vlastního myšlení dle přání či představ, nebo fantazie mého vlastního bláznivého srdce a mysli? Jak tento problém urovnáme? Jak říká Dan, něco jsme opomněli?

Nebylo by pro mne daleko hezčí, když jsme byli v období před započetím dialogů a kdy každý měl klást své vlastní otázky a obdržet své vlastní odpovědi bez mého přímého zapojení? Toto je pro ně příliš snadné. A já si myslím: „Nechme je se popasovat s tím, jak dostávají své vlastní odpovědi a mají své vlastní pochybnosti a nejistoty o tom, zda to, co dostávají, je pravda či nikoli.“ Právě nyní se obávám i jen napsat do dalšího odstavce Tvé jméno v odpovědi na tyto otázky, aby se nepředpokládalo, že Ty jsi Ten, Kdo na ně odpovídá, pokud nějakou náhodou jsem to já, který na to přišel v souladu s mými vlastními bláznivými domněnkami. Velmi se za to vše omlouvám, a pokud nemám v jakékoli domněnce v tomto ohledu pravdu, prosím Tě o odpuštění.

Pán Ježíš Kristus: A máš ho mít, Petře. V určení, zda to jsem, či nejsem Já, Kdo s tebou rozmlouvá, musí každý učinit své vlastní rozhodnutí založené na jeho vlastní osobní a soukromé intuici. Odpovědnost za určení tohoto důležitého faktoru spočívá na každém případném čtenáři. Nikdo, včetně tebe, Petře, není ovšem nucen věřit, že jsem to Já - Pán Ježíš Kristus, Kdo s tebou rozmlouvá. Avšak vaše reakce v tomto ohledu je pochopitelná a bere se na vědomí.

Mohou a měli by stále pokračovat v kladení svých vlastních otázek a získávání svých vlastních odpovědí, ale kvůli jejich pozici a roli a tomu, co každý z nich představuje z jiných úrovní, by takové odpovědi byly ohraničeny pouze na jejich sféru a na to, co představují a co dle dohody dělají. Nemohly by obsahovat jakoukoli jinou úroveň. jejich odpovědi by tedy nemohly mít multiverzální význam. Tento faktor je velmi důležitý a měli byste ho mít vždy na mysli. Jak vidíš ze svých okamžitých fyzických symptomů, upadnutím do této léčky, Petře, jsi trochu pootevřel dveře skupině negativních entit, která je ti přidělena, aby bránila tvým dialogům se Mnou a jejich zaznamenávání. Vzhledem k tomu právě teď prožíváš fyzickou závrať a znechucení. Přejde to ovšem velmi brzo spolu s tím, jak přestanou jejich útoky prostředky tvého současného fyzického rozpoložení.

Zabývejme se nyní záležitostí rozpornosti. Zapomněli jste na něco? Zapomněli jste na výrok, který byl taktéž učiněn v Novém zjevení Pána Ježíše Krista, a jeho následné důležité uvědomění, že je tu nekonečná rozmanitost voleb a možností, které jsou k dispozici všem na výběr. Mít některé volby, ale vyloučit některé jiné by logicky omezovalo, ohraničovalo a brzdilo sentientní entity v jejich úsilí si vybírat. Všechny volby musí být přítomny v univerzalitě všeho, aby se zajistila úplná svoboda volby a vůle, jakož i nezávislost všech zapojených do tohoto procesu vybírání. Život každého závisí na tomto činiteli. to ale vůbec neznamená, že všechny volby se aktualizují, realizují nebo se přidají k zevní realitě. Nezapomeňte, že každý, u koho je na místě se rozhodnout, jak volit, je též vybaven logickými procesy odůvodnění, které mu říkají, které volby nejsou vhodné či potřebné. Zajisté mu ale poskytnete tyto plně vyčerpávající možnosti. Jinak by vždy něco chybělo. Zvídavá mysl těchto entit by, jak jsi, Petře, řekl, ihned poznala, že v zásobárně všech k dispozici jsoucích možností voleb něco chybí. V tomto případě by ovšem nebyly přítomny všechny dostupné volby. Pokud by se to stalo, sentientní entity by skončili tak, že by neučinily vůbec žádný výběr, protože by nemohly v tomto ohledu učinit náležité rozhodnutí bez znalosti toho, jestli by nebylo logicky vhodnější či rozumnější zvolit některé jiné možnosti volby, které nejsou k dispozici, než ty, které k dispozici byly. V tomto případě by byly stále bombardovány uvědomováním si, že vně odsud existují některé jiné volby než ty, které mají, které by bylo vhodnější učinit.

Takže hovoříce o scénářích či možnostech volby, jak by se mělo odehrát ukončení negativního stavu, je nutné se zmínit taktéž o těch, které by se nemohly nikdy zvolit, protože by bylo zcela nelogické, iracionální a nerozumné je zvolit, protože by nevedly k eliminaci negativního stavu, ale k jeho opětovnému potvrzení. Kvůli argumentaci ale na okamžik předpokládejme, že by jak pseudotvůrci, tak i renegáti učinili volbu neobjevit se fyzicky či jakoukoli viditelnou formou - velmi nepravděpodobný scénář. V takovém případě by se započalo nějaké jiné nastavení, které by naplnilo nutné požadavky pro eliminaci negativního stavu a vykonání závěrečné fáze Mého Druhého příchodu, jak se líčí v zmíněné 7. kapitole Nového zjevení Pána Ježíše Krista. Například přístup k univerzalitě všeho by se otevřel a byl učiněn souběžně dostupným pro všechny. Každý by byl umístěn doprostřed samého procesu aktivace negativního stavu od A do Z. V takovém případě by každý opětovně prožil takříkajíc na své vlastní kůži, jak byl negativní stav aktivován. Každý by se stal plně znalým všech aspektů tohoto procesu a vývoje, povahy pseudotvůrců, jejich uvěznění, propuštění, toho, jak by přijímali své experimentování, co učinili doposud, do okamžiku záznamu těchto dialogů, a vše ostatní včetně jejich takzvaného druhého příchodu a jak by se projevil a jaké by byly jeho následky. Všechny tyto faktory by se staly pro vás zjevní nejen slovně či tak, jako při sledování filmu, ale zažili byste je nanejvýš realistickým způsobem majíce zážitky nyní-a-zde. Následně po těchto prožitcích by byla vykonána poslední fáze Mého Druhého příchodu a uskutečnila se eliminace negativního stavu.

Nezapomeňte, prosím, na velmi důležitý fakt: V univerzalitě všeho neplatí ani čas, ani prostor. Minulost, přítomnost a budoucnost a všechny možnosti, jakož i jejich manifestace a následky, jsou v ní plně obsaženy a mohou se plně prožívat ve svém plném projevu, jako byste byli opravdu uprostřed nich. Aktuálně to není ‚jakoby‘, protože když jste umístěni v univerzalitě všeho, jste plně účastni v těchto událostech, a nikoli jako by se děli mimo vás. fakticky jsou to reálné události. Je to jako cestování v čase. Cestujete do minulosti, abyste prožili všechny její události nejenom jako pozorovatel, ale jako přímý účastník. Pak cestujete do budoucnosti a prožíváte všechny potřebné události a všechny jejich možnosti ve všech jejich možných modech realizace, aktualizace, manifestace a následků; opět nikoli jako pozorovatel, ale jako přímý účastník. toto pojetí nečasového a neprostorového získávání zkušeností, jež jsou potřebné ke splnění logických požadavků toho, co bylo popsáno v Kapitole 7. velké knihy, jak ji můžeme nazvat, by bylo pro některé z vás krajně obtížné pochopit. Lidská mysl je omezena na myšlení v prostoro-časových pojmech, lineárně, a nikoli způsobem stavů nastávajících souběžně a současně. Avšak toto pojímání je důvěrně známé některým vašim nejvyvinutějším teoretickým fyzikům.

Jak z tohoto popisu vidíte, kdyby i tento jednotlivý scénář měl být zvolen, ani by to neporušovalo, ani nevyvracelo požadavky v Kapitole 7. Nového zjevení Pána Ježíše Krista.

Podobný příklad lze použít na všechny ostatní možné či nemožné scénáře a možnosti volby. Ať by se zvolilo cokoli, nikdy by to nic neporušovalo či nevyvracelo anebo by to nebylo v rozporu s ničím, co se vyžaduje pro náležitý, logický, racionální a nejvhodnější sled ukončení negativního stavu a všech toho se týkajících faktorů. Každý z možných či nemožných výběrů by se nějak přizpůsobil těmto požadavkům. Opakuje se znovu, existují nekonečné možnosti takových modů a způsobů, z nich lze volit aktualizaci, projev a realizaci této důležité potřeby a požadavku.

Každý se tedy uvolněte, neobávejte se, že bych porušil jakékoli z Mých Slov. Jak vidíte z tohoto příkladu, forma projevu či objevení se všech těchto událostí je ovšem fluidní, a ne fixní. Potřebují se pseudotvůrci objevit lidem ve vší své pseudoslávě, se vší ‚nádherou‘? Takto se to může, ale nemusí stát - jak se též uvádí v téže zmíněné sedmé kapitole, kde bylo jasně uvedeno, že je to jen jeden z mnoha možných scénářů.

Byli byste všichni z vás překvapeni poznáním, že ve skutečnosti mnozí pseudotvůrci, jakož i mnozí renegáti již kráčí po planetě Nula, anonymně, inkognito, bez toho, že by si někdo uvědomoval, kým skutečně jsou. Jsou za scénou, tajně a tiše ovlivňujíce a nastavujíce všechny události na vaší planetě v přípravě na jejich skutečné objevení se. Dle jimi získaných zkušeností se rozhodnou o způsobu, metodě či formě, v jaké se zjevně objeví lidem. Jejich přítomnost můžete jasně rozeznat v mnoha faktorech lidského života, jako například v klonování, počítačové vědě, televizních programech, filmech a ve všech ostatních aspektech lidského života. Jste svědky zřejmého neobvyklého vzedmutí se všemožných technologických výdobytků, které by byly nemyslitelné jen několik let předtím. Mohu vás, Petře, ujistit, že bez jejich přítomnosti, zapojení a vlivu by lidé nikdy nebyli s to dosáhnout čehokoli v tak krátkém časovém údobí. Takže jak vidíte z tohoto všeho, nic se neděje tak, jak by nemělo. Avšak potřebujete se trénovat, abyste mysleli jako Mí praví reprezentanti, a ne jako typičtí lidé. v procesu tohoto tréninku jste vystaveni rozličným opcím, scénářům, možnostem, jakož i nemožnostem, abyste se naučili myslet, jak to činí opravdoví obyvatelé mého pozitivního stavu, a nikoli jak myslí lidé svým jednostranným, zúženým a omezeným způsobem. Je velmi nebezpečné lpět jen na jednom způsobu vnímání ohledně možných následků čehokoli bez uvědomění si toho, co ostatní je zapojeno, či jak mnoho úrovní veškerého jsoucna a bytí, jakož i pseudojsoucna a pseudobytí je zapojeno v procesu rozhodování se a konání voleb.

A to nás přivádí k Rosemariině otázce. Její otázkou je, zda Já, jako absolutně znalá Absolutní Bytost, vím, jaká volba se pro ukončení negativního stavu učiní a jaké budou následky všeho tohoto ohledně pseudotvůrců a renegátů. Ovšem, že ano. To je otázka! Důrazně se doporučuje, abyste si osvěžili paměť opětovným přečtením Zákona Božské Prozřetelnosti zaznamenaného v Kapitole 10. Nového zjevení Pána Ježíše Krista. Jasně definuje, jak taková Absolutní Znalost působí.

Předpokládejme však, že bych měl sklon zjevit dopředu volbu, která se v tomto ohledu učiní. Můžete si představit okamžité výsledky takového nebezpečného zjevení? Především by to okamžitě znehodnotilo veškeré výsledky pokusů v životě negativního stavu. V takovém případě by nikdo nemohl přijmout žádné náležité a konečné poučení o jeho povaze, protože by neexistovaly žádné důvody v něm pokračovat - pokud znáte výsledek dopředu. Vše by se zastavilo, aniž by se dala možnost či příležitost odhalit a poznat jiné, snad i důležitější aspekty negativního stavu.

Za druhé by to každého dostalo do možnosti nemít žádnou možnost volby, protože kdo chce vyvracet to, co říkám, předvídám či předpovídám? Kdo by chtěl diskutovat o čemkoli, co se sděluje z Absolutního Stavu? Dopad toho, co přichází z uvědomění, že je to z Absolutní Znalosti, aniž by jeden byl s to k tomu dojít vlastním úsilím, by anuloval tvořivé úsilí každého. V tomto případě by se každý stal impotentním učinit cokoli produktivního, konstruktivního, invenčního či tvořivého, vysedávaje, očekávaje, že ho budu krmit lžičkou jako malé dítě; a nejenom to, ale to by odmítalo jakýkoli podnět k životu vůbec. Za třetí by to každý pociťoval jako nátlak bez jakékoli šance učinit jakýkoli krok dle svého, z vlastní svobodné vůle a volby. A byly by tu další mnohé možnosti ohromně ničivých a svobodu ubíjejících následků. Jak vidíte z tohoto stručného vysvětlení, taková událost by odporovala Mé Přirozenosti zakotvené v Absolutní Svobodě a Nezávislosti.

Co se týče Rosemariina požadavku na poskytnutí nějaké analogie v lidských pojmech k tomu, jakou povahu by měl scénář, který mám ve Své Absolutní Rezervě, žádná analogie neexistuje nejenom v lidském percepčním a zkušenostním módu, ale ani u nikoho jiného kdekoli a kdykoli. Jinak by nebyla Absolutní. Avšak mohu vás ujistit jednou věcí, že tento neobvyklý a nádherný způsob by obsahoval vše potřebné, aby se naplnily všechny požadavky toho, jak se musí eliminace negativního stavu a Můj Druhý příchod odehrát - jak je popsáno například v 7. kapitole Nového zjevení Pána Ježíše Krista. Doufám, že předešlé vysvětlení tě zbaví tvé paniky a úzkosti, Petře, a uspokojí taktéž tazatele.

Peter: To nevím, ale cítím se trochu klidnější a pokojnější, ačkoli stále zažívám závrať a mdlo. Vím, že to brzy pomine. Mám další otázku od Dana, ale též ode mne, kterou bych rád položil. Smím?

Pán Ježíš Kristus: Ovšem. Dej se do toho.

Peter: Existuje nějaká rozumná a spolehlivá cesta, jak rozlišit či rozpoznat, kdo je kdo, v procesu komunikování se členy našich pravých duchovních rodin, během nichž se může objevit mnoho negativních entit z mnoha pozitivních, ale i negativních důvodů?

Pán Ježíš Kristus: Tato otázka, Petře, byla nějakým způsobem zodpovězena ve tvém telefonním hovoru s Danem. Avšak kvůli ostatním čtenářům proberme toto téma šířeji. Nejdůležitějším nástrojem pro takové rozlišování je ovšem vaše intuice. V tomto ohledu ti, kdo jsou nyní v roli a pozici Mých reprezentantů, jsou uvedeni do stavu daleko většího obohacení své intuice, než tomu bylo předtím. S tímto novým obohacením nebudete mít žádné těžkosti rozpoznat, kdo je kdo a co od vás skutečně chce nebo účel jeho objevení se vám. Jak víte, existuje mnoho negativních entit či duchů. Především tu máte pseudotvůrce, renegáty, rozličné jiné reprezentanty odlišných skupin a frakcí jak pseudotvůrců, tak i renegátů, rozličné další tvory pekel náležející k jedné či oné příslušné skupině, a nakonec jsou tu takzvaní potulní duchové, kteří nepatří k žádné jednotlivé skupině, ale potulují se okolo, dělajíce potíže komukoli nebo přidávajíce se kdekoli ve své snaze napájet se negativitou všech jedinců pro tento účel dosažitelných.

Každá z těchto skupin, jakož i skupina potulných duchů, má poněkud jiný dopad na vaši psychiku, a nepatrně odlišný zjev pro ty, kdo jsou s to vizualizovat si jejich přítomnost. Pseudotvůrci a jejich příslušní přisluhovači již u nikoho nevyvolávají žádný teror či obavy - jak to činili krátce po svém propuštění. Prostě pozorují a komunikují, pokud je třeba, chladně, vědecky a nezaujatě. Renegáti a jejich rozliční poskoci a následovníci se rádi jeví jako krutí, brutální a hroziví, ale někdy též velmi prohnaní a v odchylných formách včetně takových stavů jako teror, strach a zmatek. Potulní duchové obvykle vyvolávají pocity obav, nejistoty, rozpaků a rozličných fyzických symptomů, které doprovázejí stavy úzkosti. Existují další rozličné jemnosti, jimiž se manifestují, které patří k odlišnostem jejich vlastní jedinečné povahy a k tomu, co vyžadují postupy jejich rozličných seskupení a frakcí.

Takže v podstatě je to vaše zdokonalená intuice, která vám přesně řekne, z které skupiny či frakce k vám přicházejí. Vaší povinností v tomto ohledu je se jich dotázat bez bázně a bez toho, že byste je zavrhovali. Nezapomínejte, že mnozí z nich k vám přicházejí za účelem konverze do pozitivního stavu. Protože však neznají jiné chování či přístup, ale to, co mají a co nabyli od svých fabrikátorů, přicházejí k vám typicky negativním způsobem. Tento způsob je určen povahou skupiny či frakce anebo odpovídajících pekel, ke kterým patří či ze kterých pocházejí. Tudíž pokud se vám objeví v poněkud výhružné podobě, vždy tomu není tak, že vám chtějí tak či onak vyhrožovat, ale protože nemají nic jiného ve svém repertoáru chování. V takových případech, jakmile se jich začnete dotazovat, bude vám velmi zřejmé, že jejich objevení se je za účelem konverze bez ohledu na to, jaké by mohlo být jejich zevní chování.

V ostatních případech, když je zjevné, že jejich záměrem objevení se u vás není nic dobrého či pozitivního, a jestliže se snaží vás jakkoli ohrožovat či napadat, nemusíte se jich naprosto obávat, ale prostě prožívat, že jste stále, čtyřiadvacet hodin denně pod Mými ochrannými křídly a pod Mým ochranným štítem, a prostě je na Mne odkažte. Já se o ně postarám. Mohu vás ujistit, že nikdo odkudkoli z jejich domény vám nemůže způsobit žádnou škodu, obzvláště nyní ve vaší pozici Mých reprezentantů.

A v tomto bodě, Petře, bych doporučoval pro dnes skončit, protože to byl pro tebe velmi těžký den. jdi na slunko, medituj a odpočívej. pohovoříme později, pokud bude nutno.

Peter: Děkuji mnohokrát. Velmi rád přijmu Tvou radu.

TŘICÁTÝ DIALOG

Zdroj: http://triangulum.cz/dialog1.html



Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT